Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Viallisia Planar Chaos -boostereita  (Luettu 3689 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa deFreak

Viallisia Planar Chaos -boostereita
« : 15.02.07 - klo 21:01 »
Onko kukaan muu törmännyt PLC-pusseihin, joiden sisältö ei ole aivan sitä, mitä pitäisi? Normi PLC-pussihan sisältää 8 commonia, 3 timeshift-commonia, 2 unkkia, timeshift-unkin/raren ja normiraren. Nämä "vialliset" pussit sen sijaan sisältävät 8 commonia, 5 unkkia, timeshift-unkin/raren ja normiraren. Eli timeshift-commonit ovat kadonneet mystisesti ja tilalle on tullut normaaleja unkkeja, joita saattaa olla jopa kaksi samanlaista, vaikka kumpikaan ei ole foili.

Kuulemma samaa normicommoniakin on nähty pussissa foilaamattomana pari kappaletta, joten kysymys kuuluu: Onko WotC palannut juurilleen printtisekoilujen pariin vai tehtaillaanko jossain hyvälaatuisia piraatteja?! Jälkimmäiselle vaihtoehdolle en laittaisi rahojani.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Vs: Viallisia Planar Chaos -boostereita
« Vastaus #1 : 15.02.07 - klo 21:17 »
Säästäkää pussit ja kortit ja ottakaa yhteyttä wotciin, voitte hyvinkin saada uudet pussit noiden tilalle.
Itse ostin joskus 5 buusteria ravnicaa, ja niistä kolmessa oli täsmälleen samat uncommonit, täsmälleen samassa järkässä, otin yhteyttä fantasiapelien kautta wizardsiin ja he totesivat samaa kuin minä, tuo ei ollut "paskaa säkää", vaan todellinen virhe, ei samassa buusteri boxissa pitäisi olla kolmea tuollaista buusteria täysin peräkkäin, ja JOS minulla olisi ollut kaikki kortit ja pussit tallella ja olisin lähettänyt ne heille, olisin saanut uudet tilalle... olin tietysti jo kerennyt sotkea commonit muihin commoneihini ja vaihtamaan osan  noista unceista pois....

Poissa deFreak

Vs: Viallisia Planar Chaos -boostereita
« Vastaus #2 : 15.02.07 - klo 22:13 »
Se onkin sitten toinen juttu haluaako vaihtaa kolme unkkia kolmeen timeshift-commoniin. Eihän tuossa käytännössä mitään menetä, koska timeshift-unkki/rare ja normirare -slotit ovat kunnossa. Foileista ei voi tietää, kun ei kohdalle ole vielä sattunut.

Poissa Snowman

Vs: Viallisia Planar Chaos -boostereita
« Vastaus #3 : 16.02.07 - klo 19:23 »
Itse ostin kerran kolme 9ed buusteria ja niistä tuli samat commonit täsmälleen samassa järjestyksessä.

Tämä on vähän ehkä öfftöpikkia: Onko kukaan huomannut seuraavanlaista ilmiötä: Samassa buusterissa jossa tulee Unholy Strength tulee aina Holy Strength. Heti sen Unholy Strengthin takana. Itselläni on jo varmaan neljä tälläistä buusteria ollut...

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Viallisia Planar Chaos -boostereita
« Vastaus #4 : 16.02.07 - klo 19:58 »
Fantasiapelit korvaa vialliset tuotteet, jos palautatte koko sisällön ja boosterin kuoret (tämä on tärkeää), tietysti kuitin kera. WotCiin ei kannata ottaa yhteyttä koska Fantsu maahantuojana hoitaa nämä jutut Suomen markkina-alueella.

Unholy Strengthin ja Holy Strengthin läheinen yhteiselo johtuu ns. print runeista. Korttitehtaan setä lajittelee kortit tiettyyn järjestykseen, ja pätkii sitten siitä pinosta boosteriin sopivia pätkiä. Itse olen päässyt ihailemaan näitä print runeja varsinkin leimatessani SM-kisoihin pieniä korttisarjoja. Myös rareille on print runit; avasin hiljattain pari boksia Ravnicaa ja kummastakin boksista tuli osittain samoja rareja samassa järjestyksessä.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Vs: Viallisia Planar Chaos -boostereita
« Vastaus #5 : 16.02.07 - klo 20:03 »
Samassa buusterissa jossa tulee Unholy Strength tulee aina Holy Strength. Heti sen Unholy Strengthin takana. Itselläni on jo varmaan neljä tälläistä buusteria ollut...


olen itse huomaanut saman ilmiön ainakin viidessä 9th edikan buusterissa, buusteri jossa tulee jompi kumpi strenght niin sen takana on aina se toinen

Poissa vodel

Vs: Viallisia Planar Chaos -boostereita
« Vastaus #6 : 16.02.07 - klo 20:44 »
Me huomasimme viime draftissa mielenkiintoisen ilmiön, eli kaikissa draftin boostereissa (samasta boksista) rare oli toisin päin, kuin muut kortit. Ei mikäään mullistava vika, mutta kertoo kyllä, että painossa jotain hämminkiä on.

Offina voin heittää että muistaakseni Onslaughtin prelikassa yhden boksin kaikissa boostereissa oli unkkien tilalla 3 rarea. Näillä ei tieteänkään saanut pelata, vaan jos halusi prelikan pelata piti antaa "viallinen" boosteri pois ja tilalle sai normin ja tietysti järjestäjä omi kaikki vialliset itselleen :)
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Viallisia Planar Chaos -boostereita
« Vastaus #7 : 16.02.07 - klo 21:18 »
Offina voin heittää että muistaakseni Onslaughtin prelikassa yhden boksin kaikissa boostereissa oli unkkien tilalla 3 rarea. Näillä ei tieteänkään saanut pelata, vaan jos halusi prelikan pelata piti antaa "viallinen" boosteri pois ja tilalle sai normin ja tietysti järjestäjä omi kaikki vialliset itselleen :)

Eikös EP vetänyt joskus myös saman tempun, mutta 15 raren buustereilla? Vai puhummeko nyt samasta tapauksesta? Järjestäjän toiminta on kylläkin oikeutettua: Sealed Deck on tarkoitettu pelattavaksi tietyllä korttijakaumalla, ja poikkeamat jakaumassa muuttavat formaattia.

Poissa deFreak

Vs: Viallisia Planar Chaos -boostereita
« Vastaus #8 : 17.02.07 - klo 11:20 »
Joo'o, taitaapa jäädä Damnationit ja Extirpatet palauttamatta, kun ei tuota kuittiakaan ole. Nyt kyllä harmittaa!  ::)

Poissa Anssi

Vs: Viallisia Planar Chaos -boostereita
« Vastaus #9 : 17.02.07 - klo 12:11 »
olen itse huomaanut saman ilmiön ainakin viidessä 9th edikan buusterissa, buusteri jossa tulee jompi kumpi strenght niin sen takana on aina se toinen

Suosittelen perehtymään ilmiöön nimeltä "print runs".
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä