Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Pahin tekemäsi virhe MTG:ssä  (Luettu 66123 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Polari

Vs: Pahin tekemäsi virhe MTG:ssä
« Vastaus #90 : 07.02.07 - klo 18:07 »
Usempaankin kertaan olen FNM:ssä draftannut hyvän dekin ja kämmäillyt pelit menemään, mutta muutama viikko sitten onnistuin tekemään uuden ennätyksen molemmissa. Draftipöydässä jossa kaikki muut kirosivat dekkejään, minun läjässäni oli mm. Baloth, Ephemeron, Cloudskate, Looter, CotH, Spider, Sporesower, Oyster, Hermit, Whelk, Tromp, 2x Snapback, sekä FMK jonka splashaamiseen Expanse, Lens, ja Search. Loput olen vain unohtanut, pakka oli aivan kilipäinen. Menin 2-1, häviten Esko.decille 0-2. Toisessa gamessa olin suht pitkällä pelissä nostanut seitsemän manaa (hyvillä väreillä) ja spelleiksi ainakin CotHin, Sporesowerin, Shell-Dwellerin, Kavun, Ephemeronin, Balothin, Cloudskaten, Snapbackin ja Whelkin. Hävisin lopulta pitkän pelin Flickering Spirittiin, Thunder Totemiin, Thallid Germinatoriin ja Might of Old Krosaan pelaten koko pelin täysin aivottomasti. Olen jo suht hyvin onnistunut blokkaamaan tarkemmat tapahtumat muististani, mutta sen pelin häviäminen oli aivan uskomaton suoritus.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa mahonen

« Vastaus #91 : 08.02.07 - klo 18:28 »
Pakko tässä mainita että PC prelikassa pääsin palkinnoille ja sain 4 boosteria, joista myin lennossa eräällä toiselle pelaajalle 3 kpl 12e hinnalla. No tietysti näistä myymistäni buustereista ilmestyi Damnation (prelikan ainoa), Akroma, Timbermare, Magus of Library, sekä muutama foili ja hyvä unkki. Tietysti tuosta omasta paketistani sain sitten ihan Chronozoan :)

Pakko kyllä kiittää sinua noista buustereista  ;) Sain hyvin rahani takaisin!

Poissa Eetu

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Kuningas karismaattinen saa aina väkeä taakseen
« Vastaus #92 : 09.02.07 - klo 16:19 »
ku alotin pelaamisen pikkupentuna, minulla oli yllättävänkin arvokas ja hyvä U/W dekki jossa oli mm. 4xtundra, 4xserra angel, 4xFoW, 2xWoG 8)... pelasimme isoveljeni kanssa dekin päällimmäinen kortti (iha randomilla) panoksena. hävisin 4 peliä putkeen menettäen 2 tundraa ja Wogin ja jonkun StoPin. silloin korteilla ei edes ollut hirmuisesti arvoa (tundrat jotai 30-40 markkaa). pakasta ei ole enää mitään jäljellä, kun myin sen lähes kokonaisuudessaan tutulleni jollain 200 markalla. pakan nykyinen arvo olisi varmaankin jotain 200-400 euroa.

ottaa päähän... :'(

Poissa Eritoten

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • "mies meni kauppan, lapio! "
« Vastaus #93 : 09.02.07 - klo 17:44 »
sain vastustajan elämät yhteen ja hänellä oli magnivore taisi olla 18/18 mölli ja alkoi sillä ajelemaan. Aloittelija kun olin niin sain jostakin päähän että silä olisi trample ;)
olisin voinut turjua sen ja hyökätä seuraavalla vuorolla---> voitto :D muttä hävisin :/

Poissa zilec

« Vastaus #94 : 09.02.07 - klo 21:19 »
Pahin mokani oli varmaan se kun aloittelijana minulla oli 2 Overgrown Tombia ja menin vaihtamaan ne molemmat
huonompiin kortteihin .Toisen vaihdoin yhteen Vitu-Ghazi, the City-Tree,yhteen Congregation at Dawniin ja yhteen Thelonite Hermittiin.
Toisen vaihdoin joihinkin vielä huonompiin.
Kyllä ketutti kun sain jälkeenpäin kuulla niiden arvon... >:(
Katti keräilijä.
Tämän foorumin epävirallisesti pässein ihminen.

Poissa Thaurwylth

• Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
« Vastaus #95 : 10.02.07 - klo 20:08 »
Tässä ketjussa on aika paljon noita "tein joskus huonon vaihdon, byää" ja "myin joskus kortteja pois halvalla, nyt niiden arvo on noussut" -tyyppisiä kommentteja. Haluanpa ottaa niihin kantaa.

1) Kusettamista on tapahtunut monille. Suurimmassa osassa tapauksista on kyseessä niin pienet rahat, että en usko kyseessä olevan kenenkään Magic-uralla "suurin ikinä tehty virhe". Joskus vuonna 2000 olin nettikaupankäynnissä nuori ja nyypiö ja menetin kusettajille yhteensä noin $200. Tietysti se harmitti silloin, mutta aika mitätön tappio se näin 7 vuoden perspektiivissä oli. Plus että sen seurauksena tulin viisaammaksi ja varovaisemmaksi, eli sain arvokasta elämänkokemusta.

Puhumattakaan siitä, että suurimmalle osalle pelaajista nuo kusetustappiot tulevat sellaisessa vaiheessa elämää, jolloin omalla rahalla ei tarvitse vielä oikeasti elää, vaan vanhemmat kustantavat perustarpeet. Silloin ei joku 20 euron menetys tunnu missään - ainakaan 5 vuoden päästä ajateltuna.

Juu, kyllä, minä uskon, että välittömästi korttien menetyksen jälkeen harmittaa. Minuakin harmitti. Ja juu, kyllä, kusettaminen on väärin, kusettajat ansaitsisivat saada parrua perseeseen, enkä yritä vähätellä kusettamisen ongelmaa. Mutta: huonot vaihdot eivät kyllä varmasti ole pahinta, mitä kenelläkään tulee Magicissä tehtyä.

2) Aivan käsittämättömän yleinen virhe on arvioida jossain tietyssä tilanteessa tehtyä valintaa myöhemmin, kun käytössä on ylimääräistä informaatiota. Tämä on tietysti täysin väärin. Jos teet hyvän päätöksen hetkellä T käytettävissä olevan informaation perusteella, se voi kyllä hetkellä T+1 arvioituna olla virhe - mutta tämä ei muuta sitä tosiasiaa, että päätös oli täysin oikein hetkellä T! Jos olet saanut senhetkisillä markkinoilla hyvän ja oikeudenmukaisen hinnan kortista, olet tehnyt hyvän päätöksen.

Vastaavasti jos päätät mulligoida - mikä on yleensä oikein, sillä huonot pelaajat eivät mulligoi tarpeeksi usein - ja sen jälkeen katsot pakan päällimmäisen kortin, joka onkin tarvitsemasi puuttuva Swamp, et ole tehnyt mitään virhettä. Toistan: olet tehnyt täysin oikean päätöksen tilanteessa, jossa sinulla ei vielä ollut tietoa siitä, onko pakan päällä Swamp vai ei.

-- Nute
Oulu

EDITAATIO: Katsokaapa http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=18777.0 vastaus #7, jos haluatte oikeasti nähdä esimerkkejä rahallisesti arvokkaista kusetuksista. [Lisätty miltei heti alkuperäisen viestin kirjoittamisen jälkeen.]
« Viimeksi muokattu: 10.02.07 - klo 20:10 kirjoittanut Thaurwylth »

Poissa zilec

« Vastaus #96 : 10.02.07 - klo 22:26 »

Juu, kyllä, minä uskon, että välittömästi korttien menetyksen jälkeen harmittaa. Minuakin harmitti. Ja juu, kyllä, kusettaminen on väärin, kusettajat ansaitsisivat saada parrua perseeseen, enkä yritä vähätellä kusettamisen ongelmaa. Mutta: huonot vaihdot eivät kyllä varmasti ole pahinta, mitä kenelläkään tulee Magicissä tehtyä.

2) Aivan käsittämättömän yleinen virhe on arvioida jossain tietyssä tilanteessa tehtyä valintaa myöhemmin, kun käytössä on ylimääräistä informaatiota. Tämä on tietysti täysin väärin. Jos teet hyvän päätöksen hetkellä T käytettävissä olevan informaation perusteella, se voi kyllä hetkellä T+1 arvioituna olla virhe - mutta tämä ei muuta sitä tosiasiaa, että päätös oli täysin oikein hetkellä T! Jos olet saanut senhetkisillä markkinoilla hyvän ja oikeudenmukaisen hinnan kortista, olet tehnyt hyvän päätöksen.

Vastaavasti jos päätät mulligoida - mikä on yleensä oikein, sillä huonot pelaajat eivät mulligoi tarpeeksi usein - ja sen jälkeen katsot pakan päällimmäisen kortin, joka onkin tarvitsemasi puuttuva Swamp, et ole tehnyt mitään virhettä. Toistan: olet tehnyt täysin oikean päätöksen tilanteessa, jossa sinulla ei vielä ollut tietoa siitä, onko pakan päällä Swamp vai ei.

-- Nute
Oulu

Tämä oli kyllä ihan järkevä komentti.Mutta:Alkuaikoina ei minua harmittanut kun en tehnyt muulligointia,eikä harmita vieläkään kun en silloin tehnyt.Itselläni on ihan oikeasti pahin virhe ollut kun vaihdoin nuo kaksi korttia.Ei minua niin paljoa harmita tai tunnu siltä että olisin tehnyt SUUREN virheen kun hyökkään 1/1 tokenilla kun olisi kannattanut jäädä blokkimaan.Itselläni eivät pelitilanteet tunnu vain niin virheiltä,koska se on pelaamista ja siinä tapahtuu huolimattomuus virheitä.Aina voi ajatella että "Tämähän on vain peliä".Kun taas vaihdossa rupeaa ärsyttämään se kun vaihtaa hyvän kortin huonoon korttiin koska jos olisit vaihtanut sen parempaan se olisi auttanut peliäni.Peli on minulle se tärkein ja sen ns. tekeminen on sellainen vaihe mikä pitää tehdä huolella ja jos sitä ei tee niin kyllä sitten kismittää... :(

Toivottavasti kukaan ei ottanut tätä liaan agresiivisesti sillä en halua "MÄ TAPAN SUT HUOMENNA" kirjeitä postilaatikkooni. :D

EDIT:Eikä se rahallinen tappio niin haittaa vaan se kortillinen
Katti keräilijä.
Tämän foorumin epävirallisesti pässein ihminen.

Poissa tutka

« Vastaus #97 : 10.02.07 - klo 22:50 »
Coldsnapin prelikassa hävisin matsin siksi kun unohdin että minullahan on 3/3 susitokeni pöydässä.
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Thaurwylth

• Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
« Vastaus #98 : 10.02.07 - klo 23:56 »
Coldsnapin prelikassa hävisin matsin siksi kun unohdin että minullahan on 3/3 susitokeni pöydässä.

Unohtuneiden tokenien hengessä linkki: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Swagalee&image_id=49279317

Poissa Rok

« Vastaus #99 : 26.02.07 - klo 03:34 »
Pahin käämäys oli ehkä magickin alkuaikoinani kun olin vain tietämätön keltanokka. Vaihdoin Gate to Aetherin, Tower of Championsin johonkin kasaan random "Coolin" näkösiin vihreisiin uncci beasteihin. Pari vuotta myöhemmin satuttiin kyseisen kaverin kanssa taas samalle leirille ja siellähän nuo 2 vaihtamaani artifaktia komeilivat tyypin pakkakansiossa. KAA mä olin ollu tollo. Samalla reissulla olin myyny HARVINAISEN hyvin toimivan valkosen artifaktipakan kaverille. Ja nyt sitä tajuu et ois eka kannattanu napsii sieltä Slagwurm Armorit pois.

Yks toinen mukava moka oli kun huitasin just vaivalla 5 tunnin ahertamisen jälkeen 10+ uutta täysin hiottua pakkaa kuntoon pöydänreunalle. Ja sit otan ja kompastun pöytäliinaan. Ja kappas, 600+ korttia lattialla IHAn sekasin, ja ties missä. Yks piti kaivaa pakastimen alta.

Poissa JunioRcmf

« Vastaus #100 : 27.02.07 - klo 19:14 »
Omia harvinaisen pahoja mokia ei tule mieleen paitsi, kun ekan kerran sain Jitten niin vaihdoin sen pariin Genju of the Fallsiin ja pariin muuhun unkkiin... Pelimokia ei tule mieleen sellaisia jotka olisivat maksaneet pelin, ehkä joskus olisi voinut pelata paremmin ja voittaa aikaisemmin, mutta en muista peliä jossa olisin hävinnyt, koska en suorittanut kaverini kertomaa nopeampaa voitto tapaa vaan voitin sitten parin kierroksen päästä omalla alkuperäisellä suunnitelmallani.

Tuossa viime maanantaina kaverini teki mokan. Olin yhdessä kolmessa ja hänellä Soulless Revival (palautti sen aiemmin Hana Kamilla aiemmin) kädessä ja Thief of Hope pöydässä, minun puolellani oli mm. täpissä oleva Dralnu, Teferi ja 1/1 flying spirit tokeni ja 3x DESERT. No kaverini meni hyökkäämään Thieffillä ja tapoin sen sitten Desertillä eikä hän voinut enää drainata sitä yhtä lifeä, koska Teferi esti häntä pelaamasta Revivalia instanttina ja voitin pelin parin kierroksen sisään sen jälkeen.
Eli niille jotka eivät ymmärtäneet: Jos hän olisi pelannut Soulless Revivalin ennen hyökkäystä ja drainannut minut kahteen ja vasta sitten hyökännyt Thieffillä hän olisi voittanut pelin, koska minulla ei ollut poistoa tai Repealia kädessä, mutta koska hän hyökkäsi ensin Thief kuoli Desertteihin tehtyään damaget eikä hän voinut drainata sitä puuttuvaa yhtä, koska Teferi kielsi häntä pelaamasta Revivalia instanttina ennen Thieffin kuolemaa.

Poissa Rancid-

« Vastaus #101 : 27.02.07 - klo 19:16 »
Pelasin kahdessa Extended PTQ:ssa Affinityä.  :(
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Nastaboi

« Vastaus #102 : 27.02.07 - klo 19:20 »
Eihän tuo nyt mitään, kuulin että joku olisi pelannut sitä mm. SM-kisoissa. Tosin onhan se tietenkin, kun ei kerrasta opi.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Polari

« Vastaus #103 : 27.02.07 - klo 22:06 »
Pelasin kahdessa Extended PTQ:ssa Affinityä.  :(

Olisit vaan pelannut takahampaita niin kaikki olisi paremmin.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Väinämöinen

« Vastaus #104 : 11.04.07 - klo 09:23 »
Heh tässä tulee mieleen pari kaverin tekemää mokaa. Kaveri myi Ice Agen Karplusan Forest 50snt :P ja sitte vaihto Hierarchin Helldozeriin ja foil swamppii  ;D
Sitten oman mokan tein eräässä draftissa josta samasta pussista tuli foil Ancestral Vision ja Call of the Herd (suhteellisen kova pussi) no sitten nappasin ylpeänä Foil Visionin ja egoilin sillä siihen asti kunnes huomasin miten paljon Herdiä pelataan pro dekeissä jne. Sitten kyllä ketutti
« Viimeksi muokattu: 11.04.07 - klo 09:27 kirjoittanut Väinämöinen »
"Greatness, at any cost."

Poissa Sicktoid

« Vastaus #105 : 11.04.07 - klo 13:44 »
Highlanderillani pelaillessa on tullut aivan järjettömiä mokia ja niihin on tuntunut aina liittyvän sellainen kortti kuin Porphyry Nodes. Joka armaan kerta sen läsnäolon onnistuu unohtamaan ja junailee sitten asiat fiksuna miehenä niin, että omassa upkeepissä ainoa monsu pelissä on se oma isoliha. Esim. opponentillä pelissä Elves of deep shadow, minulla 9/12 Forgotten ancient, joka seuraavalla vuorolla olisi voittanut pelin ellen olisi opponentin EoT:iin nakannut terroria elffiin. Sitä vain ajatteli että otetaanpa blokkaaja pois.

Yksi virhe on varmaan myös ollut yrittää opettaa tyttökaveria pelaamaan, vaikka mielenkiinto on selkesti peliä kohtaan puuttunut täysin :D. Yli kaksi vuotta yhdessä, eikä olla yhtään mtg-matsia pelattu, vaikka olen peliä tyrkyttänyt kohtuullisen aktiivisesti alusta asti :)

ps. Aether vialiin ei ikinä muista laittaa counteria.
« Viimeksi muokattu: 11.04.07 - klo 13:49 kirjoittanut Sicktoid »

Poissa Icirtus

« Vastaus #106 : 11.04.07 - klo 21:29 »
Yksi virhe on varmaan myös ollut yrittää opettaa tyttökaveria pelaamaan, vaikka mielenkiinto on selkesti peliä kohtaan puuttunut täysin :D. Yli kaksi vuotta yhdessä, eikä olla yhtään mtg-matsia pelattu, vaikka olen peliä tyrkyttänyt kohtuullisen aktiivisesti alusta asti :)

Hah, taanoin sain mätäkällä tyttöystävän :b Mutta kun hänellä meni kiinostus peliin, loppu kiinostus hänellä samalla myös minuunkin. Rankkaa tää elämä.

Ikäviä tradeja olen tehnyt pienen elämäni, pahin oli varmaan uus dualli pariin CoBiin ;< Mutta peliliikkeistä tehokkain oli varmaan pelata settiä Wee dragonautseja pakassa viime SMQ:ssa  ::)
Listani

Yksin olen yksinäinen

Poissa Thaurwylth

• Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
« Vastaus #107 : 12.05.07 - klo 14:56 »
Eilen tein kyllä niin pahan virheen, että se on varmaan valtakunnallisestikin merkittävää tasoa. Minulla oli dräftipelissä tiskissä kaksi Forestia, kaksi Plainsia ja Gemhide Sliver. Kädessä oli Stonebrow, Krosan Hero. Jostain syystä sitten hyökkäsin Sliverillä yhden päähän, joten en voinut pelata Stonebrow'ta. Mitään muuta sillä vuorolla pelattavaa ei ollut kädessä; ei myöskään mitään sellaista tietoa, jonka takia olisi kannattanut pihtailla Stonebrow'ta. Mietin hyökättyäni, mitähän vittua nyt tein. Tuota ei voi mitenkään järjellä selittää.

Poissa Luigi

« Vastaus #108 : 12.05.07 - klo 15:06 »
Olisin voinut ostaa kaverilta Zodiag Dragonin 2€, minusta se oli liian kallista ja en ostanut  :-'

Poissa Crakken-

« Vastaus #109 : 19.06.07 - klo 16:10 »
Juu, itse teen juntteja vaihtoja koska itselläni ei ole kortien arvoista hölkäsen pöläystä mutta en ota sitä niin vakavasti :)

Pahin virheeni oli Kerran Fnm:n "Finaalissa" Eli meillä molemmilla oli 9pistettä ja olimme vastakkain niin kävi näin:  Pelit olivat 0-1 kaverille Mulla on on pöydässä sss vastustajalla 18 lifeä eikä mitään pöydässä. Hyökkään sss:llä vastustaja tippuu 12:sta sitten pelaan  toisen sss:n ja mietin että kaveri kuolee ens vuorolla :) Sitten vasta tajusin itsekkin että sss on legendary creature ja molemmat pamahti paskaks :) ja sen sitten hävisin :(

Poissa Fumba

« Vastaus #110 : 19.06.07 - klo 16:21 »
Juu, itse teen juntteja vaihtoja koska itselläni ei ole kortien arvoista hölkäsen pöläystä mutta en ota sitä niin vakavasti :)

Pahin virheeni oli Kerran Fnm:n "Finaalissa" Eli meillä molemmilla oli 9pistettä ja olimme vastakkain niin kävi näin:  Pelit olivat 0-1 kaverille Mulla on on pöydässä sss vastustajalla 18 lifeä eikä mitään pöydässä. Hyökkään sss:llä vastustaja tippuu 12:sta sitten pelaan  toisen sss:n ja mietin että kaveri kuolee ens vuorolla :) Sitten vasta tajusin itsekkin että sss on legendary creature ja molemmat pamahti paskaks :) ja sen sitten hävisin :(

Hieno mies, SSS ei nimittäin ole legenda.

Poissa Thaurwylth

• Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
« Vastaus #111 : 19.06.07 - klo 16:21 »
Sitten vasta tajusin itsekkin että sss on legendary creature ja molemmat pamahti paskaks ja sen sitten hävisin

Simic Sky Swallower ei ole Legendary Creature. Vai oliko pelivirheesi se, että luulit sen olevan?

Poissa Jaakkima

« Vastaus #112 : 19.06.07 - klo 18:02 »
Sitten vasta tajusin itsekkin että sss on legendary creature ja molemmat pamahti paskaks :) ja sen sitten hävisin :(

haha. eihän tuo olisi mitään jos kyseessä olisi ollut casual-peli, mutta fnm finaali. paree opetella tuntemaan omat kortit paremmin.

omat ärsyttävät virheet tuli tehtyä joskus pelaamisen aloitettua kun ekan kerran vaihteli. meni jotenkin tähän tyyliin: "sul on tos toi vampiric tutor. se on aika huono, mutta jos annat sen ja jotain muuta niin saat tän leviathanin." olin sillee että ooo kymppi/kymppi trample ja vastaus oli "joo tottakai se käy"
Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun.

H/W

Poissa Thaurwylth

• Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
« Vastaus #113 : 19.06.07 - klo 18:31 »
Oikeastihan tuo menee niin, että kenellä tahansa tilanteen näkevällä on velvollisuus oikeellisen pelitilanteen (correct game state) ylläpidosta. Eli vastustajan, tuomarin tai epäsuorasti tuomarin kautta jopa yleisön pitää puttua tilanteeseen, jos huomaa, että legendasäännön kautta yritetään tuhota pelistä ei-legendoja. Tosin sopivan massahypnoosin vallassa moinen virhe jää tietysti kaikilta rekisteröimättä.

Poissa miinin

« Vastaus #114 : 19.06.07 - klo 18:41 »
Täytyy kyllä ihan rehellisesti ihmetellä miten on mahdollista, että itse "huomaa" omien non-legendojensa olevan legendoja ja päättää tuhota molemmat - eikä edes kukaan paikallaolijoista ota asiaan minkäänlaista kantaa O_o Tosin veikkaan että moinen move on yllättänyt vastustajankin niin täysin, ettei hänkään ymmärtänyt mitä asiaan sanoisi:) TAI sitten kyseessä on jopa hauskahko trolli.

Poissa Karjanvarastaja

« Vastaus #115 : 19.06.07 - klo 19:03 »
Täytyy kyllä ihan rehellisesti ihmetellä miten on mahdollista, että itse "huomaa" omien non-legendojensa olevan legendoja ja päättää tuhota molemmat - eikä edes kukaan paikallaolijoista ota asiaan minkäänlaista kantaa O_o Tosin veikkaan että moinen move on yllättänyt vastustajankin niin täysin, ettei hänkään ymmärtänyt mitä asiaan sanoisi:) TAI sitten kyseessä on jopa hauskahko trolli.
Tai sitten pelissä on saattanut olla Leyline of Singularity, mutta heppu ei muistanut mainita...

Tästähän voisi repiä oikein mehevän offtopic-putken, jos alettaisiin spekuloimaan eri mahdollisuuksia, miten on mahdollista, että käy noin.

E: Vuodatetaampa syntejä syviä nyt itsekin...
Pahin virheeni ovat pakat, jotka teen. Ovat niin hirveitä. Oma moka, mitäs ostan kortit ensin ja suunnittelen jälkeen.
Itse pelillinen virhe oli se, että häsläsin moninpelissä niin hienosti, että nappasin vastustajan käden pöydästä ja tuijotin sitä ymmyrkäisenä, kunnes kässäsin mitä tein. Siinä vaiheessa teki mieli ryömiä pöydän alle... Oli vaan niin noloa.  :-X
« Viimeksi muokattu: 19.06.07 - klo 19:05 kirjoittanut Karjanvarastaja »

Poissa hembba

« Vastaus #116 : 19.06.07 - klo 21:11 »
silloin kun olin n. 13v. n00b tuli törsättyä kaikki rahat nelos edikkaan, fallen empiresiin ja ice ageen, vaikka vieressä oli laatikko revisediä.

Poissa one fool

« Vastaus #117 : 19.06.07 - klo 21:29 »
No onneksi ei ollut unlimitediä, alphaa tai betaa. ;D

Poissa masu

« Vastaus #118 : 23.06.07 - klo 20:03 »
en pelannu jitteä prelikassa.
"It only short jump. You go first."
"AIIIEEEE!"
"Hmm . . . we go different way now."

Poissa Mozzam

« Vastaus #119 : 24.06.07 - klo 16:15 »
Otetaan nyt sit osaa tähän threadiin.

Worlds 2004, viimeinen kierros, voittaja pääsee rahoille (noin $500), formaattina Mirrodin BC.

Nostan vuorokorttina Viridian Shamanin, pelaan sen, tappaen vastuksen blokkerin (Solemn Simulacrum). Castaan Rude Awakeningin ja lasken ettei vastus voi voittaa edes ampumalla kolmesti Sloggerilla mun hyökkääjiä. Vastus miettii ikuisuuden ja castaa Seetharin, joten skuuppaan vastuksen selvitessä hyökkäyksestä. (Lethalit omaan nassuun ensi vuorolla)

Olikin 37 korttia vastuksella dekissä, tajusin sit rundin jälkeen.
Mindtricked, outplayed, whatever.

Maksoi myös ratingeissa PT Columbuksen inviten :P

- Jussi
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.