Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Starter setin laillisuus vintagessa  (Luettu 2201 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa oze

Starter setin laillisuus vintagessa
« : 30.03.06 - klo 19:00 »
Moi,

Onko starter setin (1999) kortit turnauslaillisia Vintagessa? Siis ne, joita ei ole julkaistu muissa seteissä, esim. Grim tutor. En löytänyt wizardsin sivuilta sanaa puolesta, enkä vastaan. Tietysti floor ruleseissa sanotaan, että kaikki julkaistut sarjat ovat turnauslaillisia, mutta kun "gathererilla" katsoo, niin se näyttää tyhjää "format legality"-kohdassa, missä pitäisi lukea: "laillinen vintagessa ja legacyssä"
Olen sekaisin.

t.Ossi (dci-judge itsekin)

Poissa deFreak

Starter setin laillisuus vintagessa
« Vastaus #1 : 30.03.06 - klo 19:17 »
Portal- ja Starter-settien kortit tulivat turnauslaillisiksi viime syksynä, mutta enpä itsekään löytänyt tältä istumalta asiasta viimeistä varmistusta kirjoitetussa muodossa. Puusilmiä liikkeellä?

Poissa duracel

Starter setin laillisuus vintagessa
« Vastaus #2 : 30.03.06 - klo 21:04 »
Magic Floor Ruleshan ne sallii. Siellä ei ole erikseen mainittu Starteria, mutta kaikilla Wizardsin julkaisemilla korteilla, joissa on mustat tai valkoiset laidat, tavallinen selkämys ja tavalliset kulmat, saa pelata.

Grim Tutor ei siis ihan muuten vain ole melkoisen arvokas lappu.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa oze

ty
« Vastaus #3 : 30.03.06 - klo 23:09 »
Yes, kiitos. Oon vähän pihalla, kun en oo ollu viimeaikoina mukana. Ne ovat toisensa pois sulkevia statuksia.

t.Ossi