Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Jyväskylä] Casual pelaamista Fantasiapeleissä?  (Luettu 1595 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa K4ng4r00

Elikkäs kyselisin miten paljon Jyväskylässä on aktiivista casual pelaamista? Olen vasta tänne muuttanut ja peliseuraa ei tahdo löytyä ihan kylillä kävelemällä. Pelaako porukka ennemmin Highlanderia ja EDH:ta vai perustuuko aktiivisuus Fantasiapeleissä FNM turnauksiin? Tai jos ei mitään noista niin mitä formaattia täällä päin pelataan eniten? Itse aloittelen MTGn pelaamista noin 3œ vuoden tauon jälkeen ja olisi mukava vetristää muistia korteista/säännöistä/jne. Omaan vain kaksi casual deckiä.

Poissa shadowthread

Vs: [Jyväskylä] Casual pelaamista Fantasiapeleissä?
« Vastaus #1 : 21.09.13 - klo 18:22 »
EDH / muut kasuaaliporukat pelaavat ominensa ja fantsun tiloissa on lähinnä FNMät ja prellut yms.

Poissa JT

« Vastaus #2 : 21.09.13 - klo 18:45 »
Perjantaisin fantsussa on käytännössä aina highlanderia tarjolla ennen FNM:n alkua ja joskus myös sen aikana.

Poissa Gagis

« Vastaus #3 : 21.09.13 - klo 18:52 »
Saksaländeriä pelataan suht paljon, ja tietysti turnauksissa Standardia ja Modernia löytyy oikein hyvin. Pauperipakkoja löytyy kans suht monelta.

EDH:sta en tiedä, mutta on senkin harrastajia ainakin muutama näkynyt.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa Demppa

« Vastaus #4 : 21.09.13 - klo 21:01 »
Pienen offtopicin uhalla, miltä näyttää JKL:n haikkumeta (ja miksei komentajakin)? Ite oon vastikään saksalaiseen murtautuneena vain Turun pelejä kokenut ja kiinnostaa muidenkin sitien meininki.