Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Turku] Turnaukset  (Luettu 35129 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sephiron

Vs: Turun turnaukset
« Vastaus #120 : 24.09.11 - klo 19:02 »
2.10 on turussa ICT talolla highlanderia 14.00 innistradin kanssa. Aloitusviestiä muokattu, nyt se on ajan tasalla.
Lainaus
Sephironin munkittelu on kyllä jotain sanoinkuvaamatonta, mukava seurata vierestä, ei niinkään pelata vastaan

W: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60585.0.html

Poissa Anrix

Vs: Turun turnaukset
« Vastaus #121 : 25.09.11 - klo 11:40 »
2.10 on turussa ICT talolla highlanderia 14.00 innistradin kanssa. Aloitusviestiä muokattu, nyt se on ajan tasalla.

Itse en pääse jälleenkään sunnuntaina pelailemaan, mutta voisin esim. perjantaina taas iltasella trepsissä pelailla. Mikäli saapuisi tarpeeksi halukkaita, voisi vissiin pienen turnauksenkin pelata? En ole pitkään aikaan haikkua pelannut, niin voisi olla taas ihan hauskaa vaihtelua.

Poissa Sephiron

Vs: Turun turnaukset
« Vastaus #122 : 25.09.11 - klo 18:20 »
2.10 on turussa ICT talolla highlanderia 14.00 innistradin kanssa. Aloitusviestiä muokattu, nyt se on ajan tasalla.

Itse en pääse jälleenkään sunnuntaina pelailemaan, mutta voisin esim. perjantaina taas iltasella trepsissä pelailla. Mikäli saapuisi tarpeeksi halukkaita, voisi vissiin pienen turnauksenkin pelata? En ole pitkään aikaan haikkua pelannut, niin voisi olla taas ihan hauskaa vaihtelua.
En usko että ihmiset jaksavat ensi viikolla draftin jälkeen lähteä kertusta trepsiin, mutta sitä seuraavalla viikolla pitäis onnistua (sis. 7.10) t2:n jälkeen.
Lainaus
Sephironin munkittelu on kyllä jotain sanoinkuvaamatonta, mukava seurata vierestä, ei niinkään pelata vastaan

W: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60585.0.html

Poissa tko

Vs: Turun turnaukset
« Vastaus #123 : 25.09.11 - klo 18:43 »
2.10 on turussa ICT talolla highlanderia 14.00 innistradin kanssa. Aloitusviestiä muokattu, nyt se on ajan tasalla.

Itse en pääse jälleenkään sunnuntaina pelailemaan, mutta voisin esim. perjantaina taas iltasella trepsissä pelailla. Mikäli saapuisi tarpeeksi halukkaita, voisi vissiin pienen turnauksenkin pelata? En ole pitkään aikaan haikkua pelannut, niin voisi olla taas ihan hauskaa vaihtelua.
En usko että ihmiset jaksavat ensi viikolla draftin jälkeen lähteä kertusta trepsiin, mutta sitä seuraavalla viikolla pitäis onnistua (sis. 7.10) t2:n jälkeen.

7.10. on aloitussivun mukaan draft.

Poissa Sephiron

Vs: Turun turnaukset
« Vastaus #124 : 25.09.11 - klo 21:28 »
sori, katsoin kalenterista väärän viikon, tarkoitin sen jälkeisen viikon perjantain eli siis 14.10
Lainaus
Sephironin munkittelu on kyllä jotain sanoinkuvaamatonta, mukava seurata vierestä, ei niinkään pelata vastaan

W: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60585.0.html

Poissa Zirenda

Vs: Turun turnaukset
« Vastaus #125 : 26.09.11 - klo 20:49 »
Minä, Rikke ja Anrix ollaan joka tapauksessa menossa perjantaina Trepsiin, eli sinne voi tulla jos innostusta on. Jos tulee tarpeeksi porukkaa niin voidaan joku random turnauskin järjestää.

Poissa Anrix

Vs: Turun turnaukset
« Vastaus #126 : 11.10.11 - klo 17:24 »
sori, katsoin kalenterista väärän viikon, tarkoitin sen jälkeisen viikon perjantain eli siis 14.10

Nyt ois ensi perjantai lähestymässä ja kysellääs taas onko mahdollisesti mitään turneita esmes trepsissä(eli olisiko muita lisäkseni tulossa)? Itse ainakin olisin valmis vaikka haikkua tai lekaa pienimuotoisen turnauksen pelaamassa..

Poissa tko

Vs: Turun turnaukset
« Vastaus #127 : 11.10.11 - klo 20:27 »
sori, katsoin kalenterista väärän viikon, tarkoitin sen jälkeisen viikon perjantain eli siis 14.10

Nyt ois ensi perjantai lähestymässä ja kysellääs taas onko mahdollisesti mitään turneita esmes trepsissä(eli olisiko muita lisäkseni tulossa)? Itse ainakin olisin valmis vaikka haikkua tai lekaa pienimuotoisen turnauksen pelaamassa..

Molemmat peukut ylös lekalle.

Poissa Zirenda

Vs: Turun turnaukset
« Vastaus #128 : 12.10.11 - klo 15:10 »
Itse saatan tulla kolmen kierroksen peleihin mukaan. Leka ja highlander käy kumpikin, lekaan tarvii jonkin verran kamaa lainaan varsinkin sidelle, ja haikkuunkin ainakin snapcasterin ja uuden Garrukin.

Poissa Sephiron

Vs: Turun turnaukset
« Vastaus #129 : 12.10.11 - klo 20:45 »
Lekaa en itse jaksa Pelailla kun ei oo dekkii kasassa, mutta hl voitais pelata. Jos ihmisii tarpeeksi niin vaikka turnauksena
Lainaus
Sephironin munkittelu on kyllä jotain sanoinkuvaamatonta, mukava seurata vierestä, ei niinkään pelata vastaan

W: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60585.0.html

Poissa Zirenda

Vs: Turun turnaukset
« Vastaus #130 : 14.10.11 - klo 13:02 »
Ei kellään olisi pakkaa lainaan täksi päiväksi standardiin? Arvostaisin.
« Viimeksi muokattu: 14.10.11 - klo 13:37 kirjoittanut Zirenda »

Poissa Samsson

Vs: Turun turnaukset
« Vastaus #131 : 14.10.11 - klo 14:30 »
Ei kellään olisi pakkaa lainaan täksi päiväksi standardiin? Arvostaisin.
Olisi minulla ainakin kolme pakkaa itselläni mukana tänään. Tosin itse pelaan sillä parhaimmalla... ::)

Poissa Sephiron

Vs: Turun turnaukset
« Vastaus #132 : 24.10.11 - klo 16:24 »
Olisko ihmisillä kiinnostusta perjantaina pelailla t2:n jälkeen highlanderia trebessä?
Lainaus
Sephironin munkittelu on kyllä jotain sanoinkuvaamatonta, mukava seurata vierestä, ei niinkään pelata vastaan

W: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60585.0.html

Poissa Samsson

Vs: Turun turnaukset
« Vastaus #133 : 24.10.11 - klo 17:02 »
Olisko ihmisillä kiinnostusta perjantaina pelailla t2:n jälkeen highlanderia trebessä?
I could play... Eteenkin jos saa kyydin kotiin niin että jaksaa aamulla Game Dayhinkin.  ;)

Poissa Sephiron

Vs: Turun turnaukset
« Vastaus #134 : 24.10.11 - klo 17:08 »
Olisko ihmisillä kiinnostusta perjantaina pelailla t2:n jälkeen highlanderia trebessä?
I could play... Eteenkin jos saa kyydin kotiin niin että jaksaa aamulla Game Dayhinkin.  ;)
juu, ei sen kanssa ongelmia pitäis olla ;)

voitais järjestää taas turnaus jos saatais tarpeeksi porukkaa
Lainaus
Sephironin munkittelu on kyllä jotain sanoinkuvaamatonta, mukava seurata vierestä, ei niinkään pelata vastaan

W: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60585.0.html

Poissa Rikke

Vs: Turun turnaukset
« Vastaus #135 : 24.10.11 - klo 17:41 »
Kiinnostusta on!

Poissa Zirenda

Vs: Turun turnaukset
« Vastaus #136 : 24.10.11 - klo 18:21 »
En pääse perjantaina, mutta kiinnostaisiko ketään draftata Innistradia tällä viikolla ennen perjantaita? Paikkana voisi olla vaikka Trepsi. Mulla on 8 pussia ja en pääse seuraavaan draftiin 4.11, enkä luultavasti edes sitä seuraavaan kaksi viikkoa myöhemmin. Keskiviikko tai torstai olis varmaan hyviä päiviä. Siinä illemmalla viiden-puoli kuuden aikaan voisi aloitella.

Poissa Anrix

Vs: Turun turnaukset
« Vastaus #137 : 24.10.11 - klo 22:59 »
Kiinnostusta on kumpaankin. Keskiviikko draftin puolesta tosin on täysin sidottu: työpaikan sähly + bjj-treenit. Torstaina ei pitäisi olla mitään(ja pitäisi siihen mennessä tarvitta draftisettikin löytyä).

Poissa tko

Vs: Turun turnaukset
« Vastaus #138 : 24.10.11 - klo 23:01 »
En pääse perjantaina, mutta kiinnostaisiko ketään draftata Innistradia tällä viikolla ennen perjantaita? Paikkana voisi olla vaikka Trepsi. Mulla on 8 pussia ja en pääse seuraavaan draftiin 4.11, enkä luultavasti edes sitä seuraavaan kaksi viikkoa myöhemmin. Keskiviikko tai torstai olis varmaan hyviä päiviä. Siinä illemmalla viiden-puoli kuuden aikaan voisi aloitella.

Keskiviikkona onnistus. Torstainakin, mutta silloin vasta seiskalta.

Poissa Zirenda

Vs: Turun turnaukset
« Vastaus #139 : 25.10.11 - klo 00:12 »
En pääse perjantaina, mutta kiinnostaisiko ketään draftata Innistradia tällä viikolla ennen perjantaita? Paikkana voisi olla vaikka Trepsi. Mulla on 8 pussia ja en pääse seuraavaan draftiin 4.11, enkä luultavasti edes sitä seuraavaan kaksi viikkoa myöhemmin. Keskiviikko tai torstai olis varmaan hyviä päiviä. Siinä illemmalla viiden-puoli kuuden aikaan voisi aloitella.

Keskiviikkona onnistus. Torstainakin, mutta silloin vasta seiskalta.
Keskiviikkona vaihtoehtoina olisi aloittelu Fantasiapeleissä kolmen maissa, jolloin varmasti ehdittäisiin pelata drafti loppuun ennen liikkeen sulkeutumista tai sitten aikaan X vaikkapa Three Beersissä. Torstaina seitsemältä Three Beersissä on kans jees.
« Viimeksi muokattu: 25.10.11 - klo 00:23 kirjoittanut Zirenda »

Poissa mahonen

Vs: Turun turnaukset
« Vastaus #140 : 25.10.11 - klo 00:27 »
Mulle vois sopia torstaina illalla drafti.

Poissa Zirenda

Vs: Turun turnaukset
« Vastaus #141 : 25.10.11 - klo 14:58 »
Aika ja paikka on nyt siis päätetty! Three Beers torstaina 25.10 klo 19.00, neljä pussia mukaan, joista yksi palkintopooliin. Kertokaa myös kavereille.

Poissa EssEss

Vs: [Turku] Turnaukset
« Vastaus #142 : 25.10.11 - klo 19:47 »
Voisin kans tulla draftaa. Myytkö Zirenda mulle 4 pussii vai onko sul jo joku muu ostaas niitä?

Poissa Zirenda

Vs: [Turku] Turnaukset
« Vastaus #143 : 25.10.11 - klo 21:29 »
Vallu myy pusseja hintaan 3e/pussi.

Poissa EssEss

Vs: [Turku] Turnaukset
« Vastaus #144 : 25.10.11 - klo 22:18 »
Vallu myy pusseja hintaan 3e/pussi.

Ja Vallu on tulossa myös torstaina?? No ei sitten mitään hätää :)

Poissa Sephiron

Vs: [Turku] Turnaukset
« Vastaus #145 : 26.10.11 - klo 11:43 »
Mitäs mieltä ihmiset olisivat siitä että draftattäis ICT talolla, treben sijasta. ICT:llä on rauhllisempaa (torstaina illalla trebessä on porukkaa ja go kerho kaiken lisäksi), ja voidaan ehkä saada enemmän ihmisiä (joillekkin se on parempi paikka)?
Lainaus
Sephironin munkittelu on kyllä jotain sanoinkuvaamatonta, mukava seurata vierestä, ei niinkään pelata vastaan

W: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60585.0.html

Poissa Zirenda

Vs: [Turku] Turnaukset
« Vastaus #146 : 26.10.11 - klo 12:19 »
Mitäs mieltä ihmiset olisivat siitä että draftattäis ICT talolla, treben sijasta. ICT:llä on rauhllisempaa (torstaina illalla trebessä on porukkaa ja go kerho kaiken lisäksi), ja voidaan ehkä saada enemmän ihmisiä (joillekkin se on parempi paikka)?
Miten siellä on nuo pöydät? Se huone, jossa ollaan yleensä pelattu HL:ää on ainakin aika nihkeä draftaamiseen.

Poissa tko

Vs: [Turku] Turnaukset
« Vastaus #147 : 26.10.11 - klo 13:35 »
Mitäs mieltä ihmiset olisivat siitä että draftattäis ICT talolla, treben sijasta. ICT:llä on rauhllisempaa (torstaina illalla trebessä on porukkaa ja go kerho kaiken lisäksi), ja voidaan ehkä saada enemmän ihmisiä (joillekkin se on parempi paikka)?
Miten siellä on nuo pöydät? Se huone, jossa ollaan yleensä pelattu HL:ää on ainakin aika nihkeä draftaamiseen.

ICT-talo kuulostaa hyvältä. Kyllä niillä pöydillä ihan hyvin draftaa, jos ei tule palohälytyksiä. Jos Asteriskin toimistolla ei ole seiskalta enää aktiviteettia, niin sielläkin voidaan draftata.
« Viimeksi muokattu: 26.10.11 - klo 16:26 kirjoittanut tko »

Poissa Anrix

Vs: [Turku] Turnaukset
« Vastaus #148 : 26.10.11 - klo 13:45 »
Mitäs mieltä ihmiset olisivat siitä että draftattäis ICT talolla, treben sijasta. ICT:llä on rauhllisempaa (torstaina illalla trebessä on porukkaa ja go kerho kaiken lisäksi), ja voidaan ehkä saada enemmän ihmisiä (joillekkin se on parempi paikka)?

Eiköhän tuokin käy, vaikka nyt "pelimatka" kasvaakin 100m -> ~2km..

Poissa Zirenda

Vs: [Turku] Turnaukset
« Vastaus #149 : 26.10.11 - klo 14:09 »
Olkoon ICT-talolla klo 19.00 sitten, ilmoitelkaa kaikille. Trepsi on tosiaan aika täynnä varmaan torstai-iltana. Tulkaa kiitos kaikki ajoissa sitten, pyritään aloittamaan drafti klo 19.00, eli tulkaa mieluiten vaikkapa 18.45 jo paikalle, jos ette omista boostereita ja haluatte ostaa Vallulta tai jos teillä on jotain muuta säätöä.