Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Suippokorvia + Kiki Jiki+ Varashälytin  (Luettu 4771 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pygmyshrew

Suippokorvia + Kiki Jiki+ Varashälytin
« : 23.08.06 - klo 12:21 »
Pakan suunnitelma: wellwisher & kaverit pitävät minut hengissä, (antavat manaa lifeä ja kortteja) kunnes saan combon intruder alarm ja kiki-jiki pöytään. Wirewood Heraldin tekemät tokenit voi torjumalla vaihtaa fecundicitystä korteiksi, tai jos tulee parikin heraldia alussa, niin sitten niillä voi päästä jo ajelemaankin.

4x Elvish pioneer
3x Wirewood Symbiote
1x Elvish Scrapper
4x Birchlore Rangers
4x Priest of Titania
4x Wirewood hivemaster
3x Wellwisher
1x Wirewood herald
1x Kamahl, fist of krosa
2x Kiki-Jiki, mirror breaker

1x Time of need
4x Fecundity
2x reaping the graves
4x intruder alarm

14x Forest
4x mountain
2x swamp
2x island

Palasin juuri paussilta takaisin mtg:hen, ja pengoin vanhan pakkani esiin, ja elvytin sitä parilla uudella kortilla. Tästä on ollut mulla eri versioita, mutta viimeksi tätä olin tunkenut T2 formaattiin, joten tämä ei vielä ole varmaan ihan parhaimmillaan. Elvish pioneer :in cip Tuntui testeissä aika turhalta, joten vaihdan ne varmaan johonkin toiminnallisempaan, kuten llanovaariin, taunting elffiin, tai johonkin, joka osaa tuhota faxeja/enchantmenttejä. Aion seuraavissa testeissä kokeilla vaihtaa fecundityjen tilalle Slate of Ancestry:jä. Parhaimmillaan pakka kehittää hirmuiset määrät tokeneita ja manaa, että pitäisi varmaan koittaa löytää niiden hyödyntämiseen vaihtoehtoiset voittokeinot, jos vaikka vastustajalla on joku "et voi hyökätä" -tyylinen enchantmentti pyödällä.

Poissa Tharna

Vs: Suippokorvia + Kiki Jiki+ Varashälytin
« Vastaus #1 : 23.08.06 - klo 13:06 »
Nullmage Shepherd on ehdottomasti paras faxi/enchantment tuho missä tahansa tonttupakassa, suosittelen.

Poissa Anssi

« Vastaus #2 : 23.08.06 - klo 13:43 »
Blasting Station+ Kiki-Jiki+ Alarm. Fecundity on parempi kuin Slate, IMO.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa pygmyshrew

« Vastaus #3 : 23.08.06 - klo 14:04 »
Blasting Station näyttää hyvältä, ja menee kivasti fecundityn kanssa vielä. Pistänpä yhden sisään, jos löydän jostain mun faksilaatikon.. epätodennäköistä :(