Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Foorumin 3 card blind mestaruussarja (mistä tämä nimi tulee?)  (Luettu 47939 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tutka

Leyline ei tee Arborista legendaarista.
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Tuomoth

Oma pakka: pendelhaven, llanowar mentor, vigor

Rale Swamp+Tel-Jilad Stylus+Sarcomancy nyt on merkitty 0-6 Ralelle, mutta voitan aloittaessani niin, että minulle jää 8 lifea (ehkä 6). Jos Rale aloittaa, kuolen tasa damageen vuoroa liian aikaisin. Alkupelin blokkailen yhdellä pendelhavenin buffimalla ukolla ja kun saan vigorin alan hyökkäämään yhdellä tokenilla joka vuoro ja muut voivat blokkia rauhassa.
Tulos 3-3


Poissa Retardi

Enkös voita Marchangelin helposti? Stylus pistää ländin dekkiin, jos siihen pelataan Lush Growth ja sitten Sarcomancypyöritys jatkuu ja jossain vaiheessa ajetaan yli.

Samoten Pegeteuksen voitan sillä Stylus pistää sen vehkeen dekkiin, mitä targetoidaan Primuksen abilityllä ja sitten ehditään juuri tehdä miehiä riittoisasti blokkaamaan primus rikki ennen kuin kuoltaisiin.

Syfilisxin kanssa 6-0, ei 4-1? Ensin Stylus ja jos Putrefy yrittää tehdä mitään, niin sitten Styluksella vehje dekkiin.

Nämä korjattu

Lainaus
Thaurwylthin ja Mairoun voittanen myös, sillä pelaan joka vuoro zombin ja Ajani ei ehdi tuhota niitä tarpeeksi nopeasti.

Playlta Tinder Farm -> Swamp+Sarcomancy -> Vein, Ajani, tapetaan tokeni -> Stylus, sarcomancy pakkaan -> Jumitetaan Ajanilla landia kunnes voidaan tehdä geddon.

Lainaus
Ja laskenko tuon racen Ephemeronia vastaan ihan päin seiniä vai enkö mää nyt voita tuon ihan helposti?

En tiedä, kyllä minä olin sen 6-0 sulle merkannut?
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa Retardi

Yhden "virheen" löysin nopealla vilkaisulla....
Mielestäni häviän pystyyn Marchangelille (pisteet oli 2-2) Lush Growth Strongholdiin ja mun peli on siinä...

Ei ole pakko pelata niin että häviää, jos et tee mitään ei vastustajakaan voi tehdä mitään.
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa Vilhis

Mulla ja Maxx:lla on sama pakka, mutta pisteet ei ole samat. Mulla ei ole nyt aikaa katsoa noita tuloksia läpi, mutta jotain häikkää niissä on. Mä voitan jonkun 6-0, mutta Maxx häviääkin jne...
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa Retardi

Oma pakka: pendelhaven, llanowar mentor, vigor

Rale Swamp+Tel-Jilad Stylus+Sarcomancy nyt on merkitty 0-6 Ralelle, mutta voitan aloittaessani niin, että minulle jää 8 lifea (ehkä 6). Jos Rale aloittaa, kuolen tasa damageen vuoroa liian aikaisin. Alkupelin blokkailen yhdellä pendelhavenin buffimalla ukolla ja kun saan vigorin alan hyökkäämään yhdellä tokenilla joka vuoro ja muut voivat blokkia rauhassa.
Tulos 3-3

Kantsii huomata, että et saa lisää tokeneita kun pelaat Vigorin, vihu puolestaan saa, jos en ihan väärin laskenut niin vihu ehtii just ja just ajaa sut pois 9 tokenilla 2 lifessä.
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa Retardi

Mulla ja Maxx:lla on sama pakka, mutta pisteet ei ole samat. Mulla ei ole nyt aikaa katsoa noita tuloksia läpi, mutta jotain häikkää niissä on. Mä voitan jonkun 6-0, mutta Maxx häviääkin jne...

Fiksasin, oli muitakin kämmejä teillä, päädyin lopulta molempien kohdalla 48 pisteeseen (sarja sulla 0660062363664).
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa Tuomoth

Oma pakka: pendelhaven, llanowar mentor, vigor

Rale Swamp+Tel-Jilad Stylus+Sarcomancy nyt on merkitty 0-6 Ralelle, mutta voitan aloittaessani niin, että minulle jää 8 lifea (ehkä 6). Jos Rale aloittaa, kuolen tasa damageen vuoroa liian aikaisin. Alkupelin blokkailen yhdellä pendelhavenin buffimalla ukolla ja kun saan vigorin alan hyökkäämään yhdellä tokenilla joka vuoro ja muut voivat blokkia rauhassa.
Tulos 3-3

Kantsii huomata, että et saa lisää tokeneita kun pelaat Vigorin, vihu puolestaan saa, jos en ihan väärin laskenut niin vihu ehtii just ja just ajaa sut pois 9 tokenilla 2 lifessä.

Ei vihu kai missään vaiheessa saa 9 tokenia tai jos saa niin olen siinä kohtaa jo selvästi voittanut? Pendelhaven blokkaus tappaa vihun tokenin. Ja kun saan Vigorin, niin minulla 7 ukkoa ja vihulla enintään 5 (6 sen vuorolla).

Poissa Retardi

Oma pakka: pendelhaven, llanowar mentor, vigor

Rale Swamp+Tel-Jilad Stylus+Sarcomancy nyt on merkitty 0-6 Ralelle, mutta voitan aloittaessani niin, että minulle jää 8 lifea (ehkä 6). Jos Rale aloittaa, kuolen tasa damageen vuoroa liian aikaisin. Alkupelin blokkailen yhdellä pendelhavenin buffimalla ukolla ja kun saan vigorin alan hyökkäämään yhdellä tokenilla joka vuoro ja muut voivat blokkia rauhassa.
Tulos 3-3

Kantsii huomata, että et saa lisää tokeneita kun pelaat Vigorin, vihu puolestaan saa, jos en ihan väärin laskenut niin vihu ehtii just ja just ajaa sut pois 9 tokenilla 2 lifessä.

Ei vihu kai missään vaiheessa saa 9 tokenia tai jos saa niin olen siinä kohtaa jo selvästi voittanut? Pendelhaven blokkaus tappaa vihun tokenin. Ja kun saan Vigorin, niin minulla 7 ukkoa ja vihulla enintään 5 (6 sen vuorolla).

Jooolinpaistikorjattuon.
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa Polari

Lainaus
Thaurwylthin ja Mairoun voittanen myös, sillä pelaan joka vuoro zombin ja Ajani ei ehdi tuhota niitä tarpeeksi nopeasti.

Playlta Tinder Farm -> Swamp+Sarcomancy -> Vein, Ajani, tapetaan tokeni -> Stylus, sarcomancy pakkaan -> Jumitetaan Ajanilla landia kunnes voidaan tehdä geddon.

-> Laitetaan Styluksella landi dekkiin -> Jumitetaan Stylusta -> Swamp+Sarcomancy -> Helix tokeniin -> Sarcomancy dekkiin ja uudestaan tiskiin -> ...
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Yms

Samoten Pegeteuksen voitan sillä Stylus pistää sen vehkeen dekkiin, mitä targetoidaan Primuksen abilityllä ja sitten ehditään juuri tehdä miehiä riittoisasti blokkaamaan primus rikki ennen kuin kuoltaisiin.


Eikös sillä saada kaksi permanenttia rikki? Näin kumpikin vehje hajoaa.
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa Retardi

Oma pakka: pendelhaven, llanowar mentor, vigor

Rale Swamp+Tel-Jilad Stylus+Sarcomancy nyt on merkitty 0-6 Ralelle, mutta voitan aloittaessani niin, että minulle jää 8 lifea (ehkä 6). Jos Rale aloittaa, kuolen tasa damageen vuoroa liian aikaisin. Alkupelin blokkailen yhdellä pendelhavenin buffimalla ukolla ja kun saan vigorin alan hyökkäämään yhdellä tokenilla joka vuoro ja muut voivat blokkia rauhassa.
Tulos 3-3

Kantsii huomata, että et saa lisää tokeneita kun pelaat Vigorin, vihu puolestaan saa, jos en ihan väärin laskenut niin vihu ehtii just ja just ajaa sut pois 9 tokenilla 2 lifessä.

Ei vihu kai missään vaiheessa saa 9 tokenia tai jos saa niin olen siinä kohtaa jo selvästi voittanut? Pendelhaven blokkaus tappaa vihun tokenin. Ja kun saan Vigorin, niin minulla 7 ukkoa ja vihulla enintään 5 (6 sen vuorolla).

Nyt ku mietin tämän uusiksi niin eikai tuo Ralen dekki voita edes playlta.
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa Tuomoth

Oma pakka: pendelhaven, llanowar mentor, vigor

Rale Swamp+Tel-Jilad Stylus+Sarcomancy nyt on merkitty 0-6 Ralelle, mutta voitan aloittaessani niin, että minulle jää 8 lifea (ehkä 6). Jos Rale aloittaa, kuolen tasa damageen vuoroa liian aikaisin. Alkupelin blokkailen yhdellä pendelhavenin buffimalla ukolla ja kun saan vigorin alan hyökkäämään yhdellä tokenilla joka vuoro ja muut voivat blokkia rauhassa.
Tulos 3-3

Kantsii huomata, että et saa lisää tokeneita kun pelaat Vigorin, vihu puolestaan saa, jos en ihan väärin laskenut niin vihu ehtii just ja just ajaa sut pois 9 tokenilla 2 lifessä.

Ei vihu kai missään vaiheessa saa 9 tokenia tai jos saa niin olen siinä kohtaa jo selvästi voittanut? Pendelhaven blokkaus tappaa vihun tokenin. Ja kun saan Vigorin, niin minulla 7 ukkoa ja vihulla enintään 5 (6 sen vuorolla).

Nyt ku mietin tämän uusiksi niin eikai tuo Ralen dekki voita edes playlta.

Pieni ajatusvirhe käynyt näköjään laskuissa. Kahteen lifeen jään pahimmillani ilmeisesti.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Meidän divisjoonassamme nimim. Ode pelaa laitonta pakkaa, koska Energy Field on kielletty. Eli vissiin häneltä pitäisi kaikkien saada 6 pistettä tai sitten nollaukset siltä osin.

Poissa Yms

Meidän divisjoonassamme nimim. Ode pelaa laitonta pakkaa, koska Energy Field on kielletty. Eli vissiin häneltä pitäisi kaikkien saada 6 pistettä tai sitten nollaukset siltä osin.

Odella kyllä näyttää olevan 2x inkmoth + signal pest

Edit: Odehan on siellä kahdesti, ja toisella on totta tosiaan energy field.
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa Retardi

Ja sitten tuloksia ja uusia banneja:

1-divisioona 1/3 viikkoa

1. Vinny Paz, Saimu 81p (Icatian Store+Island Sanctuary+Ulamog, the Infinite Gyre)
3. Gushex 76p (Chancellor of the Forge+Dryad Arbor+Mental Misstep)
4. Luma, Kavu 62p (Karakas+Leyline of the Singularity+Tethered Griffin)
6. Rahkila 58p (Subterranean Hangar+Ravenous Rats+Sorin Markov)
7. Peikko 52p (Karakas+Leyline of Singularity+Cenn's Tactician)
7. Vesaoja 52p (Karakas+Leyline of Singularity+Cenn's Tactician)
7. Polari 52p (Quicksand+Aether Vial+Angel of Despair)
7. Tutka 52p (Dryad Arbor+Snapback+Force of Will)
11. Andros, Wof 50p (Dryad Arbor+Force of Will+Slippery Bogle)
12. Svana 49p (Karakas+Cenn's Tactician+Swords to Plowshares)
13. Skuup, Mellon 47p (Saprazzan Skerry+Forget+Imaginary Pet)
15. Stils 46p (Force of Will+Misdirection+Memnite)
16. Anssi 43p (Blackcleave Cliffs+Corpulent Corpse+Crack the Earth)
17. Siira 36p (Undiscovered Paradise+Funeral Charm+Stormscape Apprentice)
18. Tuomoth 33p (Pendelhaven+Vigor+Llanowar Mentor)
19. Rale 32p (Swamp+Tel-Jilad Stylus+Sarcomancy)

---

2-divisioona 1/3 viikkoa

1. Ziilot 78p (Dryad Arbor+Unmask+Contagion)
2. Kaitsu 69p (Keldon Megaliths+Izzet Boilerworks+Propaganda)
3. Siiki 60p (Ebon Stronghold+Dark Depths+Vampire Hexmage)
4. Perttula 59p (Saprazzan Skerry+Forget+Imaginary Pet)
4. Thalian 59p (Swamp+Tel-Jilad Stylus+Sarcomancy)
6. Kaipainen 58p (Swamp+Gravecrawler+Gravecrawler)
7. Yliajo 56p (Dryad Arbor+Force of Will+Slippery Bogle)
7. Condi 56p (Dryad Arbor+Force of Will+Slippery Bogle)
7. Roinisto 56p (Force of Will+Misdirection+Chancellor of the Forge)
10. Rancid 53p (Leyline of the Meek+Chancellor of the Forge+Chancellor)
11. Mairou, Thaurwylth 47p (Crystal Vein+Tinder Farm+Ajani Vengeant)
13. Ode 46p (Inkmoth Nexus+Inkmoth Nexus+Signal Pest)
14. Syfilisx 44p (Treetop Village+Golgari Rotfarm+Putrefy)
15. Marchangel 41p (Forest+Lush Growth+Scythe Tiger)
15. Pegeteus 41p (Saprazzan Skerry+Flash+Woodfall Primus)
17. ScoopArt 39p (Sulfur Vent+Phyrexian Dreadnought+Stifle)
18. Piirainen 29p (Saprazzan Skerry+Echoing Truth+Errant Ephemeron)
19. Yuisuke 26p (Inkmoth Nexus+Golgari Rotfarm+Maelstrom Pulse)

---

3-divisioona 1/3 viikkoa

1. Amidi Vidro 55p (Pendelhaven+Mental Misstep+Thallid)
2. Vilhis, Maxx 49p (Karakas+Leyline of Singularity+Tethered Griffin)
4. Dattu 43p (Stomping Ground+Bloodhall Ooze+Rogue Elephant)
5. Fal 35p (Forest+Llanowar Mentor+Ulamog, the Infinite Gyre)
6. Vito 31p (Swamp+Dark Ritual+Geralf's Messenger)
7. Anrix 30p (Hollow Trees+Acidic Slime+Treetop Village)
8. Absurdimuukalainen 24p (Subterranean Hangar+Gatekeeper of Malakir+Platinum)
9. Sakke 19p (Swamp+Dark Ritual+Liliana's Specter)
9. Janne808 19p (Ebon Stronghold+Encroach+Deathspore Thallid)
11. Triack 18p (Forest+Helix Pinnacle+Drop of Honey)
12. Aaruli96 10p (Island+Cursecatcher+Force Spike)

Bannilistalle uusina lisäyksinä (koska aiemmin bannattiin top5 pakkaa, bannaan nyt top2 1- ja 2-divareista ja parhaan pakan 3-divarista:

Icatian Store
Dryad Arbor
Keldon Megaliths
Izzet Boilerworks
Pendelhaven

Island Sanctuary

Ulamog, the Infinite Gyre

Chancellor of the Forge

Mental Misstep
Propaganda

Unmask
Contagion

Thallid
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa Thalian

Samoten Pegeteuksen voitan sillä Stylus pistää sen vehkeen dekkiin, mitä targetoidaan Primuksen abilityllä ja sitten ehditään juuri tehdä miehiä riittoisasti blokkaamaan primus rikki ennen kuin kuoltaisiin.


Eikös sillä saada kaksi permanenttia rikki? Näin kumpikin vehje hajoaa.

Totta, menee siis tasuriksi, sillä kumpikaan ei voi pelata mitään tai häviää.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Aaaargh, meikän ensi viikon pakasta kiellettiin sekä Dryad Arbor että Icatian Store. Voihan nyt Perkele. Olisi varmaan pitänyt lähettää pakat eri järjestyksessä. Miksi tässä formaatissa on muita pelaajia??=?§??

Poissa Retardi

Deadline lähestyy ja pakkoja on tullut vasta kourallinen!
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa Ilkka_s

Sopiiko jos ilmoitan jatkavani samalla pakalla niin kauan kuin se pysyy laillisena, (mikäli vastaus on kyllä, niin tämä viesti on tuo ilmoitus...)?

Poissa Yms

Sopiiko jos ilmoitan jatkavani samalla pakalla niin kauan kuin se pysyy laillisena, (mikäli vastaus on kyllä, niin tämä viesti on tuo ilmoitus...)?
Kaipainen komppaa samaa
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa KajaaninOlli

Onko jo postaamaansa pakkaa mahdollista vaihtaa, kun luki kortit väärin?

EDIT: vaihdoin voitokkaan pakan häviökkääseen.. Sen siitä saa kun rupeaa kikkailemaan :D
« Viimeksi muokattu: 20.04.12 - klo 18:35 kirjoittanut vinny paz »

Poissa Retardi

Onko jo postaamaansa pakkaa mahdollista vaihtaa, kun luki kortit väärin?

Ennen deadlinea voi vaihtaa.
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa Retardi

Lohkovaiheen kakkosviikon tuloksia voi käydä tutkailemassa, protesteja otetaan taas vastaan lauantai-iltaan 21:00 asti jonka jälkeen kakkosviikon tulokset, kokonaistilanne ja uusi bannilista julkaistaan.

http://www.filedropper.com/lohkotviikko2
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Miksi Inkmoth Nexus, Calciform Pools, Rlsprth häviää Roiniston pakalle Karakas, Leyline of Singularity, Cenn's Tactician? Myös minulla on ysivuoron tappo Rlsprthin buustaamalla Nexuksella. EDITAATIO: Ei mitään, PW:ihinkin saa ajella totisesti. [Lisätty hetken tuumaustauon jälkeen.]
« Viimeksi muokattu: 20.04.12 - klo 17:20 kirjoittanut Thaurwylth »

Poissa Roinisto

Miten Oden Karakas+Inkmoth Nexus+Signal Pest dekki saa Karakas+Leyline of Singularity+Cenn's Tactician pakaltani 3 pinnaa pois?

Eikös Oden aloittama peli mene tasan kun Karakasit menevät rikki ja Ode ei saa tehtyä pelkällä Inkmoth Nexuksella ja Signal Pestillä yhtään damagea?

Nähdäkseni tuon pitäisi mennä 4-1 minulle.

Poissa Retardi

Miten Oden Karakas+Inkmoth Nexus+Signal Pest dekki saa Karakas+Leyline of Singularity+Cenn's Tactician pakaltani 3 pinnaa pois?

Eikös Oden aloittama peli mene tasan kun Karakasit menevät rikki ja Ode ei saa tehtyä pelkällä Inkmoth Nexuksella ja Signal Pestillä yhtään damagea?

Nähdäkseni tuon pitäisi mennä 4-1 minulle.

Näinhän se on, jotenkin olin vaan semmosessa automaattitilassa, että kaikki Karakas-mirrorit menee 3-3 :).
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa Gushex

Huomioita ykösdivarista:

Rahkila vs. Saimu/Polari (Sol Ring+2xInkmoth Nexus vs. Subterranean Hangar/Bottomless Vault+Death Cloud+Kozilek, Butcher of Truth)
3-3 (oli 0-6)
Inkmothit tappavat vuorolla 7. Jos aloittaa, niin paras mitä vastus ehtii tehdä on Cloud X 1, joka tappaa vain toisen Inkmotheista.

Tuomoth vs. Vinny Paz/Kavu (Grove of Burnwillows+Punishing Fire+Molten Slagheap vs. Karakas+Leyline of Singularity+Tethered Griffin)
6-0 (oli 0-6)
Eikö Tuomoth ehdi kerätä counterit landiin vuoroilla 2-9 (8kpl), mistä seuraa esim. Vinnyn vuorolla 11 poltto X 2 (-4 counter), jolloin Griffin luultavasti palaa käteen. Seuraavan vuoron mennessä Griffinin uudelleenpelaukseen otetaan poltto takaisin käteen, ja toinen 2 X Punishing Fire (-4 counter) tappaa Griffinin.

Tuomoth vs. Andros/Wof (Grove of Burnwillows+Punishing Fire+Molten Slagheap vs. Subterranean Hangar+Ensnaring Bridge/Diabolic Edict+Sorin Markov)
6-0 (oli 0-6)
Kun Sorin pelataan, pystyssä olevassa Slagheapissä on 5-6 counteria. Se tekee 4 dmg. Jos Sorin käyttää +2 kykyä, se triggeröi Punishing Firen = ylimääräiset 2 dmg seuraavalla vuorolla. Sorin kuolee.

Svana vs. Vinny Paz/Vesaoja/Luma/Kavu (Karakas+Cenn's Tactician+Swords to Plowshares vs. Karakas+Leyline of Singularity+Cenn's Tactician/Tethered Griffin)
3-3 (oli 2-2)
Eikö Karakas-mirrorin pitänyt olla automaattinen 3-3...


Tippuuko 2-divariin muuten 5 tai 3 huonointa?

Poissa Retardi

Huomioita ykösdivarista:

Rahkila vs. Saimu/Polari (Sol Ring+2xInkmoth Nexus vs. Subterranean Hangar/Bottomless Vault+Death Cloud+Kozilek, Butcher of Truth)
3-3 (oli 0-6)
Inkmothit tappavat vuorolla 7. Jos aloittaa, niin paras mitä vastus ehtii tehdä on Cloud X 1, joka tappaa vain toisen Inkmotheista.

Tuomoth vs. Vinny Paz/Kavu (Grove of Burnwillows+Punishing Fire+Molten Slagheap vs. Karakas+Leyline of Singularity+Tethered Griffin)
6-0 (oli 0-6)
Eikö Tuomoth ehdi kerätä counterit landiin vuoroilla 2-9 (8kpl), mistä seuraa esim. Vinnyn vuorolla 11 poltto X 2 (-4 counter), jolloin Griffin luultavasti palaa käteen. Seuraavan vuoron mennessä Griffinin uudelleenpelaukseen otetaan poltto takaisin käteen, ja toinen 2 X Punishing Fire (-4 counter) tappaa Griffinin.

Tuomoth vs. Andros/Wof (Grove of Burnwillows+Punishing Fire+Molten Slagheap vs. Subterranean Hangar+Ensnaring Bridge/Diabolic Edict+Sorin Markov)
6-0 (oli 0-6)
Kun Sorin pelataan, pystyssä olevassa Slagheapissä on 5-6 counteria. Se tekee 4 dmg. Jos Sorin käyttää +2 kykyä, se triggeröi Punishing Firen = ylimääräiset 2 dmg seuraavalla vuorolla. Sorin kuolee.

Svana vs. Vinny Paz/Vesaoja/Luma/Kavu (Karakas+Cenn's Tactician+Swords to Plowshares vs. Karakas+Leyline of Singularity+Cenn's Tactician/Tethered Griffin)
3-3 (oli 2-2)
Eikö Karakas-mirrorin pitänyt olla automaattinen 3-3...


Tippuuko 2-divariin muuten 5 tai 3 huonointa?

Tätä mietin, ja kun olin alunperin pudottamassa 10 hengen divareista 2, niin ajattelin että 20 pelaajan divareista voisi nousta/tippua 4 pelaajaa.
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Eikö muuten ole ollut ihan hyvä valinta tuo 20 hengen divisjoonat? Tai siis että senkin kokoisissa saattaa satunnaisesti joinakin viikkoina olla vähän variaation puutetta. Kymmenen hengen divisjoonissa tuo tulisi vastaan varmaan paljon useammin.