Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kortti Search Enginet  (Luettu 3559 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa cosminen

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Kortti Search Enginet
« : 24.08.06 - klo 07:06 »
Niin, olen ite käyttänyt gathereria, findmagiccardsin omaa sekä apprenticen deck builderia erilaisten korttien etsimiseen... (ehkäpä tuo apprentice minusta paras), mutta se ottaa päähän että kaikissa on vain 1 kenttä mihin kirjoittaa mitä etsii, esim: jos tahdot löytää kaikki kortit missä lukee flying ja haste , löydät vain kaikki missä flying ja haste lukevat peräkkäin pilkulla eroteltuna, etkä niitä niitä kortteja, missä lukee jotain noitten sanojen välissä tai jos ne esim olisivat jossain toisessa järjestyksessä.
Tästä syystä on myös noilla kolmella on mahdoton tehdä esim: searchia kaikista sinisistä korteista joissa lukee että: "ensin että vedäppä muutama kortti ja sen jälkeen discardaa muutama kortti"...

Eli kysymys kuuluu, onko olemassa mitään vehjettä, netissä tai downloadattavana, missä olisi useampi search fieldi (tai jotain), että voisi tehdä tarkempia searcheja paremmin tuloksin?

Poissa p1kk1s

Vs: Kortti Search Enginet
« Vastaus #1 : 24.08.06 - klo 07:56 »
Itse käytän cardkingdomin advanced searchii erilaisten korttien hakuun. En usko et se on paras mut jotenki vaan jäänyt käyttöön ku joskus kattosin sielt jotain.

Poissa cosminen

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Vs: Kortti Search Enginet
« Vastaus #2 : 24.08.06 - klo 08:04 »
KIITOS, ainakin mulle toi ajoi sen asian mitä tahdoinkin :)