Muutama kysymys:
1. Jos pöydässä on Mirri's Guile, Elephant Grass ja Solitary Confinement (tai muita vastaavia upkeepillä vaikuttavia kortteja) niin missä järjestyksessä mikäkin tapahtuu vai saako itse valita?
Jos stackiin olisi menossa yhtä aikaa monta triggeriä, niin ensin aktiivinen pelaaja laittaa omat triggerinsa stackiin haluamassaan järjestyksessä, sitten ei-aktiivinen pelaaja omansa. Saat siis päättää missä järjestyksessä asiat tapahtuvat (ensiksi stackiin menevä triggeri resolvaa viimeisenä).
2. Palauttaako Replenish aurat (esim. Wild Growthin) peliin jos pelissä on laillisia kohteita?
Kyllä. Replenish palauttaa kaikki Enchantmentit, ja Aurat ovat Enchantmenteja. Huomaa kuitenkin, että jos jollekin Auralle ei ole laillista kiinnityskohdetta (esimerkiksi pöntössä on Rancor ja ainoa mies on prot green), se jää gravelle. Koska Aurat vain laitetaan peliin, ne eivät targetoi, joten ne voi laittaa kohteelle jolla on Shroud. Et myöskään voi enchantata asiaa, joka on tulossa samasta Replenishistä peliin, vaan kohteen on oltava valmiiksi pelissä.
3. Jos minulla on pöydässä Solitary Confinement, ja vastustaja yrittää kohdistaa minuun jonkin loitsun tai abilityn, niin mitä silloin tapahtuu? Entäpä sama tilanne Argothian Enchantressia kohdistettaessa?
Vastustajasi yritti castata spelliä / aktivoida abilityä laittomasti (sinua/Enchatressia ei saa targetoida), joten spellin castaaminen / abilityn aktivointi peruutetaan (myös aktivoidut mana abilityt), ja peli palaa tilanteeseen juuri ennen castaamisen/aktivoinnin aloittamista. Vähintään Competetive-tason turnauksessa vastustajasi saa warningin Game Rule Violationista.
4. Jos pelaan auraa landille ja landi tuhotaan alta pois esim. Wastelandilla, niin voiko auran asettaa jollekin toiselle lailliselle kohteelle?
Ei voi. Auraa castatessa se targetoi sitä objektia, mihin sitä ollaan kiinnittämässä, ja jos spellin ainoa target on laiton (esimerkiksi tuhottu ennen spellin resolvaamista), se counteroituu.