Terve
Idea on ihan hauska, mutta tuntuu että pakassa on liikaa kalliita kortteja, ja ongelmaksi muodostuu tiskin täyttäminen riittävän nopeasti.
Ensinnäkin pelkillä basic landeilla on hankala saada juuri oikeaa manaa tuplavärisiin kortteihin. Fetsejä ja dualeja suosittelen siis (esim. niitä uusia täppi- tai bouncedualeja).
Selesnya Guildmage &
Gruul Guildmage - 2 manan 2/2 on ihan ok, mutta abilityt ovat turhan kalliita ja hyödyttömiä. En usko, että niitä tulisi käytettyä juurikaan, ja pelkkä 2 manan 2/2 ei oikein sovi dekin ideaan.
Sakura-Tribe Elder - Manatukikorteissa ei ole mitään pahaa
Selesnya Sagittars - 5 manan 2/5 on turhan kallis ollakseen hyödyllinen.
Täytyy tässä vaiheessa kysyä (tai varmistaa), että eikö Transquild Courier riitä yksin kaikiksi väreiksi jokaiseen Sanctuaryyn? Jos riittää, niin silloin ei mielestäni kannata pelata muita äijiä juurikaan, vaan keskittyä hyödyntämään sanctuaryja sen avulla.
Pelaisin
Necra Sanctuaryja ja
Ana Sanctuaryja ainoastaan.
Seed Spark - kärsii samasta kalleudesta kuin muutkin liiat laput - tokeneita ei tarvitse, joten jos artifaktien ja enchantmenttien poistoa kaivataan niin vanha kunnon
Seal of Cleansing tilalle.
Alexi's Cloak - periaatteessa ihan hyvä idea, koska Transquild Courier on pakan ydin, ja sitä pitää suojella.
Copy Enchantment - sopii hyvin kopioimaan Sanctuaryja. Parempi pelata näitä noiden hyvien sanccien kanssa kuin käyttää niitä huonoja ollenkaan.
Suosittelisin siis turhan lihan sijaan laputusta ja kontrollitukea, jolla tärkeiden lappujen saaminen peliin mahdollisimman nopeasti varmistetaan. Transquildille tietty halutaan trample, joten
Rancorit sopisivat sisään. Sen lisäksi voisit pelata myös jotain reanimaatiota, jolla Transquild pysyy pöydällä. Näiden lisäksi tietysti poistoa, jotta säilytään itse hengissä.
Näin siis tekisin itse, pidät tietysti dekin sellaisena kuin itse haluat.

Edit:
Sterling Grove sopisi myös hyvin pakkaan. Sillä voi suojella sanctuaryja tai etsiä niitä lisää. Voit laittaa myös
Worshipin sinne, jos siltä tuntuu.
P.S. Olen heitellyt tässä kortteja kaikista sarjoista olettaen, ettet pitäydy standardissa, mutta kerro jos pitää rajoittaa jotenkin.