Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Sulkava, savonlinna ja juvan alueen pelaajia?  (Luettu 4475 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Monkeli

Sulkava, savonlinna ja juvan alueen pelaajia?
« : 06.06.09 - klo 20:31 »
Onkohan täällä Sulkavan lähellä pelaajia esim savonlinnassa tai juvalla.
Itse tiedän ainoastaan 8 pelaajaa minun lisäksi ja yleensä meitä on vaan joku 4 pelaamassa samaan aikaan , jos löytyisi enemmän pelaajia voisimme vaikka säännöllisesti järjestää pelejä esim kirjastossa.
itse olemme keski vertoja nuoria pelaajia mutta voimme tietysti kokeneempia konkareita mukaan ottaa.
« Viimeksi muokattu: 06.06.09 - klo 20:36 kirjoittanut Monkeli »

Poissa Chaosworm

Vs: Sulkava, savonlinna ja juvan alueen pelaajia?
« Vastaus #1 : 06.06.09 - klo 20:40 »
Varoituksen sana, että minä olen yksi näistä.
aka. Awaclus

Poissa konaldinho

« Vastaus #2 : 06.06.09 - klo 20:56 »
Meittiki on yks näistä "keskiverroista"

Poissa Karjanvarastaja

« Vastaus #3 : 24.09.09 - klo 01:00 »
Kokeillaampa, joskohan on päivitystä tapahtunut...

Liekö siis ihan Savonlinnassa pelaajia? Sunnuntai- tai competetivepelaajia?

Poissa Chaosworm

« Vastaus #4 : 24.09.09 - klo 15:09 »
Kokeillaampa, joskohan on päivitystä tapahtunut...

Liekö siis ihan Savonlinnassa pelaajia? Sunnuntai- tai competetivepelaajia?
Ei, kun Sulkavalla. Sekä casuaalia että Lekaa pelaillaan.
aka. Awaclus

Poissa Steep

« Vastaus #5 : 29.09.11 - klo 15:55 »
Kokeillaanpa vielä kerran, onko täälläpäin (eli Savonlinnassa) MTG:n pelaajia? Edes keittiöpöytäpelailua? Itselläni aikaa riittää, mutta peliseura puuttuu.

Poissa Spegelfagel

« Vastaus #6 : 08.09.13 - klo 16:14 »
Jatketaan... Olen juuri muuttanut Savonlinnaan ja haeskelen peliseuraa. Pelaan lähinnä EDH ja casual pelejä, mutta periaatteessa kaikki formaatit käyvät. Aloittelin pelaamisen Future Sightin aikoihin ja olen pelannut siitä lähtien aktiivisesti. Olen Tammikuuhun asti töissä Punkaharjulla ja oleilen yleensä suuren osan viikosta täällä, vain hajapäiviä (lue vapaapäivät) olen Savonlinnassa.

Poissa Alesi

« Vastaus #7 : 11.09.13 - klo 12:57 »
Moi. Asun nykyään Juvalla. Tulkaa käymään =)

-Aulis

Poissa Sipulisuola

« Vastaus #8 : 13.10.13 - klo 17:46 »
Meille on yliopistossa noin viiden hengen porukka, joka silloin tällöin pelaa ja vaihtelee läpyköitä. (n.2 kertaa kuukaudessa). Mukava olisi saada messiin uutta porukkaa niin saisi vaihtokortteihinkin vaihtelua

Poissa heinamies

« Vastaus #9 : 01.01.15 - klo 17:29 »
Löytyykös Savonlinnasta tai lähiseuduilta porukkaa minkäänlaiseen pelailuun? Moderni, saksalainen highlander ja pauper ovat varmaankin mielekkäimmät formaatit itselleni, mutta melkeinpä mikä vaan formaatti kelpaa vintaasia lukuunottamatta, eikä ole väliä onko casual vai turnaushenkistä, jos vain sopivaa peliseuraa löytyy. :P

Poissa Reflektio

« Vastaus #10 : 01.01.15 - klo 20:06 »
Löytyykös Savonlinnasta tai lähiseuduilta porukkaa minkäänlaiseen pelailuun? Moderni, saksalainen highlander ja pauper ovat varmaankin mielekkäimmät formaatit itselleni, mutta melkeinpä mikä vaan formaatti kelpaa vintaasia lukuunottamatta, eikä ole väliä onko casual vai turnaushenkistä, jos vain sopivaa peliseuraa löytyy. :P
Allekirjoittaneen aika kuluu tällä hetkellä pitkälti Punkaharjulla ja kyllähän se peliseura suuresti kelpaisi aina kun aikaa on. Pelaamani formaatit ovat Legacy, Modern, Highlander (sekä saksit että ranskit), EDH ja pauper. Pääasiassa casuaalimmin tullut pelailtua, kun en ole turnauspaikkakunnille toistaiseksi selvinnyt asumaan.
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa Alesi

« Vastaus #11 : 01.01.15 - klo 20:45 »
Allekirjoittaneen aika kuluu tällä hetkellä pitkälti Punkaharjulla ja kyllähän se peliseura suuresti kelpaisi aina kun aikaa on. Pelaamani formaatit ovat Legacy, Modern, Highlander (sekä saksit että ranskit), EDH ja pauper. Pääasiassa casuaalimmin tullut pelailtua, kun en ole turnauspaikkakunnille toistaiseksi selvinnyt asumaan.

En tiedä onko miten "lähiseutua", mutta olen edelleen Juvalla jos joku tänne sattuisi eksymään. Otsikon puolesta ainakin käy =) Tervetuloa

-Aulis

Poissa heinamies

« Vastaus #12 : 02.01.15 - klo 17:14 »

Kappas! Muutin tuossa joulun tienoilla Mikkelistä Punkaharjulle, joten välimatka ei ainakaan ole ongelma. Laittelen yv:tä jos vaikka saataisiin järkkäiltyä jotakin. :)

En tiedä onko miten "lähiseutua", mutta olen edelleen Juvalla jos joku tänne sattuisi eksymään. Otsikon puolesta ainakin käy =) Tervetuloa

-Aulis

Juva on vähän turhan kaukana harmillisesti.  :-\