ja karjanvarastaja ... se mitä olen sanonut on juuri sitä että vaihtelu virkistää Hymyilee eli ei tule tilannetta että "jaahas tuo pelaa elementaleja siispä hän pelaa Smokebraidereita" vaan tilanne on "mitäs vittua? miksi se ei ole siellä ja millä ne on korvattu!"
Ompas sinulla mieliku
vitusta.
Mitä nyt olen seurannut pelejäsi, niin on kohtuu vaikea hävitä tälle eli tässä suunnattoman mehukkaassa ja timanttisessa konseptissa on jokin erhe
En tiedä johtuuko se sitten päästä, ettei toimi.
Todennäköisesti.
E: Aijjoo, joku ehdotuskin pitää vissii pistää. Voi minua, kun ei koskaan muista kun sinulle on Mäsä niin hauska vittuilla.
Trample löytyy noilta hassunassuilta suurelta osalta, joten Stonewood Invocationia Final Fantasyn tilalle, niin ei heti se eka Repeal, Snapback, poltto, first strike mies tai miljoona muuta mahdollisuutta tee pakastasi hyödytöntä. Näillä näkymin voit suoraan sinistä lääniä lennellessä lusikoida, kun et kuitenkaan ehdi tappamaan millään ilveellä, ellet nopeuta rankasti pakkaasi (manatontut EI mielestäni ole tarpeeksi nopeita!), jollain ilveellä.
Smoket nopeuttaisi peliäsi vuorolla parilla parhaimmillaan. Voit ynnätä melkein mitä vain pakkaasi, mutta et niitä paremmin voi nopeuttaa pakkaasi.