Open betan alusta lähtien olen pelaillut, kevään ajan melko intensiivisestikin mutta kesällä en ihan päivittäin enää. Aluksi pelasin pelkkää areenaa, kunnes sain pusseista, areenapalkinnoista ja craftauksista sen verran lapustoa, että pääsin pelaa rankedia järkevillä pakoilla. Pelaan areenaa tasaisesti kaikilla classeilla, ja 12 voittoa olen saanut jokaisella. Tosin Priestillä tuohon tulokseen pääsy kesti huomattavasti kauemmin kuin muilla classeilla, ja se on ainoa classi jolla olen saanut vain kerran nuo maksimivoitot.
Rankedissa olen päässyt parhaillaan ykkösrankille 3 tähdellä, mutta koska areenasta saa nopeammin kortteja/dustia, niin en rankedia kauheasti jauha. Joka kausi pelaan itseni kuitenkin vähintään vitosrankille, koska sinne on win streakkien takia kohtuu triviaalia päästä. Tavoitteenani on edelleen saada pelikelpoiset vehkeet kultaisina versioina (en ole craftannut yhtään regular-lappua), joten siinä riittää työnsarkaa vielä pitkäksi aikaa. Siinä sivussa sitten tulee kaikki hahmot maksimilevelille - tällä hetkellä onkin jokainen jo lvl 49 tai enemmän - ja joskus aikoinaan kaikille hahmoille tuo kultaiseen heroon oikeuttava 500 ranked-voittoa. Peli ei myöskään ala toistaa itseään, kun rankedissa metagame muuttuu melko tiheään ja areenassa kun pelaa yhdeksää eri classia, niin siinäkin on vaihtelua sopivasti.
HS-aliakseni on sama kuin täällä ja pelaan pelkästään EU-serverillä.