Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Eye of Judgement (PS3)  (Luettu 2179 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa zoukka

Eye of Judgement (PS3)
« : 26.04.07 - klo 13:54 »
Eli sivuaa MTG:tä marginaalisesti ja suurena MTG:n ystävänä kiinnostaa minua aivan julmetusti. Kyseessä siis kameran välityksellä pelattava keräilykorttipeli PS3:lle, jossa hahmot "heräävät henkiin" ruudulla. Lisää infoa ja videoita vaikkapa tässä NEOGaf threadissa.

Miltä kuulostaisi sama teknologia MTG:hen :) Toimisi varmasti aika maukkaasti vaikkapa turnausten finaaleissa, jollain jätti-kankaalla.

Mietteitä.

« Viimeksi muokattu: 26.04.07 - klo 14:38 kirjoittanut zoukka »

Poissa papana

Vs: Eye of Judgement (PS3)
« Vastaus #1 : 26.04.07 - klo 14:35 »
Voisihan tuo olla aika hianoa, mutta se saattaisi johtaa siihen, että pelaajat eivät pystyisi keskittymään peliin kunnolla katsellessaan animaatioita. Tietenkin luulen, että lähes kaikki pystyvät olla häiriintymättä tuosta. Aikaakin siinä voisi kulua, kun jäädään ihailemaan omien creatureiden tms. animoituja jäljitelmiä. Henkilökohtaisesti en ainakaan vastustaisi tuollaista, sillä ainahan tuollainen pikku kiva on hyvää vaihtelua arjen yksitoikkoiseen harmauteen... :)
H/W   

''Kun syöt, kannattaa niellä...''

Poissa Jetch

Vs: Eye of Judgement (PS3)
« Vastaus #2 : 26.04.07 - klo 17:11 »
Kieltämättä hienoa olisi, mutta se tosiaan voisi vaikeuttaa keskittymistä. Mutta mielummin niitä kortteja itse lätkii pöytään =)

Poissa Masa88

Vs: Eye of Judgement (PS3)
« Vastaus #3 : 26.04.07 - klo 21:46 »
Toiha näytti aika veikeelt. Olis hauska nähä ku joku iso mötö pistää vastustajaa turpii oikee kunnolla :D
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.