Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Missä on jambo?  (Luettu 9459 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Dark Knight

Missä on jambo?
« : 21.03.06 - klo 13:13 »
Niin, mulla ja jambolla oli vaihto meneillään, ja juuri, kun meijän piti ruveta lähettelemään osoitteita (tai niin minä ainakin tulkitsin), lakkasi jambo vastaamasta viesteihini. Olen yrittänyt tavoittaa häntä, tuloksetta. Onko kellään tällä foorumilla hajua jambosta? Jos on, ni pistäkää tänne viestiä, jotta saisin vaihdon päätökseen hänen kanssaan.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa jambo

Missä on jambo?
« Vastaus #1 : 22.03.06 - klo 01:07 »
sori oon ollu täällä foorumilla nyt erittäin vähän koska tietokone on ollut vaihdossa/en oo jaksanu olla/en oo vielä päättäny miten tekisin vaihdon kanssa... mutta yllättynyt olin kun täältä löysin nimeni =O jos laittaisit otsikkoon vaikka jotain ettei hätäisimmät luule rippaajaksi...
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa Dark Knight

Missä on jambo?
« Vastaus #2 : 22.03.06 - klo 11:52 »
Minusta toi otsikko on jo nyt aika neutraali jambo. =) Mutta heti, kun saamme vaihdon etenemään/selvitettyä, pyydän paikallista moderaattoria poistamaan tämän topicin mainettasi pilaamasta. Joten mitä siis enää odotat jambo? =D Vastaile! =)
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa maybach

Missä on jambo?
« Vastaus #3 : 22.03.06 - klo 13:43 »
Toista se oli ennen vanhaan.

Todella pölhöä laittaa tänne "ripperi" osastolle minkäänlaista ilmoitusta syystä että mies ei ole viesteihin vastaillut, ilman että edes mitään on tapahtunut, usein käy niinkin että jos ei vaihto jostain syystä enää kiinnostakkaan, ei viesteihin vastata.

Muutenkin kaikenlaiset "hyvät vaihtajat" topikit syovät tämän osion uskottavuutta ja hyödyllisyyttä. Jos pyhitettäisiin tämä vain niihin ns. vakaviin asioihin, niin ei tarvitsisi turhaan tätä olla kyttäilemässä. Todella rasittavaa, IMO ketään ei kiinnosta jonkun muun saamat throw innit? Luottamuksen ammentaminen tällaisilta topikeilta on hieman turhauttavaa, kai sitä nyt kenestäkin näkee miten kauan on foorumeilla pyörinyt ja asiansa hoitanut.
Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

Poissa SuperKessu

Missä on jambo?
« Vastaus #4 : 22.03.06 - klo 14:29 »
Lainaus käyttäjältä: "Dark Knight"
Mutta heti, kun saamme vaihdon etenemään/selvitettyä, pyydän paikallista moderaattoria poistamaan tämän topicin mainettasi pilaamasta. Joten mitä siis enää odotat jambo? =D Vastaile! =)


Reilu kauppa :D
Liiterin takana on vielä halkoja.
http://mtgsuomi.fi/listat/SuperKessu/hw/

Poissa duracel

Missä on jambo?
« Vastaus #5 : 22.03.06 - klo 14:36 »
Lainaus käyttäjältä: "maybach"
-- Todella pölhöä laittaa tänne "ripperi" osastolle minkäänlaista ilmoitusta syystä että mies ei ole viesteihin vastaillut, ilman että edes mitään on tapahtunut, usein käy niinkin että jos ei vaihto jostain syystä enää kiinnostakkaan, ei viesteihin vastata. --


Ei tämä juttu oikein tänne kuulu, jos vaihtoa ei ole edes sovittu. Ehkä palstan nimi kaipaisi muutosta, vaikka sitten mahtava vitsi menisikin, koska ei noita hyviä kannata alkaa erikseen listaamaan eikä varsinkaan jotain throw-innejä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Dark Knight

Missä on jambo?
« Vastaus #6 : 22.03.06 - klo 16:16 »
Hemmetti vieköön teidän kanssanne ihmiset! Ja erityisesti TAAS KERRAN maybach! Etkö jo oikeasti voisi lakata puuttumasta asioihini, kun et näytä tajuavan asioista yhtikäs mitään! Minä haluan viedä vaihtoni loppuun kunnialla enkä todellakaan siedä sellaista vaihtokäyttäytymistä, jota Karhu taannoin harrasti minua kohtaan. Karhu teki törkeät minulle kerran. En anna sen tapahtua minulle enää toiste. Tämän topicin tarkoitus oli juuri selvittää, että onko jambo yhtä alhainen tyyppi kuin Karhu. Jambon viestin perusteella ei näin ole. Ja sitä paitsi en edes tykkää sellaisesta vaihtokäyttäytymisestä (vaikka siitä olisikin erikseen varoitettu vaihtotopicin yhteydessä), että jos ei vaihto kiinnosta, ni tyyppi lakkaa vastailemasta. Ja jos sinä duracel yrität väittää tätä topiccia kehusmistopiciksi, ni suksi kuseen. Ja jos taas viittaat tuohon "No tänne sitten ne hyvät" tai "Parhaimmat throw innit", ni olisit menny sinne valittamaan aiheesta, jonne se kuuluukin, eikä tänne, tia vaihtoehtoisesti luoda uusi topicci käsittelemään "ongelmaa". Antakaa nyt vana mun ja jambon hotiaa tää asia kuntoon, ni pyydän tämän topicin hävitettäväksi ihmisiä häiritsemästä.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa veijari

Missä on jambo?
« Vastaus #7 : 22.03.06 - klo 16:20 »
No just... luulisi ettei Dark Knight kehtaisi valittaisi juuri minkäänlaisesta huonosta käytöksestä, johtuen kys. henkilön omasta räpellyksestä. Nimittäin jos en aivan väärin muista niin itsekkin lopetat vastailun jos ei enää kiinnosta... näin ainakin silloin kun yritettiin tehdä kauppoja.

Poissa mahonen

Missä on jambo?
« Vastaus #8 : 22.03.06 - klo 16:21 »
Hmm.... Tästähän syntyy pian kauhea sota!!! rauhoittukaa nyt hyvät ihmiset! Jos tämä tänne ei kuulu se on moderaattoreiden asia ja poistavat tämän täältä. Jos taas kuuluu tämä pysyy täälä. Ei kai se nyt niin vaikeaa voi olla.

Poissa duracel

Missä on jambo?
« Vastaus #9 : 22.03.06 - klo 16:26 »
Lainaus käyttäjältä: "Dark Knight"
-- Ja jos sinä duracel yrität väittää tätä topiccia kehusmistopiciksi, ni suksi kuseen. Ja jos taas viittaat tuohon "No tänne sitten ne hyvät" tai "Parhaimmat throw innit", ni olisit menny sinne valittamaan aiheesta, jonne se kuuluukin, eikä tänne, tia vaihtoehtoisesti luoda uusi topicci käsittelemään "ongelmaa". --


Luepa viestini niin näet mitä minä väitin. Väitin, että tämä ketju ei kuulu alueelle. Ja loppuviestini koskee niin tätä kuin noita muitakin joutavia topiceja, joihin en erikseen käy nyt valittamassa.

Olepa hyvä ja käy vain itse kaivamassa ne sukset sieltä autotallin perältä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa nohes

Missä on jambo?
« Vastaus #10 : 22.03.06 - klo 16:31 »
Lainaus käyttäjältä: "veijari"
No just... luulisi ettei Dark Knight kehtaisi valittaisi juuri minkäänlaisesta huonosta käytöksestä, johtuen kys. henkilön omasta räpellyksestä. Nimittäin jos en aivan väärin muista niin itsekkin lopetat vastailun jos ei enää kiinnosta... näin ainakin silloin kun yritettiin tehdä kauppoja.


sori vaa oli pakko postata "turhaan", mut repesin vaa nii pahasti tolle :D foorum terroristi laittaa DK:n aisoihin.

Poissa mahonen

Missä on jambo?
« Vastaus #11 : 22.03.06 - klo 16:33 »
Mistä tuo foorum terroristi ees tulee?

Poissa veijari

Missä on jambo?
« Vastaus #12 : 22.03.06 - klo 16:37 »
Itseasiassa ei hajukaan :D. Olen odottanut jotain viestiä tai selvitystä siitä että mistä se tulee siitä asti ku sen huomasin tossa nimen alla :D. Mut oikeestaan se näyttää aika hienolta

Poissa Dark Knight

Missä on jambo?
« Vastaus #13 : 22.03.06 - klo 16:39 »
Lainaus käyttäjältä: "veijari"
No just... luulisi ettei Dark Knight kehtaisi valittaisi juuri minkäänlaisesta huonosta käytöksestä, johtuen kys. henkilön omasta räpellyksestä. Nimittäin jos en aivan väärin muista niin itsekkin lopetat vastailun jos ei enää kiinnosta... näin ainakin silloin kun yritettiin tehdä kauppoja.


Kiistän väitteesi. En harrasta tuollaista, joten musitanet asian väärin. Sen kyllä muistan omasta vaihdostamme, että me melkein teimme sen, mutta heti kun lisäsin Sacred Foundryn wantilleni, aloit kinumaan (anteeksi karkea sanamuoto, mutta siltä se silloin vaikutti) sitä niin kovin, että meijän vanha vaihto kaatui siihen, koska en suostuntu vaihtamaan ländiä sinulle syystä, jota en nyt juuri muista. Ehkä Laava teki paremman tajouksen. Ehkä tarjouksesi oli liian alhainen. En muista.


Lainaus käyttäjältä: "duracel"
Luepa viestini niin näet mitä minä väitin. Väitin, että tämä ketju ei kuulu alueelle. Ja loppuviestini koskee niin tätä kuin noita muitakin joutavia topiceja, joihin en erikseen käy nyt valittamassa.

Olepa hyvä ja käy vain itse kaivamassa ne sukset sieltä autotallin perältä.


Anteeksi, kun hikeennyin duracel, mutta minusta vain tuntui siltä, että ymmärsit asian täysin väärin, mutta tarkemman lukemisen jälkeen ymmärrän, mitä tarkoitat. Siitä huolimatta täytyy kysyä, että mihin kategoriaan minun pitäisi vastaisuudessa sitten tämmöse topicit lähettää?
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Dark Knight

Missä on jambo?
« Vastaus #14 : 22.03.06 - klo 16:39 »
Lainaus käyttäjältä: "veijari"
Itseasiassa ei hajukaan :D. Olen odottanut jotain viestiä tai selvitystä siitä että mistä se tulee siitä asti ku sen huomasin tossa nimen alla :D. Mut oikeestaan se näyttää aika hienolta



Olet kirjoittanut yli tuhat viestiä?
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa mahonen

Missä on jambo?
« Vastaus #15 : 22.03.06 - klo 16:46 »
No kai ihmiset saavat foorumille kirjoittaa i kai se nyt ole rikos? En kyllä  yhtään älyä että pitää varoa kirjoittamasta ettei tule jotain merkkiä nimen alle :D

Poissa Ramin

Missä on jambo?
« Vastaus #16 : 22.03.06 - klo 17:30 »
Lainaus käyttäjältä: "mahonen"
No kai ihmiset saavat foorumille kirjoittaa i kai se nyt ole rikos? En kyllä  yhtään älyä että pitää varoa kirjoittamasta ettei tule jotain merkkiä nimen alle :D


Ilmeisesti lähinnä vitsi. http://www.mtgrovaniemi.net/modules.php?name=Forums <---tuollapa vasta velmut nimikkeet onkin. Itse olen 500 postauksen jälkeen "Roolimalli pilteille"

Poissa mahonen

Missä on jambo?
« Vastaus #17 : 22.03.06 - klo 17:31 »
Lainaus käyttäjältä: "Ramin"
Lainaus käyttäjältä: "mahonen"
No kai ihmiset saavat foorumille kirjoittaa i kai se nyt ole rikos? En kyllä  yhtään älyä että pitää varoa kirjoittamasta ettei tule jotain merkkiä nimen alle :D


Ilmeisesti lähinnä vitsi. http://www.mtgrovaniemi.net/modules.php?name=Forums <---tuollapa vasta velmut nimikkeet onkin. Itse olen 500 postauksen jälkeen "Roolimalli pilteille"

Hehe. :D no ainakin huumorin tajua löytyy tuolta foorumilta :)

Poissa imppu

Missä on jambo?
« Vastaus #18 : 22.03.06 - klo 17:52 »
Oi sitä ilon päivää, kun lapset kasvavat isoiksi.

Poissa korpi

Missä on jambo?
« Vastaus #19 : 22.03.06 - klo 18:11 »
Lainaus käyttäjältä: "Dark Knight"

Anteeksi, kun hikeennyin duracel, mutta minusta vain tuntui siltä, että ymmärsit asian täysin väärin, mutta tarkemman lukemisen jälkeen ymmärrän, mitä tarkoitat. Siitä huolimatta täytyy kysyä, että mihin kategoriaan minun pitäisi vastaisuudessa sitten tämmöse topicit lähettää?


Privaviesti Jambolle suoraan voisi olla hyvä ajatus. Jos se ei toimi, ei voi kuin todeta Jambo erilaiseksi vaihtajaksi, joka ilmeisestikkin lopettaa viestittelyn, kun homma lakkaa kiinnostamasta. Sähköpostilla, jne jahtaaminenkin menee lähinnä neuroottisuuden puolelle. Jos toinen lakkaa vastaamasta vaihto-topiciinsa laitettuihin ehdotuksiin, ei auta kuin odotella päivä tai pari ja siirtyä eteenpäin. Mitään syytä koko foorumin iloksi tällaisen asian tuomiseen ei ole.

Tällä viestillä en tarkoita, että Jambo olisi mitään edellämainittua.

Poissa miinin

Missä on jambo?
« Vastaus #20 : 22.03.06 - klo 19:53 »
Lainaus käyttäjältä: "Dark Knight"
Hemmetti vieköön teidän kanssanne ihmiset! Ja erityisesti TAAS KERRAN maybach! Etkö jo oikeasti voisi lakata puuttumasta asioihini, kun et näytä tajuavan asioista yhtikäs mitään!


Tällä kertaa täytyy kyllä sanoa, että ehkä siihen kuuluisaan peiliin katsominen ei tekisi pahaa. Jos palstan nimi on "Hyvät, pahat ja ripperit", eikä kohdehenkilö ole kunnostautunut niin, että hänet voisi ensimmäiseen kategoriaan laittaa, on hän silloin luonnollisesti jompaa kumpaa jälkimmäisistä.  Tänne ei kuulu pohdinnat siitä, onko joku kenties kyllästynyt sinulle vastailuun, tai vaihtoehtoisesti onko hän jättänyt vastailun ihan kokonaan.

Hyökkääminen ensinnäkin "ihmiset" -ryhmää kohtaa ja seuraavaksi henk.koht. maybachia vastaan ei oman turttailun jälkeen ole kovin sivistynyttä ja asiallista käytöstä - Etenkin, kun maybachin huomautus oli asiallinen ja asiasta.

Yritetäänpä pitää keskustelu asiallisena, oikealla alueella ja vieläpä järkevänä.

Poissa ADraw-

Missä on jambo?
« Vastaus #21 : 22.03.06 - klo 20:42 »
Siis ei hyvä jumala, miettikää jos aina kun joku ei vastaa kahen päivän sisään nii tultas kirjottaa tänne. Sillo menis viimisetkin uskottavuuden rippeet ku tääl ois jotai topiccei "Herra X ei vastaa viesteihini".

Poissa jambo

Missä on jambo?
« Vastaus #22 : 22.03.06 - klo 23:05 »
Kyllä se leviää ku kulovalkea tää juttu... en tosiaan kyllä ensimmäisessä viestissä mainitsemistani syistä + siitä syystä että kyseessä on Dark Knightin kanssa tehtävien vaihtojen tapaisesti iso vaihto, enkä oo jaksanu päättää sitä vielä niin ei oo tullu vastattua. Vaihdot, silloin kun ne todella päätän ja lukkoon lyön, hoidan kyllä perille. Saihan Dark Knight näin huomioni vähän helpommin mutta kun on ollu kaiken näköistä sähläystä tietotekniikan kanssa + kirjoitukset alla niin ei oo jaksanut vaivautua pohtimaan vaihtoa. Seliseli siis jne mutta en oo vaan vaivautunu. Näyttää kyllä lisäks siltä että tällä foorumilla mistä tahansa keskustelusta voi kehittyä suuri taisto =D vaihtoni Dark Knightin kanssa suoriutunee loppuunsa lähipäivinä/viikon aikana kun päätän ja jatketaan vaihto loppuun.
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa maybach

Missä on jambo?
« Vastaus #23 : 23.03.06 - klo 10:07 »
Lainaus käyttäjältä: "Dark Knight"
Hemmetti vieköön teidän kanssanne ihmiset! Ja erityisesti TAAS KERRAN maybach! Etkö jo oikeasti voisi lakata puuttumasta asioihini, kun et näytä tajuavan asioista yhtikäs mitään!  


Mielestäni huomautukseni oli varsin asiallinen ja hyvien tapojen mukainen.
Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

Poissa marke

Missä on jambo?
« Vastaus #24 : 23.03.06 - klo 11:18 »
Aika siistia lukea ihmisten parannusehdotuksia kaytoksesta ja muusta, ottamatta kuitenkaan huomioon omaa kaytosta. Ylipaataan ihmettelen, etta miten muutamat henkilot eivat tule keskenaan toimeen? Joku tyyppi sattuu olemaan vahan persoonallisempi, niin heti ollaan urpoksi tai muuksi leimaamassa. Suomalainen mentaliteetti on tallainen tosin hyvin pitkalle.. Varmasti suurin osa taman foorumin tyypeistakin on ihan hyvaa jatkaa/gimmaa (?) jos tuopin aaressa tapaisi. Hankkikaa esimerkiksi asuntolaina tai muu vastaava, niin on oikeita ongelmia eika tarvi tulla tanne foorumille kiukuttelemaan.

Pointti forumin muuttamisesta pelkastaan 'Ripperit' osioksi on hyva idea. Saa kitista enemman, ei tarvi kehua ketaan ;) noh.. jutut sikseen, olisihan se kayttokelpoisempaa ja selkeampaa, etta tama osio sisaltaisi jotain hyodyllista.

Anteeksi, aakosistani puuttuu kirjaimia.
Comeback (?)

Poissa Dark Knight

Missä on jambo?
« Vastaus #25 : 24.03.06 - klo 10:28 »
Hyvä on modet. Hyvä on. Huoh. Katson peiliin ja näen siellä syyllisen miehen, kadun syvästi, haen autotallistani sukset ja rupean hiihtämään jambon luo viemään privaviestiä vaihdon jatkamisesta. Oliko vielä muuta?


Koska tästä jutusta kehkeytyi niin suuri kiista, ni haluan välttää tällaiset tapaukset tulevaisuudessa, joten tehdäänpä näin.


Seuraavan kysymyksen esitän vain ja ainoastaan Vaihdetaan.net moderaattoreille ja VAIN moderaattoreille. Ei kellekkään muulle.


Jos ja kun minulla seuraavan kerran käy niin, että vaihtoa tehdessä ja vieläpä hyvää vaihtoa tehdessä ja jota on jo kehitelty pitkän aikaa, vastapuoli lakkaa yhtäkkiä vastaamasta yksityis- ja H/W-topicciviesteihini, ni mitä minun pitäisi silloin tehdä, jos en halua jättää vaihtoa kesken? Mitä siis minun pitäisi oikein tehdä? Antakaapa neuvoja modet. Haluan myös, että tähän kysymykseen vastaisi mahdollisimman moni ylläpitäjä, jotta saisin mahdollisimman hyvät ja tarkat toimintaohjeet. Kiitän.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Laava

Missä on jambo?
« Vastaus #26 : 24.03.06 - klo 10:45 »
Silloin ei auta kuin todeta että "voi voi, ei sitten". Vaihtaminen kun ei ole vain sinusta kiinni, vaan koskee myös sitä toista osapuolta, etkä oikein mitenkään voi häntä pakottaa vaihtamaan kanssasi mitään.
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa korpi

Missä on jambo?
« Vastaus #27 : 24.03.06 - klo 10:56 »
Laavapa sen sanoi. Toki kannattaa odotella jokunen päivä siltä varalta, että toinen ei vain ole ehtinyt vastaamaan ennen kuin laittaa vaihdossa kiinni olleet kortit eteenpäin. Voithan aina kysäistä kohteliaasti privaviestillä vielä, että eikö kauppa enää kiinnostakkaan ja pyytää että toinen vastaisi, jotta voit laittaa kortit muualle, jos niin on.