Pahin tekemäni pelivirhe oli varmaan ekassa T2ssa nyt uudestaan MTGn aloituksen jälkeen.
Pelasin R/B Gobboa josta puuttui pari lappua. Aiemmat erät oli mennyt 1-1. Oli vikan erän aika. Peli stallasi pitkän aikaa kun kumpikaan ei uskaltanut hyökätä. Sitten kaverin grave sattui täyttymään ikävästi ja
Mystic Enforcer nousi lentoon. Kestin muistaakseni 19 ja
Mystic Enforcer tuuttasi 13 elämäpisteeseen. Toisella main phasella kaveri pelasi toisen
Mystic Enforcerin. No, oli minun vuoroni, kaveri kesti 8. Pöydässä
Mudbutton Torchrunner ja kädessä
Fodder Lauch. Selvä peli, eikö? Pidin kuitenkin vastustajan
Spectral Forcea pahempana kuin vastustajaa itse, ja päätin tappaa sen Mudbuttonilla ja Launchilla. Vastustaja tippui 3 elämäpisteeseen
Fodder Launchin ansiosta. En ollut vieläkään tajunnut virhettäni ja jatkoin peliä, pelasin
Mogg Fanaticin, sun. Kaveri ei pelaa mitään kiintoisaa ja ajelee minut 1 lifeen. Joo, sitten minun vuoro. Nostan pakan päältä
Needle Dropin ja ajattelin scoopata. Pari tyyppiä jo siinä hoki että peli on ohi, tämä oli viimeinen pystyssä oleva peli ja kaikki seurasivat sitä. En kuitenkaan scoopannut, koska tajusin juuri ennen kuin olin scooppaamassa että voin nostaa pakan päältä pultin
Needle Dropilla! Säkkäsin siis Fanaticin vastustajaa päin ja pelasin
Needle Dropin. Mahdollisuus nostaa pultti oli n. 15 %, mitä nyt siinä nopeasti laskin. 4 ländiä jää untappiin ja pakan päältä Rift Bolt. Vastustaja heilauttaa keskisormea ja kerää korttinsa. GG. Heti kun peli oli ohi kaikki nauroivat ja sanoivat miksen tappanut sitä sillä Mudbuttonilla! No, minähän vastasin että ei ollut tarpeen koska olen säkki.
No jaa, meinasin hävitä virheeni takia, onneksi en hävinnyt. Kerroin kuitenkin pelin loppuun saakka samaan topikkiin vaikkea enempää kämmejä lopussa tullutkaan (kai). Mutta kyllä jaksavat kaverit siitä muistutella. Loppu jutusta meni kyllä Offtopikiksi.
EDIT: Olen varmasti tehnyt pahempiakin pelivirheitä, mutta en niitä muista vuoden tauon jälkeen.