Poromagia

Kirjoittaja Aihe: MTGO-pelaajia  (Luettu 9979 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rancid-

Vs: MTGO-pelaajia
« Vastaus #30 : 18.11.10 - klo 22:53 »
Ketjun aiheeseen liittyen, olisi ihan mielenkiintoista tietää ketkä kätkeytyvät nimimerkkien Isokarhu ja Kipusisko taakse. Saattoi olla joku muukin mysteerinimimerkki, mutten nyt muista.

Mitä Nuten ja Saimun nokitteluun tulee, Saimun pointti taisi olla se, että liveturnauksissa näkee suomalaisilta pelaajilta ihan riittävän määrän kaljuutta aiheuttavaa porsastelua. Ei olisi mitenkään yllättävää, että sama touhu jatkuisi modossa ja toisi näin taitavammille pelaajille riittävän määrän etua.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Saimu

Vs: MTGO-pelaajia
« Vastaus #31 : 18.11.10 - klo 23:05 »
En tiedä kuinka hyvin Nute on perillä MODO:n pelaajien tasosta. Keskimäärin modo-drafti on ~huomattavan paljon kovatasoisempi kuin keskimääräinen FNM, joissa olen käynyt.  En kiellä, etteikö MODO:sta löytyisi uskomattomia porsaita ja suurin osa niistä varmaan puhuu epäsuomea. Tosin on tullut myös todistettu erinäisiä tapauksia, jotka puhuvat suomea. Pointtini tosiaan oli, etten todellakaan suoraan sanoisi "partis"-draftin olevan ev:ltä huonompi kuin tavallinen drafti.
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa Rancid-

Vs: MTGO-pelaajia
« Vastaus #32 : 18.11.10 - klo 23:42 »
En kiellä, etteikö MODO:sta löytyisi uskomattomia porsaita ja suurin osa niistä varmaan puhuu epäsuomea. Tosin on tullut myös todistettu erinäisiä tapauksia, jotka puhuvat suomea.

Kiitti kun et maininnut Valtteria nimel-
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Nastaboi

Vs: MTGO-pelaajia
« Vastaus #33 : 19.11.10 - klo 08:30 »
Lisäisin vielä, että käyttöliittymään tottumattomuus on aiheuttanut ainakin itselläni varsin paistikkaan näköisiä muuveja. Esim. olen jättänyt käyttämättä täpperiä combatin alussa ja pelannut flashimiehen vasta blokkerien julistamisen jälkeen, koska en ole osannut asettaa ohjelmaa odottamaan sopivassa välissä. Liveturnauksessa en myöskään ole vielä kertaakaan vahingossa pässännyt ykkösvuoroani tekemättä mitään, jos vastustaja antaakin minun yllättäen aloittaa - MODO:ssa olen tehnyt tämän jo kahdesti.

Lisäksi väitän, että kasvoton vastustaja leimataan hieman herkemmin paistiksi kuin livesellainen.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Laukkanen

Vs: MTGO-pelaajia
« Vastaus #34 : 08.12.10 - klo 10:43 »
Kokeilin tätä ja vaikuttaa sen verran mukavalta että jatkan satunnaista pelailua. Nimimerkki on Manjimaru.
Toistaiseksi lähinnä standardia tai jotain muuta constructedia (esim. planeswalker tai mitä noita kasuaalikonstruktedeja tuolta löytyykään ja mihin minulla on toistaiseksi lappuja).

Poissa Qwain

Vs: MTGO-pelaajia
« Vastaus #35 : 23.12.10 - klo 20:20 »
Justiinsa retkahdin hankkimaan MTGOn ja pelailen nimimerkillä Qwaini. Drafteja ja standardia tarkoituksena pelata.

Poissa Kavu

Vs: MTGO-pelaajia
« Vastaus #36 : 15.03.11 - klo 19:23 »
Samalla nickillä löytää satunnaisesti hassutteluformaattien limitedjonoista. Momiriakin tulee joskus arvottua.

Poissa Pas2

Vs: MTGO-pelaajia
« Vastaus #37 : 18.03.11 - klo 22:38 »
Elvistelenpä sillä, että minulla on aito ja alkuperäinen MODO.exe alpha-test accountti jostain 2001/2002 vaihteesta jolloin ei saanut valita omaa nimeä vaan sai accountilleen nimeksi yhden random sanan siihen aikaan olemassa olevien Magic korttien nimistä.

Minulle sattui lotosta Charm.

Draftaan useamman kerran viikossa ja pitkästä aikaa on oikeaan standard-dekkiinkin kortit, että sieltäkin puolelta voi bongata.
Jees poks holirei.

Poissa zoukka

Vs: MTGO-pelaajia
« Vastaus #38 : 26.08.12 - klo 19:36 »
Ajattelin polkaista omankin accountin taas hereille vuosien tauon jälkeen. Nick on sama kuin täälläkin. Saa lisäillä, tällä hetkellä pelailen vain limitediä, koska kokoelmalla on nollat taulussa.

Poissa Cloverdad

Vs: MTGO-pelaajia
« Vastaus #39 : 26.08.12 - klo 23:49 »
Tällä nickillä, häirintää saa laittaa. pelaan limitediä, mutta pakkaa löytyy varmaan joka lähtöön.

Poissa Bassoveikka

Vs: MTGO-pelaajia
« Vastaus #40 : 29.08.12 - klo 22:25 »
Lisäksi väitän, että kasvoton vastustaja leimataan hieman herkemmin paistiksi kuin livesellainen.

Ei meillä Turussa, kysy vaikka Vallulta :)

Itse pelailen Modossa lähinnä drafteja ja draftin jämistä kasatuilla pakoilla casuaalihupistandardia. Lisäksi löytyy yksi commander pakka, mutta sen pelaaminen ei modossa oikein maistu.