Mie vastaavasti oon 26v, nykyään Lappeenrannassa asustava luokanopettaja ja toinen foorumin ylläpitäjistä. Asun vielä puolisen vuotta yksikseni, ennen kuin tyttöystäväni saa opiskelunsa päätökseen ja muuttaa Kuopiosta Lappeenrantaan. Magicia oon pelannut viitisentoista vuotta, joskin lähivuosina on pelaaminen ollut todella vähäistä. Kiinnostus pelaamisen suhteen on siirtynyt enemmän lautapelien puolelle - esimerkiksi Race for the Galaxy, Puerto Rico ja Agricola ovat lähellä sydäntäni.
Vastikään olen innostunut geokätköilystä ja Lappeenrannan kätköt alkavatkin olla melko tehokkaasti koluttu. Olen myös fanaattinen jalkapallofani ja liputan Arsenalin sekä Barcelonan joukkueita, kuulun Suomen maajoukkueen kannattajiin ja matkustan aina rahatilanteen salliessa pelien perässä - suurimpana pettymyksenä viime helmikuussa paikan päällä nähty Liigacupin finaali, jossa Arsenal otti uskomattomalla kohellusmaalilla kuokkaan sarjasta keväällä tippuneelta Birminghamilta.
Eräs työtoverini sanoin "harrastan kaikkea outoa", eli em. lisäksi myös kasvatan chilejä, ylläpidän paria suurehkoa foorumia, luen, keräilen TV-sarjoja DVD- ja BR-julkaisuna ja pelaan jonkin verran konsoleilla ja tietokoneella.