Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Ehdotuksia AngelFire Controlliin  (Luettu 3153 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Crakken-

Ehdotuksia AngelFire Controlliin
« : 25.11.07 - klo 09:43 »
Elikkäs oon miettiny tommosta Ravnica Blockin jälkeistä AngelFire Controllia, Mut mulla on tullu vähän vaikeeta, ku en juurikaan tunne näitä ravnican jälkeisiä kortteja, joten voitte ehdottaa jotain kortteja, tai koko pakka listaa  :P

Itse olen Ajatellut ainakun numotteja, L-Ankeleita, ja Oblivion Ringeja,
Pakasta voisi tulla ns Poltto Controlli mitä pelasin ravnican aikana tai sitten normi Controlli mikä ei anna vastustajalle mahdollisuutta tehdä mitään ennenkuin oma ukko tulee pöytään.

Jos joku viitsii auttaa niin suur kiitos!

-Henkka

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Ehdotuksia AngelFire Controlliin
« Vastaus #1 : 25.11.07 - klo 11:01 »
Lash Out olisi kaiketi kohtuu olennainen poltto.
Ponder nosto. Ymmärtääkseni ötöjä on kohtuu vähän, joten Familiar's Ruse on hyödytön, joten Crypticit olisivat kohtuullisia, vaikka kolmoissininen näyttää erittäin epämukavalta.

Poissa Polari

Vs: Ehdotuksia AngelFire Controlliin
« Vastaus #2 : 25.11.07 - klo 19:23 »
Ovatko Numot ja Lightning Angel riittävän hyviä syitä rakentaa pakka juuri noille väreille, vaikka niille ei saa kunnollista manabasea aikaiseksi kirveelläkään?
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Tomtz

Vs: Ehdotuksia AngelFire Controlliin
« Vastaus #3 : 25.11.07 - klo 19:31 »
Jos noille väreille välttämättä haluat, pelaa blinkkiä. Venserit, Cloudskatet, Siege-Gangit, L. Angelit, Mulldrifterit.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Vs: Ehdotuksia AngelFire Controlliin
« Vastaus #4 : 25.11.07 - klo 19:59 »
Eli kannattaa kaivaa netisä timespiral blokin blinkki dekkien listoja ja tutustua niihin vaikka näin aluksi. Ei pitäisi olla vaikeaa koska dekki pärjäili ihan ok ympäri maailma eri tasoisissa tsp-blockki kisoissa.