Ponderin pitäisin mielelläni pakassa koska top 3 ja tarvittaessa pakan sekoitus. (toimii pelin alku- ja loppuolella.)
Prosperityn kaltaisia kortteja taas vierastan hieman koska ne ovat erittäin kovia manasyöppöjä.
Ixidron ja
Pithing Needle taas ovat pakassa koska peliporukassamme on paljon pakkoja jotka ovat keskittyneen kenraalinsa ympärille, jolloin ne ovat enemmän kuin paikallaan niiden hidastamiseen jne.
Oblivion Stone taas kuoppaa kaikki vehkeeni mitkä minulla on pöydässä, joka hidastaa hieman toisten pelaajien life totalien nollaan nuijimista.
Chaos Warpia täytyy testata, eikä ajatus artifact landien cuttaamisestakaan ei ole huono. Nyt kun asia tuli puheeksi niin gravehateista voisi vähän pihistää, koska pakassa on wheel -efektejä jotka jo itsesään piilottavat gravet takaisin pakkoihin.
Cabal Coffers +
Urborg, Tomb of Yawgmoth -synergia on suht uusi lisäys pakassa, joten annan sille vielä aikaa näyttää kykynsä. On kyllä totta että Cabal on säännöllisesti silloin tällöin kuollut lappu jos Swamppeja ei ole tarpeeksi.
Howling Minen ja
Font of Mythos eivät ole päässeet deckiin koska niitä en tohdi pelata pöytään ennen kuin olen saanut kipumasiinaa pohjille, koska muutoin kierroksellinen vastustajia saa kaikessa rauhassa nostaa laput/lappuja ja yleensä se jonon viimeinen vielä kiitokseksi särkee ko. kortin nostattajat niin että itse jään ilman. (Näin meillä.)
Anvil of Bogardan antaa vastustajille mahdollisuuden suureen määrään käsikortteja, joten se hieman arvelluttaa.
Forced Fruition voisi olla testaamisen arvoinen.
Helm of the Ghastlord on itsea siassa jo hakusessa.
Library of Lengiä täytyy myös ehdottomasti kokeilla!
Mieluiten suosin kortteja jotka osuvat useaan (=kaikkiin) opponenttiin samalla kertaa.
Cruel Ultimatum ja
Toil // Trouble eivät siksi ole päässeet pakkaan asti, vaikka 1v1:ssä potentiaalisia lappuja ovatkin.
Mindcrank +
Bloodchief Ascension -yhdistelmä tuli minulle uutena tuttavuutena ja harkitsen sitä vakavasti.
Wheeli -efektejä voisi olla lisää ja
Molten Psyche voisi olla testaamisen arvoinen.
Wheel of Fortunen karsin pois koska sen yllätysetu on täysi 0. Vastustajilla oli aina 4 vuoroa aikaa valmistautua tulevaan Wheeliin ja tuhosivat minulta tarvittavat vehkeet.
Incendiary Command taas osoittautui vähän liian raskaaksi
Winds of Changeksi joten sekin on tietoisesti jätetty pois. Erona Windsiin Command tosin discardaa kortteja - ei sufflaa deckiin, mikä synergioisi useamman lapun kanssa.
Kiitoksia rakentavasta palautteesta ja korttiehdotuksista! Hieman enemmän olen taas perillä potentiaalisista Nekuzar-vehkeistä.