Poromagia

Kirjoittaja Aihe: transformers  (Luettu 3355 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hembba

transformers
« : 12.06.07 - klo 23:40 »
Wizardsin sivuilla näyttää olevan joku transformers -aiheinen countdown. Olisiko kyseessä jossain gallupissa joskus mainittu transformers tcg?

Poissa JunioRcmf

Vs: transformers
« Vastaus #1 : 13.06.07 - klo 00:31 »
Tämmöinen ovela kikka kuin linkin klikkaaminen on keksitty ja siitähän paljastui tälläinen:
http://www.wizards.com/transformers/welcome.asp?&dcmp=ILC-TRANSFORMERSFP
eli näyttäisi jonkinsortin korttipeli olevan kyseessä.

Edit Ps. Näyttäisi myös sisältävän jonkinlaisia itsekasattavia pahviläysköistä tehtäviä figuureja.
« Viimeksi muokattu: 13.06.07 - klo 00:33 kirjoittanut JunioRcmf »

Vs: transformers
« Vastaus #2 : 13.06.07 - klo 01:12 »
Ei voi sanoa kuin että NO VOI JEESUS! jos ne transformereistakin tekee korttipelin (jos joku ei jo sitä havainnut niin idea ei oikein minua sykäytä) hyh! nuo "pahvi figut" on rumia

Poissa Karjanvarastaja

Vs: transformers
« Vastaus #3 : 13.06.07 - klo 09:29 »
No hohhoh...
Kylläpä ovat dollarinkuvat silmissä. Ovat varmaan huomanneet tulevan elokuvan hypen ja innostuksen ja päättäneet kuokkia kyydissä puolivillaisilla keräilykamppeilla.
Ei näin.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: transformers
« Vastaus #4 : 13.06.07 - klo 10:30 »
Kylläpä ovat dollarinkuvat silmissä.

Sitä kutsutaan liiketoiminnaksi. Vrt. Pokémon, Harry Potter, Vs System, Magic: The Gathering jne.

Poissa hembba

Vs: transformers
« Vastaus #5 : 13.06.07 - klo 18:46 »
Tämmöinen ovela kikka kuin linkin klikkaaminen on keksitty ja siitähän paljastui tälläinen:
http://www.wizards.com/transformers/welcome.asp?&dcmp=ILC-TRANSFORMERSFP
eli näyttäisi jonkinsortin korttipeli olevan kyseessä.

Edit Ps. Näyttäisi myös sisältävän jonkinlaisia itsekasattavia pahviläysköistä tehtäviä figuureja.

missähän toi linkki oli?

näyttääpä muuten rumalta. tuon koko pahvifigu-hässäkän olisi voinut jättää pois.

Edit: linkki ei toimi firefoxissa
« Viimeksi muokattu: 14.06.07 - klo 22:18 kirjoittanut hembba »

Poissa JunioRcmf

Vs: transformers
« Vastaus #6 : 13.06.07 - klo 20:44 »
missähän toi linkki oli?

näyttääpä muuten rumalta. tuon koko pahvifigu-hässäkän olisi voinut jättää pois.
Linkki löytyy niinkin yllättävästi kuin viemällä hiiresi kursori kyseisen Transformers-sanan (tai countdownin mikäli se on siinä) päälle :o Siinä sitten lukee "3D-BATTLE-CARD GAME" jota klikkaamalla aukeaa uusi sivu, mutta kyllä jo tuosta nimestä voi päätellä, että kyseessä on korttipeli, tuo card game paljastaa jonkinverran asiasta. Ihan järkeä voi käyttää ja koittaa ensin itse selvittää asiaa, joka nytkin olisi ratkennut jos vain olisit jaksanut hiireäsi siirtää.
Tässäpä vielä kuva minkälainen ikkuna avautuu, kun viet hiiresi kyseisen kohdan päälle:
« Viimeksi muokattu: 13.06.07 - klo 20:52 kirjoittanut JunioRcmf »

Poissa Icirtus

Vs: transformers
« Vastaus #7 : 13.06.07 - klo 23:23 »
Teille voisi antaa palkinnot kunnon offauksesta.

Itse peli ei minua hetkauta lainkaan, mutta voihan tuota kokeilla kun lapsuudessani nuo oli kovaa kamaa. Bumbelbee vissiin on vaihtunut volkkarista corvetteen, se vähän harmittaa :/
Listani

Yksin olen yksinäinen

Poissa Sammakko

Vs: transformers
« Vastaus #8 : 14.06.07 - klo 11:32 »
Ei luoja. Kaikkea sitä sit tehdäänkin. Harmittaa suunnattomasti ettei lähikaupan kortti valikoimasta löydy MTG:tä, mut kaikenmaailman Harry Potter kurat on sinne tiensä löytänyt. Pidän siis tätäkin saman osaston huttuna ja ihan kiusakseni se varmasti löytää tiensä Siwan kortti collectioniin. (Jotka muuten myydään todella halvalla aina vuosi sen jälkeen kun villitys on mennyt ohi, ihan tiedoksi niille jotka noita lappuja harrastaa.) :)