Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Duels of the Planeswalkers 2013 promot?  (Luettu 3701 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa WoRMaSTeR

Duels of the Planeswalkers 2013 promot?
« : 17.06.12 - klo 19:29 »
http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/daily/arcana/994

Saako noita herkkuja lunastettua jostain Suomesta? Artikkelissahan sanotaan vaan "take that voucher to a participating store and get a booster".

Poissa syfilisx

Vs: Duels of the Planeswalkers 2013 promot?
« Vastaus #1 : 17.06.12 - klo 20:10 »
2012 version voucherilla sain Tampereen Fantasiapeleistä omani. Pitäisi saada mielestäni tämän uudenkin tapauksessa.

Poissa Enterorrhexis

Vs: Duels of the Planeswalkers 2013 promot?
« Vastaus #2 : 17.06.12 - klo 20:45 »
Kyllähän noi pitäis jälleenmyyjille tulla, jos muistavat tilata. Kyllä ainakin itse olen edelliset promoni ihan sujuvasti saanut tähän asti. Oon toki ennakkoon varmistanut, että niitä on mahdollista saada. ;) Tässäkin tapauksessa. Herkuista tosin en mene ihan niin takuuseen.
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Duels of the Planeswalkers 2013 promot?
« Vastaus #3 : 18.06.12 - klo 10:27 »
Juu lähettelin tuossa viikko sitten Turun fantsuun kyselyn, mutta eivät vastanneet vielä. Pitänee häiritä uudelleen sillä se olisi lähinnä mua oleva mahdollinen paikka. Mutta jos tosiaan jo viime vuoden versiosta niitä on saanu lunastettua niin eiköhän tänä vuonna ole myös saatavilla.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Duels of the Planeswalkers 2013 promot?
« Vastaus #4 : 18.06.12 - klo 12:55 »
Kyllä niitä saa Turun Fantsusta. Ei välttämättä vielä heti 20. päivä, mutta tulossa ovat.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Samsson

Vs: Duels of the Planeswalkers 2013 promot?
« Vastaus #5 : 18.06.12 - klo 20:22 »
Juu lähettelin tuossa viikko sitten Turun fantsuun kyselyn, mutta eivät vastanneet vielä. Pitänee häiritä uudelleen sillä se olisi lähinnä mua oleva mahdollinen paikka. Mutta jos tosiaan jo viime vuoden versiosta niitä on saanu lunastettua niin eiköhän tänä vuonna ole myös saatavilla.

Pahoitteluni Turun Fantsun puolesta. Kyllähän niitä promoja meiltä saa, jahka ne meille asti saapuvat.
Varmaa tietoa ei ollut silloin kun viestisi saatiin, joten vastaaminen valitettavasti jäi "ToDo-listalle".

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Duels of the Planeswalkers 2013 promot?
« Vastaus #6 : 19.06.12 - klo 10:45 »
Juu lähettelin tuossa viikko sitten Turun fantsuun kyselyn, mutta eivät vastanneet vielä. Pitänee häiritä uudelleen sillä se olisi lähinnä mua oleva mahdollinen paikka. Mutta jos tosiaan jo viime vuoden versiosta niitä on saanu lunastettua niin eiköhän tänä vuonna ole myös saatavilla.

Pahoitteluni Turun Fantsun puolesta. Kyllähän niitä promoja meiltä saa, jahka ne meille asti saapuvat.
Varmaa tietoa ei ollut silloin kun viestisi saatiin, joten vastaaminen valitettavasti jäi "ToDo-listalle".

Hieno homma ja kiitokset vastauksista! Tullaan hakemaan kun seuraavan kerran sinnepäin suunnataan (eli aika pian). :)

Poissa SuperKessu

Vs: Duels of the Planeswalkers 2013 promot?
« Vastaus #7 : 25.06.12 - klo 12:10 »
Onko wotcin sivuilla tai muualla näkyvissä listaa mistä liikkeistä Suomessa näitä löytyy? Kiinnostaa lähinnä pääkaupunkiseutu, mutta jotain muuta saattaa kiinnostaa muukin Suomi.
Liiterin takana on vielä halkoja.
http://mtgsuomi.fi/listat/SuperKessu/hw/

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Duels of the Planeswalkers 2013 promot?
« Vastaus #8 : 25.06.12 - klo 12:53 »
Onko wotcin sivuilla tai muualla näkyvissä listaa mistä liikkeistä Suomessa näitä löytyy? Kiinnostaa lähinnä pääkaupunkiseutu, mutta jotain muuta saattaa kiinnostaa muukin Suomi.

Ei taida olla WotCin sivuilla listaa jota pääsisi katsomaan ilman sitä koodia, mutta pääkaupunkiseudulla promoja pitäisi löytyä Fantsusta, Lautapelit.fi:stä ja Poromagiasta.

Yritän julkaista myöhemmin täyden listan paikoista josta näitä saa.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Nod

Vs: Duels of the Planeswalkers 2013 promot?
« Vastaus #9 : 29.06.12 - klo 12:07 »
Onko näitä promoja jo jaossa Suomessa?
Puumanaiset pelaavat vihreää.

Poissa Enterorrhexis

Vs: Duels of the Planeswalkers 2013 promot?
« Vastaus #10 : 29.06.12 - klo 12:14 »
Onko näitä promoja jo jaossa Suomessa?
Onhan nuo pääosin ollut pelin julkaisusta lähtien.
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Duels of the Planeswalkers 2013 promot?
« Vastaus #11 : 29.06.12 - klo 12:39 »
Ovat jaossa.

Tournament locatorista voi tarkistaa paikat, joista näitä saa: http://locator.wizards.com/, valitse Advanced search optionseista "Promotions - Duels of the Planeswalkers 2013"
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?