Tason parantamiseksi voitaisiin aivan ensimmäiseksi potkia itseään muita ylempinä ja luotettavampina pitävät idiootit jotka eivät suostu simulsendaamaan vaan vaativat heille lähetettävän kortit ensin(tästä esimerkkinä Dark Knight)...
En kyllä ymmärrä sinua karvapallo, en niin yhtään. Ymmärrän, että sinua ärsyttää tämä minun systeemini, ja ymmärrän senkin, että halusit välttämättä valittaa siitä minun topicissani, mutta sitä en todellakaan ymmärrä, että miksi ******* jaksat valittaa siitä VIELÄKIN!? + Haluaisit vielä bänniäkkin minut.
Kuten jo todettiin, ni minun vaihtosysteemini hitaus ei todellakaan voi olla syy siihen, että minut voitaisiin potkia ulos. Kuten Tonzza ja monet muutkin jo huomauttivat, ni minä sentään ilmoitan ton jutun säännöissäni, enkä vasta sitten ku vaihto on jo loppusuoralla. En myöskään tee sellasta, että sovin kortit lähettäviksi yhtä aikaa, enkä sitten lähettäkkään omiani, ennen kuin olen saanut toisen kortit.
Vielä sellanen lisäjuttu, että monet ovat jo tehneet kanssani vaihtoja tällä systeemillä, ja ne on menny ihan hyvin.
Tosta karvapallon kommentista voisi melkeinpä päätellä, että hän on kiinnostunut useista korteistani, ja häntä harmittaa, kun ei saa niitä olematta suostumatta vaihtosysteemiini ja vi*********ena hän kailottaa harmistustaan ympäri foorumin.
Ja vielä viho viimeinen asia, että miksi ihmeessä minut valittiin tämän koko jutun kohteeksi? Eaglescout käytti tätä samaa "kortit mulle ekana"-sääntöä ja Undertaker käyttää sitä vieläkin (kattookaapa vaikka ite).
Ihmettelenpä, ihmettelenpä...