Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Makro  (Luettu 7616 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa zoukka

Makro
« : 09.05.08 - klo 07:57 »
Trade sovittu aikaa sitten ja laput lähetetty aikaa sitten. Alkuviikosta mies lupasi lähettää ja pahoitteli, että yrittää saada elämänsä raiteilleen tai jotain vastaavaa (tsemppiä), mutta haluaisin ne korttini sillä osa lähetyksestä on jo treidattu muualle.

Sitten uusin käännös tässä jupakassa tuli kun taisin lähettää erään treidin vahingossa Makrolle. En ole asiasta sata varma, mutta koska Taj37 valitteli, ettei kortteja näy ja mulla on lompakossa vain kahdet yhteystiedot lappuun kirjoitettu, niin ne on varmaankin menossa sitten Makrolle. Pikaista varmistusta kaivattaisiin.

Eli Makro on siis mulle auki nämä:

1 Mutavault
1 Countryside Crusher
4 Surging Flame (Gateway foil)

Ja vielä 2 Mutavaultia jos lähetin ne vahingossa hänelle. Pahoittelut vielä Taj37:lle joka on joutunut lappujaan odottamaan (tosin eipä ole itsekään vielä lähettänyt omia, joten ei nyt vissiin vielä maailma kaadu asiaan).

Tunteeko joku Makron?

Poissa zoukka

Vs: Makro
« Vastaus #1 : 09.05.08 - klo 10:41 »
Hmm miksi tätä triidiä ei voi editoita? No jokatapauksessa helpoin ratkaisu tähän on luonnollisesti se, että Makro lähettäisi kaikki kolme mutavaultiaja Scrying Sheetsin (joka oli niiden mukana) Taj37:lle?

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Makro
« Vastaus #2 : 09.05.08 - klo 11:10 »
Editointioikeudet on ainoastaan admineilla Vaihto- ja kauppaongelmat alueelle että ihmiset eivät voi jälkeenpäin muuttaa sanomisiaan.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Makro

Vs: Makro
« Vastaus #3 : 09.05.08 - klo 11:42 »
Kortit napsahti postilaatikkoon keskiviikkoiltana (valitettavasti tyhjennyksen jälkeen) kuten 6 muutakin lähetystä. Tänään olisin noitten lappujen oottanu saapuvan perille. Noista 2 Mutavaultista sitten en tiiä, koska en oo noita lappuja ehtiny kovin paljoa tutkimaan. Laitan ne kyllä takas jos ne tuolla kotona on.

Ja nyt kyllä jään pienelle tauolle. Koulun lopettamisen jälkeen tuli murheeksi esim. muutto pois tästä opiskelija-asunnosta ja viime viikolla tuli kaikenlaista muuta menoa mistä kukaan ei ollu vaivautunu ilmottamaan etukäteen mitään ja en ehtiny korttilähetyksiä suunnittelemaan.

Poissa zoukka

Vs: Makro
« Vastaus #4 : 09.05.08 - klo 11:58 »
Selvä jos ne keskiviikko-iltana ovat lähteneet niin tänään pitäisi postilaatikosta löytyä. Ja tosiaan siinä kirjeessä on vain 2 Mutavaultia ja yksi Scrying Sheets ja lähetä ne suoraan Taj37:lle. Pistän privana herran osoitteen sulle.

Taj37 voit minun puolestani odottaa niin kauan, että saat nuo laput ennenkuin heität omasi postiin jos tämä vaikuttaa jotenkin epäilyttävltä. Tietenkin ottaisin ne mahd nopeasti, mutta päätös on täysin sinun ;)

Poissa Multani

Vs: Makro
« Vastaus #5 : 09.05.08 - klo 13:36 »
Myös itsellä kesti pari viikkoa Makrolta lappujen saanti juurikin samaisen yksityiselämäselityksen kanssa. Tänään kuitenkin kilahti treidi omaan luukkuun, joten selitys lienee täysin uskottava eikä kyseessä ole ainakaan mikään rippaus. Tsemppiä vaan Makrolle, toivottavasti saat asiat taas rullaamaan!
"Kun Magic -peli alkaa, pakka muodostaa kirjaston."

http://mtgsuomi.fi/listat/Multani/hw/

Poissa zoukka

Vs: Makro
« Vastaus #6 : 10.05.08 - klo 22:22 »
Jees saapui ne Makron kortit eli ei mitään hätää tällä saralla. Pistä Taj37 laput mulle kunhan Makro saa Mutikset postiin. Ja laita Makro mulle YV:nä tilinumerosi niin hyvitän postikulut jotka joudut pulittamaan.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Makro
« Vastaus #7 : 11.05.08 - klo 09:12 »
Ja laita Makro mulle YV:nä tilinumerosi niin hyvitän postikulut jotka joudut pulittamaan.

Miksi hyvität postikulut, vaikka mies perui sovitun kaupan ja hidasteli?

Poissa Saimu

Vs: Makro
« Vastaus #8 : 11.05.08 - klo 11:07 »
Ja laita Makro mulle YV:nä tilinumerosi niin hyvitän postikulut jotka joudut pulittamaan.

Miksi hyvität postikulut, vaikka mies perui sovitun kaupan ja hidasteli?

Varmaankin hyvittää ne postikulut, jotka aiheutuu Zoukan omasta mokasta kun hän lähetti Taj37:n kortit Makrolle ja Makro joutuu lähettämään ne Taj37:lle.
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Makro
« Vastaus #9 : 11.05.08 - klo 19:45 »
Varmaankin hyvittää ne postikulut, jotka aiheutuu Zoukan omasta mokasta kun hän lähetti Taj37:n kortit Makrolle ja Makro joutuu lähettämään ne Taj37:lle.

Tokkiisa, mutta olisihan se ihan passeli rangaistus kaupan perumisesta ja kuhnustelusta, että joutuu maksamaan yksien sijasta kahdet palautuspostikulut.

Poissa zoukka

Vs: Makro
« Vastaus #10 : 12.05.08 - klo 08:45 »
Varmaankin hyvittää ne postikulut, jotka aiheutuu Zoukan omasta mokasta kun hän lähetti Taj37:n kortit Makrolle ja Makro joutuu lähettämään ne Taj37:lle.

Tokkiisa, mutta olisihan se ihan passeli rangaistus kaupan perumisesta ja kuhnustelusta, että joutuu maksamaan yksien sijasta kahdet palautuspostikulut.

Mistä perumisesta? Makro kyllä hoitaa oman tradensa loppuun, eli hidastelu oli ainoa moka. Enkä minä laita miestä maksamaan postareita omasta mokastani??

Poissa Joni

Vs: Makro
« Vastaus #11 : 13.05.08 - klo 22:43 »
Itsekin olen Makron kanssa vaihdellut kortteja. Sovin peräjälkeen kaksi treidiä, joista jälkimmäisen kortit tulivat (viikkoja myöhässä).
Odotan edelleen ensimmäisen vaihdon kortteja (vaihto sovittu 18.4). Alkaa pikkuhiljaa häiritä, kun kortteja ei näy, ja 17.5 tarvin Oulun SMQ:hun niitä kortteja, joita odotan. Mies luuli lähettäneensä ne, ja nyt aikoi etsiä ne, mutta kun olen ottanut parin päivän aikana yhteyttä ja tiedustellut kortteja, en ole saanut mitään vastaukseksi.
On hieman ikävää, kun olisin yhtä hyvin voinut varmaan vaihtaa joltakin luotettavammalta haluamani kortit ja nyt pakkani on keskeneräinen, jos on kortteja saa. Harmittaa.
Mies on sanonut, että hänellä on ongelmia henkilökohtaisessa elämässään (mistä en tietenkään häntä tuomitse) ja näin ollen korttien lähettely on ollut vähän niin ja näin, mutta vähän ikävähän tuollainen(kin) selitys on.

Kortteja odotellessa.

Poissa zoukka

Vs: Makro
« Vastaus #12 : 14.05.08 - klo 08:14 »
Itsekin odottelen vielä, noiden Mutavaultien kohtaloa ??? Ymmärrän jos taukoa halutaan pitää, mutta vanhat tradet pitää kyllä alta hoitaa pois ja heti.

Poissa Joni

Vs: Makro
« Vastaus #13 : 15.05.08 - klo 15:31 »
Jep.
Epäilen, että ei huomiseksi tule kortteja, kun ei ole Makro vastannut viesteihin, mitä olen lähettänyt. Mies on siis käynyt viestien lähettämisen jälkeen täällä foorumilla, on kyllä ärsyttävää, että ei voi vastata viesteihin. Pitänee tässä kehitellä kompromisseja pakkaan, kun kortteja ei näy  ???

Poissa zoukka

Vs: Makro
« Vastaus #14 : 16.05.08 - klo 08:16 »
Joo viikonlopun pelit meni sivu suun kun Taj37 ei korttejaan lähetä ennenkuin Makro saa ne Mutavaultit liikkeelle. Ymmärrän hyvin jos on muita prioriteetteja tällä hetkellä, mutta se postittaminen ei kauaa kestä, eli nyt mies sykähdä ne viimeiset tradesi sinne postiin!

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Makro
« Vastaus #15 : 16.05.08 - klo 11:50 »
Joo viikonlopun pelit meni sivu suun kun Taj37 ei korttejaan lähetä ennenkuin Makro saa ne Mutavaultit liikkeelle.

Ööö, mikset nää voi vain tulla pelaamaan ja lainata ne kortit Timolta sen turnauksen ajaksi? Mies kumminkin on myös tulossa samaan turnaukseen. Saat ne sitten lopullisesti haltuusi myöhemmin.

Poissa zoukka

Vs: Makro
« Vastaus #16 : 16.05.08 - klo 13:08 »
Joo viikonlopun pelit meni sivu suun kun Taj37 ei korttejaan lähetä ennenkuin Makro saa ne Mutavaultit liikkeelle.

Ööö, mikset nää voi vain tulla pelaamaan ja lainata ne kortit Timolta sen turnauksen ajaksi? Mies kumminkin on myös tulossa samaan turnaukseen. Saat ne sitten lopullisesti haltuusi myöhemmin.

Heh noilla viikonlopun peleillä meinasin kyllä omia casual-vääntöjä ;) Ei passannut se Oulu-draftikaan näillä näkymin matkakumppaneille.

Poissa taj37

Vs: Makro
« Vastaus #17 : 16.05.08 - klo 16:54 »

Lainaus käyttäjältä: Thaurwylth

"Ööö, mikset nää voi vain tulla pelaamaan ja lainata ne kortit Timolta sen turnauksen ajaksi? Mies kumminkin on myös tulossa samaan turnaukseen. Saat ne sitten lopullisesti haltuusi myöhemmin."


En nyt ehkä ole menossa koko turnaukseen, kun mun pakka on nyt torso.
En tykkää pelata torsoilla pakoilla.

Poissa zoukka

Vs: Makro
« Vastaus #18 : 17.05.08 - klo 00:53 »
Jaettu suru on nelinkertainen vitutus.

Poissa Joni

Vs: Makro
« Vastaus #19 : 18.05.08 - klo 13:16 »
Perjantaina oli saapunut kortit, vaikka en niitä odottanutkaan, joten en käynyt katsomassa, ennen kuin lähdin Ouluun (asun osittain kahdessa osoitteessa). Onneksi sain muutaman kortin lainaan turnauksen ajaksi. Ihan kivan throw-innin Makro laittoi, mutta jäi vähän harmittamaan koko sähellys vaihdon / vaihtojen ympärillä.
Toivotaan, että Makro saa niin elämänsä kuin vaihtohommansa taas järjestykseen.
I rest my case.

Poissa zoukka

Vs: Makro
« Vastaus #20 : 20.05.08 - klo 10:29 »
Lisäsin miehen mese-listaan jos vaikka joskus saisi sitä kautta kiinni. Itsehän olen tässä päälle 60 euroa miinuksella niin kauan kunnes Makro saa laput Taj:lle lähtemään :(

Poissa zoukka

Vs: Makro
« Vastaus #21 : 26.05.08 - klo 15:16 »
Mailiakin laitoin, mutta mies on ilmeisesti siirtynyt ignore-vaiheeseen. Omat treidihalut on ollut jo pitkään tämän takia nollassa enkä mitään uusia vaihtoja aio tehdä ennenkuin Makro ilmoittautuu. Jos joku miehen tuntee niin käykää nyt herranjumala ravistelemassa vähän. En haluaisi minnekään poliisille mennä, mutta ei kai tässä kohta muu auta.

Lappeenrannassa asustelee.

Poissa zoukka

Vs: Makro
« Vastaus #22 : 29.05.08 - klo 07:56 »
Kortit saapuivat Tajille viimeinkin, joten minun osaltani homma on paketissa.