Tilanne on tälläinen:
Ostin cht:ltä kortteja ja maksoin laput 7.6 eikä lappuja vielä ole tullut. Kaveri oli siihen mennessä harvakseltaan foorumilla ja kun rahat maksoin tippui aktiivisuus entisestään (mm. 14.6. ---> 29.6. ei herraa näkynyt)
Viimeisin viesti häneltä on tuolloin 14.6. "rahat ei ole tulleet, laitoitko tilinumeron oikein vai häikkääkö pankit?"
Tilinumero on oikein.
Viime käynnillään 29.6. ei huomannut vastata minulle mitään, vaikka olen kysellyt tilanteesta useaan otteeseen. Yritin facebookinkin kautta ottaa yhteyttä, josta löysin suurella todennäköisyydellä oikean miehen, mutta ei vastausta.
Nimekseen ilmoitti minulle "Tony R". Kyselin muilta hänen kanssaan tekemisissä olleilta ja heille hän on ilmoittanut nimekseen Tomi Turunen ja asuinpaikka Juuka. Olisi varmaan pitänyt epäilykset herätä kun ei antanut koko nimeään...
Noh, tunteeko kukaan kyseistä herraa joka voisi muistuttaa lappujen postittamisesta, kun alkaa maksusta olla kohta jo kuukausi? Jos ei niin minkälaisia mahiksia mulla olis saada omiani? Lappuja ostin yhteensä 150 :llä.
Kiitoksia kaikesta avusta!