Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Eräs ripperi!! [Eipäs ollutkaan ripperi]  (Luettu 4730 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Fear

Eräs ripperi!! [Eipäs ollutkaan ripperi]
« : 23.01.05 - klo 13:17 »
Tradetin ton moran kanssa vajaa viikko ennen joulua ja kortteja ei kuulu vieläkään!! Eli siitä on noin neljä viikkoa. Vaikka vaihto ei ollut kummoinenkaan niin kyllä minun korttini pitää saada!! Se selittelee vaan että pistään kohta kortit postiin mutta niitä ei vaan kuulu!!! Eli en suosittele tradettamaan tämän tyypin kanssa!!!

Poissa xapanthe

Eräs ripperi!! [Eipäs ollutkaan ripperi]
« Vastaus #1 : 23.01.05 - klo 13:51 »
Oisikohan sulla jotain todisteita tradesta? Tai haluaako mora vastata tähän jotenkin?
xapan Have/want

Poissa mora

Eräs ripperi!! [Eipäs ollutkaan ripperi]
« Vastaus #2 : 23.01.05 - klo 16:02 »
kortit on jo postissa. Tämä Idiootti ei tajua että kortteja ei voi postittaa jos ei edes anna osoitettaan. sain sen lopulta viime viikolla ja kortit ovat postissa. sai kysyä osoitetta parikin kertaan ennenkuin tajusi. Keskittys tutkimaan topiciaan eikä vain huutelemaan omaa paremmuuttaan.

Poissa xapanthe

Eräs ripperi!! [Eipäs ollutkaan ripperi]
« Vastaus #3 : 23.01.05 - klo 16:09 »
Jos Fearilla ei ole mitään sanottavaa enää, niin asia on loppuunkäsitelty.
xapan Have/want

Poissa Fear

Eräs ripperi!! [Eipäs ollutkaan ripperi]
« Vastaus #4 : 24.01.05 - klo 11:07 »
Annoin kyllä osoitteen silloin kun mora antoi minulle omansa eli vähän ennen joulua. Mutta anteeksi jos olen möhlinyt!!!!!!

Poissa mora

Eräs ripperi!! [Eipäs ollutkaan ripperi]
« Vastaus #5 : 24.01.05 - klo 11:19 »
Itseasiassa et antanut, sanoin jo tästä aiemmin ja kehotin katsomaan replysi minun topiicista, siellä oli vain trade ehdotuksia eikä osoitetta ollut topiicissasikaan.

Poissa xapanthe

Eräs ripperi!! [Eipäs ollutkaan ripperi]
« Vastaus #6 : 24.01.05 - klo 13:08 »
Juu, eipä näytä olevan vika morassa, lukitsen
xapan Have/want