Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [EDH] Rith, the Awakener 2012  (Luettu 3887 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Enterorrhexis

[EDH] Rith, the Awakener 2012
« : 30.08.10 - klo 14:38 »
2012 EDIT: Dekki on kokenut ajan varrella jos jonkinlaista muutosta. Nykyään myös dekin foilausprojekti on suurimmilta osin käynnissä, koska tämä läjä on siipieni suojassa ottanut ykkösdekin paikan. Olen säilyttänyt kyseisen läjän kasassa juuri siksi, koska se oli ensimmäinen EDH-dekkini, jolla lähdin formaattia tunnustelemaan. Nykyisellään aivan totaalisen erilainen niin sisällöltään kuin pelattavuudeltaankin tämä on.

Mutta sitten itse asiaan.. Rith + Tokens = ... Profit? 2012 edition:

Ylidiktaattori Kenraali:
Rith, The Awakener
---- 1

Maat ja mannut:
3x Forest
3x Mountain
3x Plains
Arctic Flats
Arid Mesa
Clifftop Retreat
Command Tower
Elfhame Palace
Fire-Lit Thicket
Fungal Reaches
Gaea's Cradle
Graypelt Refuge
Highland Weald
Jungle Shrine
Kazandu Refuge
Krosan Verge
Raging Ravine
Razorverge Thicket
Rith's Grove
Rootbound Crag
Sacred Foundry
Saltcrusted Steppe
Savannah
Shivan Oasis
Stomping Ground
Sunpetal Grove
Taiga
Temple Garden
Windswept Heath
Wooded Bastion
Wooded Foothills
---- 37

Lemmikit:
Akroma, Angel of Wrath
Ancient Ooze
Avenger of Zendikar
Blazing Archon
Brawn
Brion Stoutarm
Chorus of the Conclave
Dowsing Shaman
Dragon Broodmother
Furystoke Giant
Genesis
Hornet Queen
Juniper Order Ranger
Karmic Guide
Kiki-Jiki, Mirror Breaker
Living Hive
Master of the Wild Hunt
Mycoloth
Odric, Master Tactician
Primeval Titan
Primordial Hydra
Protean Hydra
Rhys the Redeemed
Sekki, Seasons' Guide
Vigor
Vorinclex, Voice of Hunger
Windborn Muse
---- 27

InstanSSIT:
Decree of Savagery
Eladamri's Call
Path to Exile
Savage Beating
---- 4

Sorsaryt:
Cultivate
Idyllic Tutor
Natural Order
Overwhelming Stampede
Replenish
Time of Need
Tooth and Nail
---- 7

Enchantit:
Asceticism
Aura Shards
Awakening Zone
Defense of the Heart
Doubling Season
Earthcraft
Fires of Yavimaya
Ghostly Prison
Greater Auramancy
Mayael's Aria
Mirari's Wake
Parallel Lives
Privileged Position
Sterling Grove
Warstorm Surge
Wild Pair
---- 16

Artefaktat:
Akroma's Memorial
Birthing Pod
Conjurer's Closet
Norn's Annex
Sensei's Divining Top
Swiftfoot Boots
---- 6

Tasonkävelijät:
Elspeth, Knight-Errant
Garruk Wildspeaker
Sarkhan Vol
---- 3

------------------------------------------------------
Yht. 100

Dekki on edelleen melkosen suoraviivainen beatdown ja token-häröily. Pääosin huomaan itseni haeskelevan dekissä lappuja tyyliin Sterling Grove + Privileged Position sekä creatureiden puolelta usein mennään kuviolla Defense of the Heart -> Blazing Archon + Ketä satunkin tarvitsemaan, tokenien hallitessa Vigor. Elämä on mukavaa, kun on pöydässä niin paljon tokeneita ettei olla enää laisinkaan kartalla.

Tiedän, tämähän on suorastaan kuolettavan tylsä strategia mutta pieni kieltäminen ja hämmennys on lepposaa. Meidän metassahan voittaminen on melko kova juttu joidenkin kohdalla, joten sitä mukaa myöskin tämän dekin on täytynyt adaptoitua ilmapiiriin.

Mitenköhän tätä vielä viilaisi?
« Viimeksi muokattu: 18.07.12 - klo 01:14 kirjoittanut Sliditanko »
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa CK

Vs: [EDH] Rith, the Awakener
« Vastaus #1 : 30.08.10 - klo 18:22 »
Ensimmäiseksi EDH:ksi taso on tässä pakassa oikein hyvä, ja varmasti tälläkin pärjäisi aivan hyvin, mutta yritänpä tarjota vielä jotain vinkkejä.

Jos olet edes suunnitellut alkuperäisten dualien hankkimista, ennen niitä kannattaa kuitenkin investoida fetcheihin, koska kaikki fetchit pystyvät pelkkien shokkidualienkin avulla löytämään pakasta mitä tahansa väriä, kun taas jokainen duali tuottaisi vain kahta väriä. Kolme oman väriyhdistelmän fetchiä ovat ne tärkeimmät, mutta niiden lisäksi tietenkin voi pelata tietenkin mitä tahansa fetchiä paitsi Polluted Deltaa.

Manaa tuottavat creaturet (Birds, Familiar) ja artifactit (Signetit) korvaisin ennemmin jollain, mikä ei mene rikki ensimmäiseen Nevinyrral's Diskiin tai Planar Cleansingiin, koska niiden tyyppisiä kortteja näkee EDH:ssa paljon. Muut värit saattavat tarvitakin mana artifacteja, mutta vihreät vehkeet kuten Sakura-Tribe Elder, Farseek, ja Explosive Vegetation (sekä 2x Kodama's Reach, joita jo pelaatkin) ovat yleensä luotettavampia.

Creatureista Wild Nacatl, Watchwolf, ja Oversoul of Dusk eivät tee kovin suurta vaikutusta. Nacatl on vain auttamattoman pieni, ja hyvin usein joutuisit vain nostamaan sen vuorolla 9 ja pelaamaan sen chumppaamaan jotain oikeaa creaturea. Watchwolffilla on tietenkin sama ongelma, mutta tämä on helppo korjata muuttamalla se Qasali Pridemageksi, joka tarvittaessa lyö toisella vuorolla pelattuna yhtä kovaa kuin susikin, mutta myöhemmin kasvattaa myös muita pihvejä ja rikkoo vastustajien Mirari's Waket ja Debtors' Knellit. Oversoulilla on jo kokoa jonkin verran, mutta protectionit tarkoittavat moninpeli-EDH:ssa lähinnä sitä, että joillain pelaajilla on enemmän syytä vihata sinua kuin toisilla, etkä halua kiinnittää muiden huomiota tällä tavalla. Lisäksi french vanilla 5/5 viidellä manalla on yleensä muutenkin heikompi kuin esim. Indrik Stomphowler, joka voi oikeasti pelastaa sinut muiden voimakkailta korteilta.

Muista korteista en keksi paljoakaan sanottavaa. Eyes of the Wisent näyttää hieman kyseenalaiselta, varsinkin kun tässä formaatissa ei juurikaan halua pelata suuria määriä countereita (eikä niitäkään useimmin pelattaisi juuri sinun vuorollasi), joten jos sitä päätät pelata, suosittelen tarkkailemaan tekeekö se oikeasti mitään, ja jos tekee, onko se silloinkaan parempi kuin vaikkapa Durkwood Baloth. (Vertaan Balothiin siksi, että Eyesinkin kanssa joutuisit yleensä odottelemaan useamman vuoron ennen kuin saat manoistasi mitään hyötyä irti.) Voisin ehdottaa pakkaan kaikenlaisia kortteja, mutta parhaimmat niistä olen jo maininnut EDH-artikkelissani, jonka lukemisesta voisi muutenkin olla hyötyä ellet ole sitä jo tehnyt.

Lopuksi vielä huomauttaisin pakassasi olevasta Master Warcraftista sen verran, että jos pelaat sen moninpelissä jonkun muun vuorolla, saat toki päättää mitkä creaturet ajavat, mutta virallisen sanoituksen mukaan niiden controlloija silti päättää itse minne ne menevät. Korttia näkee usein pelattavan väärin, ja siitä seuraa hämmennystä ja kyyneleitä kun joku huomauttaa asiasta, joten ajattelin mainita tästä jo etukäteen. Olen kuitenkin kuullut monien pelaajien pelaavan Master Warcraftia tarkoituksella "väärin" (= Warcraftin castaaja päättää myös mitä pelaajaa/planeswalkeria päin jokainen creature hyökkää), koska ymmärrettävästi tuo rajoite kortin toiminnassa kuulostaa monien mielestä typerältä, joten kannattaa selvittää paikallisten pelaajien mielipiteitä asiasta.
« Viimeksi muokattu: 30.08.10 - klo 18:26 kirjoittanut CK »
EDH-pelaaja. Entinen judge.

Poissa Enterorrhexis

Vs: [EDH] Rith, the Awakener
« Vastaus #2 : 30.08.10 - klo 20:45 »
Kiitos paljon tästä informaatioryöpytyksestä (ja loistavasta EDH-artikkelitopicista, jonka kävin heti lukaisemassa hiukan tarkemmin kuin aikaisemmin). :)

Heti ensimmäisenä sait kohdistamaan ajatukset noihin hieman liian väripainotteisiin vihan aiheuttajiin, kuten Oversoul. Tämä kortti oli alkujaan tarkoitettu ihan meikän pisimpään MTG:tä lätkineen kaveriporukan pienimuotoiseen metaan vahvaksi kortiksi casualissa mutta päätin kokeilla sitä myös tässä rakennelmassa. Täytyy kuitenkin miettiä tuota hiukan uusiksi, koska en lähtenytkään ajattelemaan asiaa niin pitkälle, että tätä pelaamalla saattaa kusta pidemmän päälle jatkon pelissä.

Tuossa oli erittäin hyvä pointti myös, että wolfista ei paljon hyötyjä tule paitsi hyödykkeenä muille. Taisin jossain vaiheessa unohtaa täysin, että tässä täytyisi jokaisella kortilla olla jokin hyötyarvo pakan kokonaistoiminnalle ja vastaamiseksi vastustajalle. Qasali Pridemage on käynyt omassa standard-Nayassanikin kokeilussa mutta näyttää olevan huomattavasti hyödyllisempi kortti tällaisessa pelimuodossa, joka ei ihan hetkessä lopu ja vastauksia täytyy löytyä. Täytynee heti lisätä, ettei unohdu.

Jään vielä tässä hiomaan lisää ja tutkiskelen, että mitkä olisivat kokonaistoiminnan kannalta järkevimpiä lisättäviä.

PS. Master Warcraftin kanssa olen pyrkinyt lueskelemaan virallisia sääntökoukeroita, juurikin välttääkseni noita kyyneleitä väärin pelaamisesta. Mutta mielelläni sisällytän sen pakkaan hämmennystä tekemään. Kuitenkin tuo on ollut jopa jo ennalta selkeä juttu, että pystyy vain määrittelemään hyökkäävät mutta ei tarkennusta asiaan. :) Kiitos kuitenkin muistutuksesta ja huomaavaisuudesta tätä asiaa kohtaan.. että on tullu näköjään ennemminkin törmättyä. :D

Lisää suoria ehdotuksia vaan tulemaan, että mitä nakata poies ja mitä tilalle? ;)

EDIT: Pientä editaatiota pakalle nyt tehty. Lisäsin pari korttia, joita oli omassa "maybe"-listassa jo odottamassa mahdollista lisäystään. Myöskin EDH-artikkelia lukaisemalla sain pari hyvää vinkkiä, joiden koin sopivan pakan luonteeseen. :) Tästä mennään eteenpäin.
« Viimeksi muokattu: 31.08.10 - klo 01:02 kirjoittanut Sliditanko »
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa Nyytti

Vs: [EDH] Rith, the Awakener
« Vastaus #3 : 31.08.10 - klo 14:57 »
Sylvan Library ja Sensei's Divining Top auttaa nostamaan mitä tarvitset, niillä on myös synergiaa esim. Lurking Predatorsin ja Oracle of Mul Dayan kanssa. Kannattaa harkita. Laita ihmeessä myös se Eladamri's Call sisään, jos sulla sellainen on.
Näiden kanssa sopii myös yhteen shuffle-efektit, jos fetchit on budjettisyistä poissa, niin harkitse vaikka Terramorphic Expansea, Evolving Wildsia ja Naya Panoramaa. Weathered Wayfarer auttaisi kaivamaan pakastasi niitä ländejä, joita tarvitset.

Woolly Thoctar voi olla heikohko liian vaniljaisuuden takia. Sillä ei ole mitään evasionia, ei tramplea jne, joten se usein joko chumpataan, tai sinä chumppaat sillä.
Pakassasi on muutenkin paljon lihaisia pieksijöitä ja aika vähän utilitymiehiä. Indrik Stomphowler, Acidic Slime ja Woodfall Primus ovat hyviä esimerkkejä miehistä, jotka tekevät heti tullessaan jotain.
Niinkin yksinkertainen juttu vielä, että raptorin lisäksi mikään lihoistasi ei taida lentää tai reachata. Baneslayer sopii pakkaasi oikein hyvin. :)
Realm Razer voi olla turhaan peliä hidastava ärsyke, ellet ole varma voitostasi kun pelaat sen.
Knight of New Alaran leikkaamista kannattaa myös harkita, testaile vaikka ensin ja katso pumppaako se tarpeeksi. Toksuja se ei ainakaan auta.

Hyviä poistoja kannattaa ehkä lisätä hieman. Esim. Oblivion Ring, Condemn, Hallowed Burial (EDH:ssa jopa aggropakkojen kannattaa pelata ainakin yhtä massapoistoa imo.).
Hyviä equipmentteja on maailma täynnä ja ne sopivat pieksupakkaan: Sword of Fire and Ice, Sword of Light and Shadow, Umezawa's Jitte ja Skullclamp ovat kaikkia hiton kovia ja valitettavasti myös aika kalliita. Budjetimpaa vehjettä ovat esim. Loxodon Warhammer, Behemoth Sledge, Mask of Memory. Stoneforge Mysticillä pääsisit kaivelemaan näitä pakastasi.
Mainitsit Awakening Zonen, se sopii pakkaasi täydellisesti juuri tuon toksuteeman takia. Dragon Broodmother sopii myös pakkasi teemaan oikein hyvin. Lentävä devour 2 _jokaisessa_ upkeepissä on aika tuntuva multiplayerissä.
Hellkite Charger toimii kuin relentless assault ja lentää, Mycoloth sopii myös pakan teemaan tuomalla tokeneita. Beastmaster Ascension sopii myös toksujen kanssa.
Yksi henk. koht suosikeistani tämän tyyppisissä pakoissa on Wrap in Vigor. Ei se välttämättä ihan tajuton ole, mutta mua on hymyilyttänyt joka kerta pelata se jonkin massapoiston päälle.

Karmic Guide ja Reveillark tarjoavat rekursiota, Ranger of Eos kaivaa pakastasi pikkuisia, toki nykyisessä muodossasi pakka ei tästä hyödy. Mother of Runes, Scute Mob ja Dragonmaster Outcast ovat hyviä esimerkkejä kohteeksi.

Nonni, tulipa tekstiä. Toivottavasti näistä oli jotain apua. Muista suhtautua varauksella, en todellakaan ole mikään EDH-guru. Nää jutut ovat toimineet mun pakoissani, aika vaihtelevalla menestyksellä kaiken lisäksi.

Poissa Enterorrhexis

Vs: [EDH] Rith, the Awakener
« Vastaus #4 : 31.08.10 - klo 16:23 »
Ainakin kaikki tällaiset tekstit ovat avartavia, että et ihan turhaan kirjoitellu. ;) Mä en osaa suhtautua mitenkään varauksella yhtään kenenkään sanoihin, kun itsellänihän ei ole minkäänlaista EDH-kokemusta. Kaikenlaiset informaatiot ja pienikin kokemuspohja on ihan tervetullutta infoa meikäläiselle. Yritän niin päästä tästä Standardista vähän avartamaan muita pelin mahdollisuuksia.

Itselläni kävi jo kerran listassa tuo Dragon Broodmother mutta en sitten tiedä mistä syystä kyseisen idean hautasin. Nyt taas sitten välähti, että aivaaan.. tokens. Hyvä muistutus. Samalla tuo lentämisen/reachin puuttuminen sai miettimään, että meikäläisellähän on ollut aktiivisessa käytössä Eldrazi Monumentit jo pidemmän aikaa deckeissä ja missäs sen käyttö olisikaan parempi, kuin deckissä, joka synnyttää toksun joka vuoron alkuun (ehkä monestakin lähteestä) ja muuten ovat kovin lentokyvyttömiä, joten se on menossa sekaan. Awakening Zonea aion myös hyötykäyttää.

Tuo lihaisien kyvyttömien miesten pelaaminen on aina ollut meikäläiseltä hiukan aneeminen ja väistämätön pelityyli, josta oon myöskin yrittäny kasvaa pois. Kuitenkin sinne aina tupsahtaa joku sellainen enkä ole vielä pelikokemuksen puutteessa päässyt vielä siihen kokemukseen, että tässähän mennään aivan eri tyylillä, kuin muissa constructedeissa, kuten standardissa. Ehkä siksi tuo Woolly Thoctar siellä onkin, kun sattuu olemaan tuo suunnaton mieltymys Nayan suuntaan ja se on kaikessa kyvyttömyydessään muistuttamassa siitä mistä tämä ajatus ylipäätään lähti liikkeelle. Ehkä täytyisi alkaa välttelemään tällaisia kytköksiä aikaisempiin ja muodostaa jotain aivan uutta ja entisestä riippumatonta.

Ehkä joidenkin miesten tuosta listasta löytyminen juontaa hieman juuriaan siihen, että ALUNPERIN tästä deckistä ei ollut tarkoitus tulla aivan täyttä toksuhelvettiä mutta vaarallisesti se sitten lappujen nimien karttuessa alkoi siihen suuntaan lopulta muokkautumaan, joten siksi sieltä löytyy vielä alkuperäiseen ideaan suunniteltuja Knight of New Alaraa ja esimerkiksi Realm Razer. Tällä hetkellä Razer on ollut meikäläisen standard-Nayssa mukana ihan hyvällä tuloksella ja toden totta, ainoastaan pelin lopettamiseen tuo kortti sopii. 1vs1-tilanteissahan tuo on helpompaa, kuin lapun jatkuva säilyttely kädessä moninpelin loppuvaiheeseen asti. Kuitenkin pidän kortin mekaniikasta, joka aiheuttaa häirintää, jos oma tilanne on pelaamishetkellä vakaa. Mielelläni säilyttäisin kortin vielä tässä rakennelmassa ja tarkkailen hiukan testailujen myötä, että millainen käyttöarvo sillä loppujen lopuksi on.

Meikäläisellä on kyllä vaikea pysyä tässä 100 kortin rajan puitteissa, kun olis niin kaikenlaista nakattavaa. Nytkin jo tuntuu, ettei tuossa viritelmässä ole paljoa pois otettavaa mutta pitäisi saada vaan vielä mahdutettua tavaraa. Tokihan sitä voi sen 15 kortin siden rakentaa, jos sen käyttö on vain mahdollista mutta muuten täytyy ruveta punnitsemaan vakavasti deckin pääperiaatteiden toteuttamista täysin joka kortin tukemana. Taitaa olla aika normi dilemma, jos pelisilmä ei oo vieläKÄÄN tauon jäljiltä harjaantunut vaikka vuosi siitä kohta on taas kulunu.

Pääosin kuitenkin oon saavuttanut tästä ensimmäisen EDH:n rakentamisesta paljon muutakin, kuin pelkkää MTG:n pelaamisen iloa. Mulla, kun on taustalla Kamigawa-blokin alusta alkanut tauko, joka kesti aina tuonne vähän vaille Zendikarin julkaisuun asti. :) Siispä paljon olen siinä välissä menettänyt ja nyt oikeastaan harmittaa.. suosikkiblokeiksi on tämän tutkimusmatkan aikana tullut Ravnica ja Shadowmoor. Se ehkä myöskin selittää miksi tässäkin rakennelmassa paljon kyseisten blokkien kortteja taitaakin olla. Siispä tätä deckiä on rakennettu suurella innolla peliä kohtaan, kun pääsee kuromaan välissä menetettyjä asioita umpeen.

Mutta sitte vielä asiaan.. Mitäs muuten ootte mieltä tuosta basic landien tasapainosta? Tällä hetkellä ainakin tappedoutin ympyräkaavioiden mukaan jokainen väri olisi keskenään tasapainoisessa asemassa. Kuitenkin vihreä näyttää olevan koko deckin kantava väri, joten pitäisikö näitä muita jotenkin vähentää?
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa Karjanvarastaja

Vs: [EDH] Rith, the Awakener
« Vastaus #5 : 31.08.10 - klo 18:24 »

Hyviä equipmentteja on maailma täynnä ja ne sopivat pieksupakkaan: Sword of Fire and Ice, Sword of Light and Shadow, Umezawa's Jitte ja Skullclamp ovat kaikkia hiton kovia ja valitettavasti myös aika kalliita.

Minulla oli sellainen kuva, että Jitte kuuluisi näihin bannattuihin lappuihin EDH:ssa. Saatan olla väärässäkin. Ainakaan omissa peliporukoissa ei kyseistä lappua näy.

Skullclamp on ehdottomasti iskettävä, toksujen kanssa kun pay 1 - draw 2 on rikkinäistä. Defense tarvitsee vähän kaveria, siispä Forbidden Orchard tekisi höpöä. Muutenkin ländeillä on yllättävän suuri merkitys EDH:ssa: Strip Mine, manlandit, fetsit, toksuntuottajat, jne jne jne. Lista on erittäin pitkä. Myös Kreator-joukkue kaipaisi muutaman pommin: Akroma(t), Kozilek/Emrakul ja vastaavia, jotta yksittäinen korttikin riittäisi tuomaan voiton. Primeval Titan + Avenger of Zendikar on erittäin merkittävä uhka Defensestä tai Tooth and Nailista. Tietty jos Primeval on liikaa budjetille, niin Avenger yksinäänkin landfall-efektin kanssa on ihan mukiinmenevä. Tietty fetsi tai pari tekisi höpöä manabaselle, Evolving Wilds, Krosan Verge ja Terramorphic Expanse ovat myös erinomaisia, jos ei fetsejä tee mieli.

100-kortin rajoituksesta sen verran, että aluksi se on hyvin hankalaa rajata korttipoolia ja saada ne parhaat efektit pakkaan ilman että pakan toiminta tai hauskuus  kärsisi. Jahka saat pelejä alle niin huomaat että mikä toimii ja mikä ei, asiat kun eivät aina luista käytännössä niin kuin paperilla. Sitten pakkaa tuleekin muotoiltua ja muokattua välillä ihan rankallakin kädellä. Omasta virtahevosta on kadonnut lähes kolmasosa parempiin lappuihin. Kannattaa myös miettiä pakkaa etukäteen peliporukkaan sopivaksi. Itselläni on muutama kortti ns. sidellä, jolloin voin ennen pelejä muokata pakkaa enemmän 1vs1 peleihin tai isompiin matseihin.

Poissa Nyytti

Vs: [EDH] Rith, the Awakener
« Vastaus #6 : 31.08.10 - klo 18:48 »

Hyviä equipmentteja on maailma täynnä ja ne sopivat pieksupakkaan: Sword of Fire and Ice, Sword of Light and Shadow, Umezawa's Jitte ja Skullclamp ovat kaikkia hiton kovia ja valitettavasti myös aika kalliita.

Minulla oli sellainen kuva, että Jitte kuuluisi näihin bannattuihin lappuihin EDH:ssa. Saatan olla väärässäkin. Ainakaan omissa peliporukoissa ei kyseistä lappua näy.
Dragonhighlander.netistä luntattuna Umezawa's Jitte on sallittu. Ei muutaku pakkaan vaan jos löytyy!
Eipä toisaalta tuo EDH:n bannilista niin virallinen ole, enemmän semmonen guideline. Ei se välttämättä väärin ole, jos peliporukassanne on ollut tapana jättää Jitte kotiin.

Poissa Enterorrhexis

Vs: [EDH] Rith, the Awakener
« Vastaus #7 : 31.08.10 - klo 21:59 »
Multahan sattumoisin löytyy omasta takaa Primeval Titan (ja Avenger of Zendikar), joten harkinnassa on, että niille jyrätään tilaa.. kun tulee ajatelleeksi, että dekissä on paljon hyötykäyttöä kyseiselle efektille. ;)

Jitteä harkitsin kyllä kauan aikaa mutta toistaiseksi päätin jättää sen hankinnan sikseen. Ehkä, jos myöhemmin kehittelen parempaa utilisointia equipmenteille niin sitten asia on toinen. :)
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa Enterorrhexis

Vs: [EDH] Rith, the Awakener
« Vastaus #8 : 09.09.10 - klo 20:35 »
Näin on dekkiä muokattu, saatu läjä mahtumaan sataan korttiin ja vielä on ulkopuolelle jääny uupumaan esim. Privileged Position, Skullclamp, Sol Ring ja Mirari's Wake. Mikäs nyt neuvoksi? Vääntelen ja kääntelen tuota listaa mutta ei tule mieleen, että mikä on jotain aivan niin turhaa, että pitäis nakata kertaheitolla pihalle. Jokaisessa, kun on omaan makuun hauskat puolensa.
« Viimeksi muokattu: 11.09.10 - klo 19:16 kirjoittanut Sliditanko »
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa Enterorrhexis

Vs: [EDH] Rith, the Awakener 2012
« Vastaus #9 : 04.07.12 - klo 01:07 »
Päivityin vuoteen 2012. 8) Aloitusviestin sisällöllä mennään edelleen.
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?