Poromagia

Äänestys

Foorumin ulkoasu:

Ihan hyvä näin
29 (64.4%)
...pitäisi olla enemmän fantasia painoitteinen
13 (28.9%)
...pitäisi olla enemmän scifi painoitteinen
1 (2.2%)
Muu mikä? (kirjoita viesti)
2 (4.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 43

Äänestys päättynyt: 22.10.03 - klo 15:53

Kirjoittaja Aihe: Foorumin Ulkoasu  (Luettu 10510 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PuuroGolem

Foorumin Ulkoasu
« : 22.10.03 - klo 15:53 »
Elikkä enemmän pitäisi olla futuristinen/fantasia? Vai onko näin hyvä? Mitä pitäisi lisätä? Mitä poistaa?

Poissa janne

juu
« Vastaus #1 : 25.10.03 - klo 15:35 »
ehkäpä joku hieno taustakuva vois tehdä terää. tällainen musta-keltainen on aika perus väri joten taustalle joku fantasia aiheinen kuva. ehkei kuitenkaan magic-kortti vaan joku mahtava kuva. onhan se tällainenkin kyllä ihan hyvä, koska tärkeintä on sivuston sisältö.

Poissa PuuroGolem

Toiminnallisuus
« Vastaus #2 : 25.10.03 - klo 16:18 »
Iso fantasiapainoitteinen kuva kuten ehkä olet Magic-castlessa (vissiin?)  tottunut näkemään voisi olla näyttävä. Toisaalta itse olen kunnianhimoinen grafiikan suhteen ja jos sellainen kuva tulisi, olisi se luultavimmin foorumeiden latauksen kannalta liian iso. Toinen syy on että taustakuvaksi voisi laittaa grafiikkaa fantasia painoitteisesta ympäristöstä/henkilöstä, mutta silloin taustan tulisi olla joko todella tumma tai vaalea johtuen muusta grafiikasta (Koska tausta on musta, tällähetkellä kaikki muu on aika vaalean sävyistä).

Monimutkainen fantasiakuva ei pääse täysiin oikeuksiinsa "yli valoittuneena" eikä mielestäni todella tummanakaan. Fantasia aiheinen "tekstuuri" kuten metalli tai puu saattaisi olla mahdollinen sillä niiden ollessa yksinkertaisia ja yleensä yhden värin sävyt omaava sen tummentaminen ei haittaisi.

Pistetään ehdotus harkintaan :) (ehkä myöhemmin muutan koko foorumin ulkoasun www.mtfinland.com näköiseksi, samankaltaisuuden takaamiseksi)

Poissa janne

juu
« Vastaus #3 : 25.10.03 - klo 16:26 »
castlessa on ihan kiva kuva.

voisihan sitä vaihdella viikottain sitä kuvaa ja kysellä mitä porukka on mieltä. ehkäpä tosiaan joku puu tai sellainen olisi hiano.

Poissa Phyrexian

Foorumin Ulkoasu
« Vastaus #4 : 25.10.03 - klo 23:14 »
Magic on iloinen asia...  Eli vaaleampia värejä. Tätä tummaa on jo liikaa ja se ärsyttää ainaki mun silmää. Ja jos meinaatte jotain kuvia tänne niin ei  taustaksi. Tekstin luku vaikeutuu...

Poissa Hekku2

Ulkoasu
« Vastaus #5 : 27.10.03 - klo 20:20 »
Tyyli on minun mielestä ihan hyvä, sopivan neutraali, ja sivun ulkoasun kanssa samaa "sarjaa".
"Pakkanen kesyttää nudistin" -Mankeli
1/2 Owner of #finnish-mtg

BunnyBoy

Foorumin Ulkoasu
« Vastaus #6 : 27.10.03 - klo 21:00 »
Minusta olisi parempi lukea mustaa/tummaa tekstiä valkoiselta/vaalealta pohjalta kuin tälleen valkoinen teksti mustalla pohjalla, mä ainakin luen nopeammin silleen.

Poissa DogMeat

Foorumin Ulkoasu
« Vastaus #7 : 02.11.03 - klo 01:27 »
Nyt on ihan hyvä, kuitenkin mielummin kiva fantasia homma eikä mitään liian
tylsää semmoista, esim palkit systeemillä köynös tms. (jos siis kaikkien uusimista boardilla meinasitte ettekä pelkästään taustakuvaa). Itse tykkään enemmän lukea vaaleata tummalla taustalla kuitenkin.

Ja mikä ihmeen castle, saisko urlia ?  :D

Poissa xapanthe

Foorumin Ulkoasu
« Vastaus #8 : 09.12.03 - klo 13:43 »
Tyylikäsw tämä musta/tumma ulkoasu, onnittelen valinnasta
xapan Have/want

NiZiTA

Foorumin Ulkoasu
« Vastaus #9 : 21.06.04 - klo 19:28 »
Lainaus käyttäjältä: "BunnyBoy"
Minusta olisi parempi lukea mustaa/tummaa tekstiä valkoiselta/vaalealta pohjalta kuin tälleen valkoinen teksti mustalla pohjalla, mä ainakin luen nopeammin silleen.


Jos tausta on liian kirkas, niin (mulla ainaski) siitä tulee pää kipeeks kun sitä kattoo.
Nykyinen ulkoasu on hyva ja selkeä.

Poissa Kuuker

Foorumin Ulkoasu
« Vastaus #10 : 21.06.04 - klo 21:08 »
Tää on kyllä näin ihan hyvä, castlen ulkoasu on kyllä aivan kauhea IMHO.

Poissa _nauku_

Foorumin Ulkoasu
« Vastaus #11 : 21.06.04 - klo 21:53 »
Jep, castle on ruma eli todellakaan mitään kuvaa. Silti vaaleampi ulkoasu olisi miellyttävämpi.

Poissa smo

Foorumin Ulkoasu
« Vastaus #12 : 21.06.04 - klo 22:56 »
Minulla ei ole mitään Castlen vaihtelevia kuvia vastaan. Toisaalta olisi parempi, että kumpikin näyttää ihan itseltään (tai siis jotain).

Poissa Naama

Foorumin Ulkoasu
« Vastaus #13 : 22.06.04 - klo 00:31 »
castle = ruma ku sian arse
http://www.mtfinland.com/~mtf/forums/viewtopic.php?t=1246


Entdecken Sie Deutschland auf Fahrten durch die Regionen, lassen Sie sich mitreißen
vom spannenden Treiben der Großstädte.

Poissa Farseer

Foorumin Ulkoasu
« Vastaus #14 : 22.06.04 - klo 03:42 »
Tämä on aika hyvä, ei taustakuvia vaikeuttamaan lukemista. Nyt foorumi on selkeä. Castle kestää kauan ladatakin.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Necromancer

Foorumin Ulkoasu
« Vastaus #15 : 22.06.04 - klo 09:04 »
Tää on mun mielestä just hyvä tälläsenään, sillä Magic castlessa mua ainakin häirittee semmonen kuva taustalla. Ei siinä mitään etteikö se olis hieno mutta mitä ny oon ite oppinu nettisivujen tekemisestä koulussa ni taustakuva ei oo hyvä juttu.
"Surrender your soul to me." -Soulless One

HAVE/WANT

Poissa smo

Foorumin Ulkoasu
« Vastaus #16 : 22.06.04 - klo 12:09 »
Minkäs koulun olet käynyt? Sillä kouluni erästä opettajaa lainaten:"Voimakas taustakuva luo voimakkaan tunnelman, mutta se ei saa mennä käytettävyyden edelle..."

Oli vaan ihan pakko mainita, että tuntisin hyötyväni koulun käynnistä.

Castle kestää ladata silloin kauan jos koneessa ei riitä tehot...

Poissa Necromancer

Foorumin Ulkoasu
« Vastaus #17 : 22.06.04 - klo 15:48 »
Lainaus käyttäjältä: "smo"
Minkäs koulun olet käynyt? Sillä kouluni erästä opettajaa lainaten:"Voimakas taustakuva luo voimakkaan tunnelman, mutta se ei saa mennä käytettävyyden edelle..."

Oli vaan ihan pakko mainita, että tuntisin hyötyväni koulun käynnistä.

Castle kestää ladata silloin kauan jos koneessa ei riitä tehot...


Audiovisuaalisen viestinnän. Aineisiin kuuluu videokuvaus / nettisivujen suunnittelu / Graafinen suunnittelu / Äänentoistolaitteet + kaikki muu elektroniikka joka liittyy jollain tavalla mediaviestintään.

Meille ope on ainakin valittanu jos on jokin taustakuva joka haittaa lukemista tai tekee sivustoista 'yliräikeän' värisen.
"Surrender your soul to me." -Soulless One

HAVE/WANT

Poissa smo

Foorumin Ulkoasu
« Vastaus #18 : 22.06.04 - klo 21:21 »
Mutta eihän se Castlessa. Vai mitä?

Poissa Swrd

Foorumin Ulkoasu
« Vastaus #19 : 23.06.04 - klo 00:32 »
Lainaus käyttäjältä: "smo"
Castle kestää ladata silloin kauan jos koneessa ei riitä tehot...


On pakko mainita, että lähinnä nettiyhteydestä se on kiinni, eikä koneen tehoista.

Hitaammilla yhteyksillä varustetuilla immeisillä voipi hermot kyllä mennä, jos isoja kuvia pitää latailla.

Poissa Kuuker

Foorumin Ulkoasu
« Vastaus #20 : 23.06.04 - klo 03:42 »
Tähä pakko kommentoida kans että...
Stfu HPW, LPB PWNZ J00 4ZZ :D

q1 ajat ah..

Poissa smo

Foorumin Ulkoasu
« Vastaus #21 : 23.06.04 - klo 13:12 »
Swrd: Totta...  ;)

Poissa Tsar

Foorumin Ulkoasu
« Vastaus #22 : 10.08.04 - klo 21:00 »
Mun mielestä siis tää on hieman tylsä tää nykyine, synkkäki ja käy hieman silmiin mut muuten loistava foorumi. Ehkä jotai hieman vaaleampaa toivoisin  :(

Poissa xapanthe

Foorumin Ulkoasu
« Vastaus #23 : 10.08.04 - klo 21:21 »
Mielestäni tämä musta on kyllä erittäin hyvä väri tälle forumille. Okei se on vähän synkkä, mutta kumminkin kaikenkaikkiaan kaikki värit sopivat toistensa kanssa. Kyllä puurolta voisi pyytää pari modausta, jotta kaikki voisivat valita mieleisensä.
xapan Have/want

Poissa DogMeat

Foorumin Ulkoasu
« Vastaus #24 : 11.08.04 - klo 17:11 »
Mun mielestä taas tämä tumma on aivan loistava. Ärsyttäviä ne jotkut vaaleat kun häikäisee silmiä vaan :(  Tietenkin olisi parasta jos olisi paljon vaihtoehtoja.

Poissa tervatorakka

Foorumin Ulkoasu
« Vastaus #25 : 11.08.04 - klo 17:45 »
Parempi tämä musta on kuin valkoinen. Musta myös sopii enemmän aiheeseen ainakin minun mielestäni.
Without warriors there can be no war

Poissa xapanthe

Foorumin Ulkoasu
« Vastaus #26 : 11.08.04 - klo 23:01 »
Aivan, jotenkin tumma sopii MTG:n ööh.. "tunnelmaan?" paremmin. Ja muutenkin hauskempi kattoa kuin häikäsevän vaaleaa kuten DogMeat sanoi.

Edelleen olen sitä mieltä, että pari vaihtoehtoista ulkonäkömallia olisi hyvä saada, jos joku ei tosiaan pidä tästä.
xapan Have/want

Poissa Tsar

Foorumin Ulkoasu
« Vastaus #27 : 12.08.04 - klo 06:40 »
Joo mä en oikee tykkää tästä ku tää on bähä ankeanlainen ja käy silmiin, mut pari vaihto ehtoo ois kyl mahtava sana  :D

Poissa Teukku

Foorumin Ulkoasu
« Vastaus #28 : 12.08.04 - klo 16:06 »
Mielestäni tää foorumi on ihan kiva... Tosin mua pännii toi MTF kuva tuolla ylänurkassa. Se ei oikeen sovi siihen. Vaikka joku MtG logo siihen niin hiano on.
The key to winning any fight is simply staying alive.

Poissa xapanthe

Foorumin Ulkoasu
« Vastaus #29 : 12.08.04 - klo 16:13 »
Eikös sen MTF logon ole tarkoitus olla tällä forumilla, koska tämä on MTF forumi :) ?

Ei tämä mielestäni käy silmiin ollenkaan, enemmänkin valkoinen kävisi silmiin kirkkauden takia. Mutta kunhan se puurogolemi tulisi paikalle niin voisi ehdotella vaihtoehtoista ulkonäköä saataville.
xapan Have/want