Poromagia

Kirjoittaja Aihe: puumhetsa  (Luettu 5291 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Polari

puumhetsa
« : 03.04.08 - klo 18:55 »
Tällaisia viestejä on liikkunut viimeisen kolmen viikon aikana kauppojen osalta:

Löytyy Demonic Collusionit tarjoaamasi hintaan +1e pk, jos kelpaavat niin pistä se 4e tilille 509103-50167341 (Kosti Jokinen) ja vastaa osoitteen kera.

-Kosti

Juu tarvetta löytyy rahat laitoin jo tilille postitus osoite :
Niko Eskola
Piennartie 9 as 3
orimattila 16300

- Niko

Juu tarvetta löytyy rahat laitoin jo tilille postitus osoite :
Niko Eskola
Piennartie 9 as 3
orimattila 16300

- Niko

Mikähän on kun ei noita rahoja vieläkään tililläni näy? Tilinumero ainakin näytti olevan oikein aiemmassa viestissäni.

-Kosti

Ja tämän päälle viestit miehen nyt jo kuolleessa ostotopicissa: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=40823.0

Mitään en ole miehestä kuullut näiden kyselyjen jälkeen, vaikka hän onkin jatkuvasti forumilla käynyt ja jopa tuon topiccinsa tyhjentänyt vasta noiden uudempien viestieni jälkeen. Kortit lähetin heti kauppojen sopimisen jälkeen.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa vodel

Vs: puumhetsa
« Vastaus #1 : 03.04.08 - klo 20:47 »
Kyseessähän on käyttäjä NESKOLA , uuden nicin takana. Jätti minullekin maksamatta huiman 2e ostoksen, mutta en sentään korttejä hänelle lähetellyt. Ei siis kyseessä mitenkään luotettava ostaja.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa Black lootus

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Trying is the first step towards failure.
Vs: puumhetsa
« Vastaus #2 : 04.04.08 - klo 06:51 »
Minun kanssani sopi ensin MONTA kertaa kaupat ja perui sen jälkeen.
Tarkemmin voi lukea palautteesta jonka annon hänelle.
Life is a bitch, if its too easy, your doing it wrong.
http://mtgsuomi.fi/listat/Black%20lootus/om/

Poissa Akspee

Vs: puumhetsa
« Vastaus #3 : 24.04.08 - klo 02:13 »
Miten tässä kävi loppu viimeksi? Ihan vain että tietää miten toimia.
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa Polari

Vs: puumhetsa
« Vastaus #4 : 24.04.08 - klo 09:10 »
Ei ole edelleenkään kuulunut vastausta eikä rahoja. Pitkään on ollut tarkoitus kaivaa pojan vanhempien yhteystiedot ja soittaa sinne, mutta enpä ole laiskuudeltani saanut aikaiseksi.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa vodel

Vs: puumhetsa
« Vastaus #5 : 24.04.08 - klo 10:07 »
Ostopuolella kyseinen kaveri on jälleen tekemässä kauppoja ainakin Silensin kanssa.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa Polari

Vs: puumhetsa
« Vastaus #6 : 24.04.08 - klo 10:11 »
Halusi muuten ostaa minultakin kortteja vartin sisään tuon edellisen viestini lähettämisestä. Saa nähdä jos tällä kertaa jopa näkisinkin niitä rahoja.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Akspee

Vs: puumhetsa
« Vastaus #7 : 24.04.08 - klo 11:01 »
Ostopuolella kyseinen kaveri on jälleen tekemässä kauppoja ainakin Silensin kanssa.

Joo sillä mä lähinnä ihmettelinkin onko asia jotenkin ratkennu kun kaveri pyörii aktiivisesti foorumeilla muttei tänne sano sanaakaan.
Eikö asialla pitäs tehdä jotain oli kusetus miten marginaalinen tahansa?
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa Polari

Vs: puumhetsa
« Vastaus #8 : 24.04.08 - klo 11:18 »
No niin, nyt jälkimmäisissä viesteissä mies lupasi pitsää maksun sekä aiemmista että näistä uusista kaupoista, pyyysi anteeksi, ja antoi (hyvin epäuskottavalta kuulostavan) selityksen. Katsellaanpa mitä tässä nyt tapahtuu, jos tällä kertaa homma hoituu kunnialla loppuun niin enpä taida jaksaa sen kummempia rangaistuksia alkaa vaatimaan. Ylläpito päättäköön jos sellaiseen on aihetta.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa puumhetsa

Vs: puumhetsa
« Vastaus #9 : 04.05.08 - klo 20:30 »
Jahas jahas ... Elikkas , en pyori taalla voorumeilla kovinkaan aktiivisesti vaan olen koko ajan logged in... ja nuo kaupan purku jutut ... niin olen aika kiireinen noissa jutuissa ja blacklootuksen kohdalla vaihdoin pakan variakin ... mutta maksoin jo polarille jonkin aikaa sitten ja kortit on kai nyt tulossa postista..

Poissa Polari

Vs: puumhetsa
« Vastaus #10 : 20.05.08 - klo 13:08 »
*kilinkilinkilin*

Elikkä reilu viikko edellisten tapahtumien jälkeen sain viimein pojalta rahat... pelkästään noista uudemmista kaupoista. Kuulemma oli saanut aiemmin ostamansa laput vaihdettua kaveriltaan, oli päättänyt perua kaupat yksinkertaisesti olemalla maksamatta tai ylipäätään kertomatta minulle mitään asiasta (huom. "rahat laitoin jo tilille" ensimmäisessä viestissä), ja sen jälkeen oli unohtanut että olinkin jo lähettänyt ne hänelle.

Noh, tämän episodin jälkeen vaihdettiin jälleen muutama viesti, minkä lopuksi luvattiin pistää perään loputkin rahat. Saatuani jo maksun jälkimmäisistä kaupoista, leimasin koko jutun pikkupojan sekoiluksi (ikä löytyy edellisen käyttäjätunnuksen profiilista) ja pistin jälleen laput postiin. Tämä oli VIRRRRRRHE. Nopeasti tämän jälkeen haluttiinkin perua uudemmat kaupat ja pyydettiin minua palauttamaan noiden maksujen erotus. Kerrottuani korttien olevan jo matkalla sain vastauksen

Okay laitan sitten ne 4e sulle ...

...mikä onkin sitten viimeinen kerta kun olen mitään asiasta kuullut, vaikka vielä 13.5 huutelin perään. Ja noita neljää euroa ei siis vieläkään näy eikä kuulu.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Karjanvarastaja

Vs: puumhetsa
« Vastaus #11 : 20.05.08 - klo 13:14 »
*kilinkilinkilin*

Elikkä reilu viikko edellisten tapahtumien jälkeen sain viimein pojalta rahat... pelkästään noista uudemmista kaupoista. Kuulemma oli saanut aiemmin ostamansa laput vaihdettua kaveriltaan, oli päättänyt perua kaupat yksinkertaisesti olemalla maksamatta tai ylipäätään kertomatta minulle mitään asiasta (huom. "rahat laitoin jo tilille" ensimmäisessä viestissä), ja sen jälkeen oli unohtanut että olinkin jo lähettänyt ne hänelle.

Noh, tämän episodin jälkeen vaihdettiin jälleen muutama viesti, minkä lopuksi luvattiin pistää perään loputkin rahat. Saatuani jo maksun jälkimmäisistä kaupoista, leimasin koko jutun pikkupojan sekoiluksi (ikä löytyy edellisen käyttäjätunnuksen profiilista) ja pistin jälleen laput postiin. Tämä oli VIRRRRRRHE. Nopeasti tämän jälkeen haluttiinkin perua uudemmat kaupat ja pyydettiin minua palauttamaan noiden maksujen erotus. Kerrottuani korttien olevan jo matkalla sain vastauksen

Okay laitan sitten ne 4e sulle ...

...mikä onkin sitten viimeinen kerta kun olen mitään asiasta kuullut, vaikka vielä 13.5 huutelin perään. Ja noita neljää euroa ei siis vieläkään näy eikä kuulu.

Tämä jannu on kyllä aivan käsittämätön tapaus. Tämän topikin ollessa ylhäällä, hän osti minulta kolme pulua hintaan 27 e posteineen. Sanoi ensin maksavansa viikon, kahden päästä (lol), mutta maksu jopa tuli pari päivää myöhemmin.
En voi ymmärtää.

Poissa Akspee

Vs: puumhetsa
« Vastaus #12 : 21.05.08 - klo 06:20 »
*kilinkilinkilin*

Elikkä reilu viikko edellisten tapahtumien jälkeen sain viimein pojalta rahat... pelkästään noista uudemmista kaupoista. Kuulemma oli saanut aiemmin ostamansa laput vaihdettua kaveriltaan, oli päättänyt perua kaupat yksinkertaisesti olemalla maksamatta tai ylipäätään kertomatta minulle mitään asiasta (huom. "rahat laitoin jo tilille" ensimmäisessä viestissä), ja sen jälkeen oli unohtanut että olinkin jo lähettänyt ne hänelle.

Noh, tämän episodin jälkeen vaihdettiin jälleen muutama viesti, minkä lopuksi luvattiin pistää perään loputkin rahat. Saatuani jo maksun jälkimmäisistä kaupoista, leimasin koko jutun pikkupojan sekoiluksi (ikä löytyy edellisen käyttäjätunnuksen profiilista) ja pistin jälleen laput postiin. Tämä oli VIRRRRRRHE. Nopeasti tämän jälkeen haluttiinkin perua uudemmat kaupat ja pyydettiin minua palauttamaan noiden maksujen erotus. Kerrottuani korttien olevan jo matkalla sain vastauksen

Okay laitan sitten ne 4e sulle ...

...mikä onkin sitten viimeinen kerta kun olen mitään asiasta kuullut, vaikka vielä 13.5 huutelin perään. Ja noita neljää euroa ei siis vieläkään näy eikä kuulu.

Tämä jannu on kyllä aivan käsittämätön tapaus. Tämän topikin ollessa ylhäällä, hän osti minulta kolme pulua hintaan 27 e posteineen. Sanoi ensin maksavansa viikon, kahden päästä (lol), mutta maksu jopa tuli pari päivää myöhemmin.
En voi ymmärtää.

Ole onnellinen että rahat tuli, muistat kaiketi kun postasin varoituksen.
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa ilpo

Vs: puumhetsa
« Vastaus #13 : 21.05.08 - klo 22:09 »
Joko tää kehari on bannissa?
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.