Heipähei! Olen alteroinut nyt lähemmäks kahden vuoden ajan lappuja, ja tämäkin ketju on ollut hyvänä apuna. Ajattelin linkkailla omia töitä vihdoin tännekin näkyville, kun kysyntääkin on ollut. Tässä siis valikoituja töitä muutamia...
Uusin tilaustyöni
Toppi on ollut suosittu alteroitikohde Kouvolassa, mitähän mahtanee käydä kaikille Highlander-Topeille joita olen ehtinyt modaamaan, taitaa olla yhteensä 8
Vähän maalauksellisempi toteutus
Omaan landeriin oiva pariskunta
Tämä taisi olla ensimmäinen tilaustyöni
Olen alteroinut lähinnä kouvolalaisille pelikavereille pientä maksua vastaan ja samalla opetellut tätä hommaa. Nimikirjaimia olen käyttänyt, kaipa siinä on pientä itsen mainostamisen makua, tiedä sitten häiritseekö tuo vai ei. Hintahaarukka on kohonnut taitojen ja kokemuksen karttuessa. Ja on nämä yleensä kelpuutettu turnauksissa, vaikka on maalikerros aina kuitenkin ylimääräinen kerros materiaa. Turnauspelaamista ajatellen olen lähes kaikki alterointini ainakin pyrkinyt toteuttaa, maalikerrokset ohuita ja tekstit ym näkyvillä siis, mutta tuomaristahan se on tottakai lopulta kiinni hyväksytäänkö kortti vai ei.
Lisää löytyy uutukaisesta Tumblrin blogistani (saa seurata)
kaikkia en rupea linkkaamaan erikseen
http://sesamialters.tumblr.com/