Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
Jäikö
aktivointisähköposti
saamatta?
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Keskustelu
|
Listat
|
Haku
|
Kalenteri
|
Muut
|
Kirjaudu
|
Rekisteröidy
MtgSuomi.fi
»
Muu MTG
»
Sääntöongelmat
»
Aihe:
Azorius Aethermage nostaa itsellään kortin? Swamp, nimi vai land type merkitsee?
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Siirry alas
Kirjoittaja
Aihe: Azorius Aethermage nostaa itsellään kortin? Swamp, nimi vai land type merkitsee? (Luettu 3421 kertaa)
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
JunioRcmf
Tampere
Vaihtopalaute:
(
+616
|
~1
|
-0
)
Azorius Aethermage nostaa itsellään kortin? Swamp, nimi vai land type merkitsee?
«
:
12.04.07 - klo 17:47 »
Elikkä:
1
. Jos bouncaa
Azorius Aethermage
n takaisin käteensä (esim.
Tolarian Sentinel
illä) voiko siitä maksaa yhden manan ja nostaa kortin vaikka bouncaat samaisen otuksen? Itse olen sitä mieltä ettei voisi, koska Aethermagen pitäisi olla pöydässä, kun kortti iskeytyy käteen ja silloin siitä voi maksaa yhden manan, mutta kaverini on toista mieltä. Eli miten on?
2
. Laskeeko
Tendrils of Corruption
,
Nightmare
,
Corrupt
jne.
Swamp
it niiden nimestä vai land typestä? Eli, jos minulla on esimerkiksi
Urborg, Tomb of Yawgmoth
, 3 perus
Swamp
pia,
Urza's Factory
ja
Barren Moor
pöydässä ja pelaan
Corrupt
in niin tekeekö se 3 vai 6 damagea?
Kirjattu
+0
Myynti
Polari
Vaihtopalaute:
(
+184
|
~0
|
-0
)
Foorumiaddikti
Vs: Azorius Aethermage nostaa itsellään kortin? Swamp, nimi vai land type merkit
«
Vastaus #1 :
12.04.07 - klo 17:57 »
1. Voit maksaa yhden ja nostaa kortin. Näkyisi olevan Gathererissakin.
2. Laskevat tyypin mukaan, muuten sanoisivat "cards named Swamp". Esimerkissäsi Corrupt ampuu siis kuutta.
Kirjattu
+0
Twitch-kanava
(ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)
zoukka
Vaihtopalaute:
(
+139
|
~2
|
-1
)
Foorumiaddikti
Vs: Azorius Aethermage nostaa itsellään kortin? Swamp, nimi vai land type merkitsee?
«
Vastaus #2 :
13.04.07 - klo 08:19 »
Pieni jatkokyssäri jos sallitaan! Muuttaako tuo Urborg ländit siis "swampeiksi", siten, että niistä saa myös mustaa manaa alkuperäisen tuotannon sivussa ? Vai vaikuttaako se vain ländien tyyppiin ?
Kirjattu
+0
http://mtgsuomi.fi/listat/zoukka/hw/
duracel
Vaihtopalaute:
(
+82
|
~0
|
-0
)
Foorumiaddikti
Re: Azorius Aethermage nostaa itsellään kortin? Swamp, nimi vai land type merkit
«
Vastaus #3 :
13.04.07 - klo 09:58 »
Swamp subtype landilla tarkoittaa sitä, että sillä on ability "Tap: add B to your mana pool." Urborg, Tomb of Yawgmothin kanssa landit saavat siis ylimääräisen typen ja sitä kautta ylimääräisen mana abilityn. Katso vaikka uusia basic landeja, niissä ei ole mitään tekstiä, koska pelkkä landityyppi kertoo mitä kortti tekee. Katso myös
Tundra
n nykyinen wording. Ei ole mitään abilityja siinäkään.
~jari
Kirjattu
+0
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
MtgSuomi.fi
»
Muu MTG
»
Sääntöongelmat
»
Aihe: