Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Damnation mpr foil?  (Luettu 4780 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa KajaaninOlli

Damnation mpr foil?
« : 14.12.07 - klo 11:12 »
Ajattelin, että jos Damnation setin hommaisi niin sen saisi tämmösinä mpr foileina halvemmalla.

Kuinka paljon halvemmalla??

Ei vissiin saakaan halvemmalla.
« Viimeksi muokattu: 14.12.07 - klo 12:12 kirjoittanut vinny paz »

Poissa Farseer

Vs: Damnation mpr foil?
« Vastaus #1 : 14.12.07 - klo 11:31 »
Ajattelin, että jos Damnation setin hommaisi niin sen saisi tämmösinä mpr foileina halvemmalla.

Kuinka paljon halvemmalla??

Hassu ajattelutapa että edes mpr-foilit putoisivat tavallisen alle. Kyllähän tuo tavallisen hintaa pudottaa ennemmin kuin itse putoaa alle, itse en juuri alle 30 eurolla ainakaan vaihdossa mpr-foilidamnationista luopuisi.

Eipä WoGikaan pudonnut alle tavallisen (vaikka toki niitä on paljon enemmän liikenteessä, mutta sen tullessa myös niitä WotCin sekoilun takia tuli Suomeenkin aikamoinen läjä). FNM-foilitkaan eivät yleensä putoa alle normikortin, joskin semijätteen ollessa kyseessä eivät kyllä nouse juuri yli normaalin hinnankaan.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa vodel

Vs: Damnation mpr foil?
« Vastaus #2 : 14.12.07 - klo 11:32 »
Mitenköhän päättelit, että mpr foil setti on halvempi, kuin tavallinen? Vai tarkoititko halvempi kuin tavallinen foil setti?
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa KajaaninOlli

Vs: Damnation mpr foil?
« Vastaus #3 : 14.12.07 - klo 11:52 »
Cloudias kirjoitti mulle näin, kun olin sille kaupannut normi Damnationia:

"jos kortin saa kalliimmalla ja halvemmalla "mpr" promona niin otan mieluusti halvemmalla."

Tuosta sain sellaisen kuvan, että mpr on halvempi.

Vai olenko nyt sekoittanut textless mpr:n ja mpr:n tai jotai?

Poissa mahonen

Vs: Damnation mpr foil?
« Vastaus #4 : 14.12.07 - klo 11:56 »
Tai ehkä Cloudias on kaffeella hinnoista.

Poissa miinin

Vs: Damnation mpr foil?
« Vastaus #5 : 14.12.07 - klo 11:58 »
Cloudias kirjoitti mulle näin, kun olin sille kaupannut normi Damnationia:

"jos kortin saa kalliimmalla ja halvemmalla "mpr" promona niin otan mieluusti halvemmalla."

Tuosta sain sellaisen kuvan, että mpr on halvempi.

Vai olenko nyt sekoittanut textless mpr:n ja mpr:n tai jotai?


Kuka tahansahan voi pyytää korttia halvemmalla mitä typerimpiin asioihin vedoten - ei tosin sillä, että tuosta Cloudiaksen lauseesta ottaisi ihan yleiselläkään tasolla mitään selkoa... Mutta siis kiiltokuva on tässä tapauksessa suoraan arvokkaampi. Ja ei, et ole sekoittanut MPR-kortteja mitenkään keskenään: Damnationista (samoin kuin kaikista muistakin MPR-korteista on vain yksi MPR-versio).

Poissa teemuhy

Vs: Damnation mpr foil?
« Vastaus #6 : 14.12.07 - klo 12:00 »
Tosta kolmestakympistä kun ottaa virrilisän pois, saadaan hinnaksi joku 15-20 euroa, joka laskee ajan mittaan jonnekin reiluun kymppiin.
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa KajaaninOlli

Vs: Damnation mpr foil?
« Vastaus #7 : 14.12.07 - klo 12:04 »
Tosta kolmestakympistä kun ottaa virrilisän pois, saadaan hinnaksi joku 15-20 euroa, joka laskee ajan mittaan jonnekin reiluun kymppiin.

Eli siis jos se laskee noin kymppiin niin tulee olemaan halvempi kuin normi damnation?

Poissa Farseer

Vs: Damnation mpr foil?
« Vastaus #8 : 14.12.07 - klo 12:05 »
Tosta kolmestakympistä kun ottaa virrilisän pois, saadaan hinnaksi joku 15-20 euroa, joka laskee ajan mittaan jonnekin reiluun kymppiin.

15 euron mpr-damnationit tradean mieluusti itselleni välittömästi.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa KajaaninOlli

Vs: Damnation mpr foil?
« Vastaus #9 : 14.12.07 - klo 12:08 »
Näin lukee Cloudiaksen topicissa.

Lainaus
Damnation <- Minulle käy erittäin hyvin tämä player revards damnation. Itse asiassa preferoin juuri sitä damnationia. Onhan se sentään järkihintainen.

Tästä siis revin tuon, että Mpr olisi halvempi. Ei näköjään ole, eli ei kun normi Damnationeja hankkimaan.

Poissa teemuhy

Vs: Damnation mpr foil?
« Vastaus #10 : 14.12.07 - klo 12:23 »
Normidamnaatio on ajan n kuluttua halpa, jos sitä ei reprintata. Semmoisen tapahtuessa hinta toki nousee.
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa Nastaboi

Vs: Damnation mpr foil?
« Vastaus #11 : 14.12.07 - klo 13:42 »
Jjepp. Odysseyn aikana pelanneet voivat muistella Call of the Herdin hintakehitystä. Tämä pätee toki yhtä lailla kiiltäviin kuin mattaversioihinkin.

Normifoili > mpr-foili > normi.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa tride

Vs: Damnation mpr foil?
« Vastaus #12 : 14.12.07 - klo 18:00 »
Eiköhän cloudias tarkoita "järkihintaisella" sitä, että se on foili, mutta silti sen arvo ei ole tolkuttomasti normaalia suurempi.

Poissa maybach

Vs: Damnation mpr foil?
« Vastaus #13 : 14.12.07 - klo 21:16 »
Tosta kolmestakympistä kun ottaa virrilisän pois, saadaan hinnaksi joku 15-20 euroa, joka laskee ajan mittaan jonnekin reiluun kymppiin.

15 euron mpr-damnationit tradean mieluusti itselleni välittömästi.

Vaihat koska ei oo rahaa koska kauppa ei käy? =(
Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

Poissa zoukka

Vs: Damnation mpr foil?
« Vastaus #14 : 16.12.07 - klo 21:00 »
En ottaisi tuota MPR:ää normi Damnationista ikinä. On meinaan niin rumaa arttia siinä, että silmät särkyy jos sillä pelaa.

Poissa WaMMaSaNDe

Vs: Damnation mpr foil?
« Vastaus #15 : 17.12.07 - klo 22:46 »
En ottaisi tuota MPR:ää normi Damnationista ikinä. On meinaan niin rumaa arttia siinä, että silmät särkyy jos sillä pelaa.

Vaikka holoja preferoinkin normaalien ylitse roimasti, tuota en pakkaani laittaisi jos tavallisiakin tarjottaisiin. Hyi olkoon!