Poromagia

Äänestys

Missä meeting tulisi järjestää?

Helsinki
26 (44.8%)
Vantaa
0 (0%)
Espoo
4 (6.9%)
Muu, mikä?
28 (48.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 56

Äänestys päättynyt: 12.12.03 - klo 16:48

Kirjoittaja Aihe: MTG- miitin järjestäminen  (Luettu 15157 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PuuroGolem

MTG- miitin järjestäminen
« : 12.12.03 - klo 16:48 »
Eli missä mieluiten miitti järjestettäisiin sinun mielestäsi?

Poissa Fieldy

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #1 : 14.12.03 - klo 11:59 »
Tampere?Tai Jyväskylä?

Poissa xapanthe

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #2 : 14.12.03 - klo 12:48 »
Tampere tai joku muu vastaava on huono paikka seuraavasta syystä: Suurin osa asuu Helsingissä tai helsingin lähellä.
xapan Have/want

Poissa Fieldy

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #3 : 14.12.03 - klo 12:56 »
Mutta väittäisin että Oulussa,Lappeenrannassa,Jyväskylässä,Vaasassa,Porissa ja muilla paikkakunnilla jotka ovat lähempänä Tamperetta on vähintäänkin yhtä paljon pelaajia kuin pk-seudulla.Kyllä olisi reilua että pk-seudun jengi joutuisi myös matkustamaan siinä missä muutkin.Mutta onhan myös totta että Helsingissä on Haven ja kaikki ns. kerma ja köörit joten se olisi MTG:n kulttuurinen mekka Suomessa,ja tämä puoltaa PK-seutua.Oikeastaan se on aina jollekin epäreilua matkustamista joten ihan whatever mulle.

Poissa Andromes

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #4 : 16.12.03 - klo 09:35 »
paras paikka olisi kyllä jyväskylässä, sinne ei ole ''kovin'' pitkä matka mistään (meiltä päin 100 km)

sieltä olisi mahdollista vuokrata tiloja

Poissa xapanthe

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #5 : 17.12.03 - klo 00:27 »
Kuinka pitkä matka helsingistä jyväskylään olisi suunnilleen?
xapan Have/want

Poissa PuuroGolem

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #6 : 17.12.03 - klo 01:34 »
Oho, jos nyt en ihan väärin käsittänyt niin.. Hesasta Jyväriin ois aika reippaanlaisesti 400 km tai jotain o_O vai olenko väärässä?

Edit: (Huuuups eikun se onkin jotain luokkaa 230 km?)

Poissa xapanthe

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #7 : 17.12.03 - klo 09:00 »
No kyllä se minulta onnistuu, mutta pitäisi saada tietoon kuinka moni asuu jumalan selän takana ja kuinka moni pääkaupunkiseudulla :P
xapan Have/want

Poissa Squirrelman

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #8 : 17.12.03 - klo 12:14 »
Yksi Jumalan selän takana asuva ilmoittautuu. Jyväskylä tai Tampere olisi hyvä.

Poissa Rage

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #9 : 17.12.03 - klo 17:44 »
jöö jyväskylä olis paras

Poissa xapanthe

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #10 : 17.12.03 - klo 20:51 »
Juu, eli vahvoilla ovat luultavasti: Jyväskylä ja Helsinki
xapan Have/want

Poissa DogMeat

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #11 : 17.12.03 - klo 21:42 »
Hesaan vaan, espoo sopii myös. Mut mä en lähe tonne metsään (jyväskylään) vaikka mulle maksettais.. siel vois eksyä pimeessä vaikka  :D

Poissa Fieldy

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #12 : 17.12.03 - klo 22:37 »
En sanoisi JKL:ää metsäksi,vaan hyväksi miitin järjestämisvaihtoehdoksi.
Suunnilleen keskellä Suomea.Mutta ota vaikka teltta ja kirves mukaan niin pärjäät varmasti ;)

Poissa xapanthe

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #13 : 18.12.03 - klo 11:10 »
:P no ei kai siinä mitään jos sieltä saa vuokrattua paikan, olen kyllä itse valmis maksamaan siitä että pääsen paikanpäälle ja että päästään pelaa jonnekkin sisälle  o_O
xapan Have/want

Poissa cloudias

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #14 : 29.12.03 - klo 17:22 »
Jaa joku mtg meettiŽ... mitä siellä sitten puuhattais? jotain huvi pelaamista vaišjotain oikein mtg Žturnausta? vai ihan vain känni örvellystä mtg:n parissa vai mitä yleisesti?

Poissa DogMeat

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #15 : 29.12.03 - klo 21:00 »
En nyt ole erityisemmin tässä järjestämisessä mukana joten korjatkaa jos olen väärässä mutta...
*Alkoholia/Huumeita ym. päihteitä ei saa tuoda paikalle. (Pihallakaan ei juoda puskassa, ei päästetä känniläisiä sisään varmaakaan?)
*Tupakat poltetaan pihalla
*Ilmeisesti yövytään paikalla, tosin muuallekkin saa mennä nukkumaan, omalla vastuulla tietenkin  o_O
*Ei saa sotkea, paikka siivotaan kun lähdemme sieltä pois

Peli paikalla ilmeisesti pelaimme huvi matseja ja ehkä otamme jonkun ranking systeemin mukaan.

Noh, en tiedä tarkkaan mutta jotain tälläistä olen itse ajatellut tuosta tapahtumasta.

(P.S Fieldylle: Erätaitoni ovat sen verran huonot etten pärjää metsässä joten en lähde jyväskylään  :D  )

Poissa xapanthe

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #16 : 29.12.03 - klo 21:21 »
Edit:
Niin vielä tähän alkuun voisin iskeä, että mielestäni sielä voitaisiin vaihdella lappuja, ostaa boostereita, järjestää "turnauksia" esim. T1, T2, Extended ja vaikka joku drafti, tietysti riippuu miten paljon esim. T1 pakkoja löytyy. Joten jos tämä miitti järjestetään, ottakaa muitakin pakkoja, kuin yksi eri turnaus formaatti, mukaan!

-------------------
Niin, siis, tietysti, näin ihan yleisesti, ei kännäämistä, ei mitään sitä vastaan jos joku juo kaljan tai yhen, mutta jos sinne 12 päk todaan ja litkitään tyhjäksi parissa tunnissa, sitten riehutaan, niin sitä olen vastaan.

MTG miitti ei ole juomista varten, juomahan mennään perjantaina kavereiden bileisiin, ei nörtti-MTG miittiin  o_O  o_O

Ja sitten, jos saan hoidettua paikan Espoosta tai Helsingistä, esim. jonkun nuorisotilan, ja saisin hinnan selvitettyä, niin, kuinka moni olisi halukas tulemaan sinne?

Näin pohjalukemat haluan tietoon, että alanko etsia paikkaa vaiko en.
Ja sitten vielä voin hommata boosterilaatikoita sinne, joten voin pitää yllä ns. pientä boosterimyyntiä, miittihinnoilla (eli halvemmat kuin safessa)

Miltä kuulostaa?
xapan Have/want

Poissa PuuroGolem

Jep
« Vastaus #17 : 30.12.03 - klo 08:36 »
Eiköhän kaikki osaa sen verran fiksusti käyttäytyä että pärjää yhden päivän ilman viinaa ja jättää tuon mokoman MTG miitistä pois.

Poissa DogMeat

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #18 : 30.12.03 - klo 18:32 »
Ehkäpä voisi tehdä topikin jossa olisi votet sillein erikeen että "Tulisitko espooseen miittiin" eli jokaiselle alueelle oma vote. Tai sitten rasti ruutuun äänestys että voi antaa monelle paikalle äänen. Yksi ääni siis kertoo sen tuleeko paikalle vai ei.

Poissa xapanthe

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #19 : 01.01.04 - klo 21:17 »
No siis, keski-suomi kelpaa minulle jos porukka osaa järjestää sinne jotain, en itse tunne aluetta, joten keski-suomessa asuvat joutuvat vuokraamaan paikan jne. itse voin hoitaa edelleen ne boosterit ;)
xapan Have/want

Poissa Hekku2

Miitti
« Vastaus #20 : 04.01.04 - klo 20:40 »
no sehän järjestetään ihan selvästä Pieksämäellä JR:n elvisvessassa.

Ei vaan Jyväskylä kait hyvä ku ei kauheen pitkä matka mistään sinne.
mulle kyllä ihan sama kun en paikalle tule. (yleisön pyynnöstä :) )
"Pakkanen kesyttää nudistin" -Mankeli
1/2 Owner of #finnish-mtg

Poissa xapanthe

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #21 : 07.01.04 - klo 18:50 »
Onko ketään joka haluaisi ottaa miittipaikan järjestämisen itselleen? Kuka etsii tilan ja vuokraa sen, laskee vuokrahinnan perusteella sisäänpääsymaksun tjsp?
xapan Have/want

Poissa cloudias

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #22 : 07.01.04 - klo 21:08 »
Ketäs sinne sitten niinkuin sais tulla? onks se niinkuin mtg-finlandin jäsenille vai kaikille avoin?

takaisin siihen alkuun ja aikaisempaan kysymykseeni. En halunnut itsekkään siitä mitään känni juhlaa kuhan vain tarkistin ja sain aikaan keskustelua...

mullekin se käy suurin piirtein minne vain.. jos se ei ole helsingissä niin se ehkä rajaa jo muutenkin noiden ei finnish-mtg ihmisten sinne tuloa.. Ellei siitä nyt haluta;kin yleistä tapaamista jolloin se rupee olemaankin jo jonkin asteinen coni..

Poissa cloudias

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #23 : 07.01.04 - klo 21:08 »
Ketäs sinne sitten niinkuin sais tulla? onks se niinkuin mtg-finlandin jäsenille vai kaikille avoin?

takaisin siihen alkuun ja aikaisempaan kysymykseeni. En halunnut itsekkään siitä mitään känni juhlaa kuhan vain tarkistin ja sain aikaan keskustelua...

mullekin se käy suurin piirtein minne vain.. jos se ei ole helsingissä niin se ehkä rajaa jo muutenkin noiden ei finnish-mtg ihmisten sinne tuloa.. Ellei siitä nyt haluta;kin yleistä tapaamista jolloin se rupee olemaankin jo jonkin asteinen coni..

Poissa xapanthe

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #24 : 08.01.04 - klo 08:14 »
No siis, minun puolesta sinne saa tulla ketä vain. Niin finnish-MTG:n, Mtfinlandin ja muiden paikkojen porukat.

Mielestäni pääasia olisi, että järjestettäisiin ennakko ilmoittautuminen, joten näkisimme mistä ja kuinka paljon porukkaa on tulossa, jotta osaisimme järjestää asiat myös sitä mukaan.
xapan Have/want

Poissa Rage

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #25 : 16.01.04 - klo 09:21 »
tuota noin onko tämä miitin järjestäminen edennyt yhtään?

Poissa xapanthe

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #26 : 16.01.04 - klo 09:28 »
Ei, mielestäni pitäisi valita henkilöt jotka etsivät miittipaikan ja varaavat sen. Sitten pitäisi hankkia ns. järjestystiimi joka hoitaa yleisesti mm. ohjelman järjsetämisen miitissä.

Mielestäni (jos kerran on #finnish-mtg/MTfinland miitti) niin pitäisi kysyä lupaa admineilta/opeilta ja tietysti heitä pitäisi repiä mukaan järjestämään.

Jos on jotain oma-aloitteisia ihmisia niin kertokaa minulle tai #finnish-mtg opeille.

Itse olen taas sitä mieltä, että itse olen sopiva järjestäjä (ainakin yksi niistä). Boosterimyynti on minun!  o_O
xapan Have/want

Poissa Rage

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #27 : 16.01.04 - klo 09:35 »
heh, kyllä toi boosteri asia on tullu selväksi :D , mutta vois tehä jonkun topicin mihin ne kaikki, ketkä ois halukkaita järjestämääm miittiä, vois laittaa oman nimensä. tai muuta vastaavaa, niin voitais päästä asiassa eteenpäin

Poissa xapanthe

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #28 : 16.01.04 - klo 09:44 »
Nyt on tehty sellainen ilmoittautuminen. Mutta se ei ole virallinen tms.
xapan Have/want

Poissa Theron

MTG- miitin järjestäminen
« Vastaus #29 : 27.03.04 - klo 14:18 »
Täällä sitä nyt vaan yritetään päättää jyväskylän ja helsingin välillä...

Helsinkiin ainakin itse olen tulossa kesällä, kunhan tuo Ropecon alkaa tulla ajankohtaisemmaksi, mutta toisaalta siellä on jo aika mittava tuo mtg porukka, joten tuntuisi vähän turhalta vielä tämän lisäksi järjestää jotain muuta siellä helsinginpäässä. Vaikka onhan totta, että siellä asuu luultavasti enemmän pelaajia, kuin esim. jyväskylässä, mutta olisi silti mielestäni parempi järjestää ko. miitti tänne jyväskylään.

Mutta tokihan asiaan vaikuttaa sellaisetkin seikat, kuin

a) kuinka paljon ihmisiä olisi tulossa paikalla
b) kuinka pitkä tämä miitti olisi
c) olisiko miittipaikan mahdollinen vuokra tarkoitus maksaa esim. pääsymaksuilla miittiin

Vaikeaa järjestää mitään mittavampaa miittiä, ennen kuin on todella selvitetty ainakin nuo seikat edes jokseenkin tarkasti.

Ehkäpä näin ensialkuun voisi järjestää "pienempimuotoisen" miitin, jotta saataisiin edes jossainmäärin selville se, kuinka paljon ihmisiä olisi todella kiinostunut aiheesta. Mutta toisaalta jos paikan vuokra ei päätä huimaa, niin miksei voisi yrittää kunnianhimoisempaakin hanketta ja levittää tietoa tästä miitistä muitakin kanavia pitkin, kuin vain tämä mtfinlandin foorumi???