Kuten olen jo aiemmin maininnut, mielestäni voisi ehkä alkaa toimia tuolla periaatteella. Tosin jotkut ovat sitä mieltä, että Karin kanssa ei pitäisi ikinä olla tekemisissä. Itse olen ajattelen toisin. Jos hän nyt vilpittömästi väittää muuttuneensa ja luopuneensa vilpillisestä toiminnasta, voin antaa hänen koittaa.
Mutta nyt sitten ollaan täysin nollatoleranssi rajalla. Yksikin töppäys niin ainakin oma mielipide tulee olemaan ikuisesti negatiivinen Karia kohtaan vaikka hän väittäisi pystävänsä uudelleen muuttumaan jne.
Niin kauan kuin voin ostaa Karilta ei-varastettuja ja ei-kusetettuja kortteja tai jotka liittyvät jotenkin rikolliseen toimintaan, niin sen teen. Niin kauan kuin hän ei jatka kusettamista millään tavalla, voin tehdä kauppoja Karin kanssa, tietysti ennakkovarautumisella, että hän lähettää ensin ja kun hän on hoitanut oman osuutensa normaalisti, niin hoidan omani.
En tiedä, pitäisikö mistään ainakaan toistaiseksi ottaa Karin banneja pois, esim. jos ottaisimme tältä forumilta pois bannit, voisi osa käyttäjistä suuttua ja esittää vastalauseensa. Kari sai bannit kusetuksesta/slow tradeemisesta ja toistaiseksi pidämme ne. Bannit lähtevät muutenkin vasta kun moderaattorien keskuudessa on yhteisymmärrys. Niin kauan kuin on moderaattoreita jotka sanovat vastaan, niin kauan bannit pysyvät.
Eli mikä estää Karia myymästä Kukistajalta vilpittömästi ostettuja kortteja? Se on täysin rehellistä toimintaa. Joten jos tarvitsen Karilta jotain ja muilla sitä ei ole, niin miksi en hankkisi sitä? Mitä järkeä Karilla olisi muuten ostaa Kukistajan laput jos hänellä ei ole mitään mahdollisuutta vaihtaa / myydä kortteja kenellekkään?
---------------
EDIT: Toivon, että tähän ketjuun ei vastaile enää muut kuin Kari Peltolan kanssa kauppoja tehneet (esim. kukistaja), Judget, Modet, Adminit tai ihmiset jotka tietävät OIKEASTI jotain tästä asiasta.
Eli jos teillä ei ole mitään uutta tai mitään osaa eikä arpaa tähän asiaan, niin elkää tulko tänne kihisemään.