CASUAL WARNING 
Kun näin
tämän dekin ekan kerran, ihastuin siihen välittömästi, kaunista, simpleliä, tahdoin tehdä siitä oman version, ja ajattelin, että koska dekki pyrkii pelamaan useamman spellin vuorossa, miten tätä sitten hyödyntää, kun se Erayo on jo flipannut, joten mieleen tuli stormi (joka on siis ihan plan b ja finisheri tässä)... joten kävin tekemään siitä omaa versiota... kaikkia näitä kortteja mulla ei vielä ole, ja manabase on tommonen, koska tein sen siltä pohjalta mitä jo omistan, mitä luulen että on mahdollista että tulen omistamaan (siksi hei hei ihanat dualit),
Pakkaa siis testattu vain yksin apprenticella, korttia nostaa kivasti, erayon flippaantuu helposti ja 8 -10 pojon Tendrills ei liian vaikea... ei tod.kisa dekki mutta keittiön pöydällä voisi toimia... tosin en ole varma piisaako 2 tendris + 2 tutor, tai piisaako 4
Remand,
Repeal ja
Duress tilanteen hallintaan, varsinkin kun
Repealilla palautellaan omia kortteja käteen jotta flippaus onnistuu tai stormi kasvaa (ja samalla saa korttia joka voi olla ritual joka celebrant pöydässä on kumpaa manaa tahdon).
eli...
Casyal Storm Erayo Ninja by Cosmynen.
LAND2
Underground River (ei ole, tahtoo)
2
Salt Marsh (nämä vois olla rivereitä, mutta epäilen että rahkeet vaihtaa/ostaa loppuu kahteen)
1
Grand Coliseum4
City of Brass 4
Island4
Swamp2
Tendo Ice Bridge (toinen uupuu. Vaikkakin "kerta käyttöinen", korvaa silti cityjen ja coliseumin kanssa puuttuvia paineja ja dualeita)
20 Land
CREATURET 4
Ninja of the Deep Hours4
Erayo, Soratami Ascendant (3 uupuu)
3
Blood Celebrant (ehkä oudoin valinta, mutta tuntuu hyvälle, koska pakassa pakko olla dark rituaalit että pystyy edes esim: neljän spellin jälkeen castimaan tendrilssin, ja alkupelissä taas dark rituaalin ovat aivan kuolleita, Paitsi että tämä kaveri
Tekeekin siitä manasta sinistä ja erayon flippaaninen helpottuu)
4
Ornithopter (ninja/
Repeal kohde/stormia)
15 Creaturea
MUUT1
Lotus Petal1
Sol Ring (lähinnä
Repealiin tai hard cast ninjaan, mutta en tiedä tarvitseeko)
1
Mystical Tutor 1
Demonic Tutor2
Tendrils of Agony (uupuu)
4
Repeal (2 puuttuu)
4
Remand (minusta paras countteri tähän dekkiin, koska kun erayo on flipattu, se saa hoitaa korttien hautuumaalle menon, ja tämä minulle korttia, ja seuraavalla vuorolla vastustajalla pitää taas olla jotain mikä pistää flipatulle erayolle)
4
Serum Visions (pidän enemmän kuin
Brainstorm, kun saa sinne pohjalle ne turhat eikä ne jää pyörimään kun ei ole sufflea. -2)
4
Duress (vaihtakaa setti, voin antaa vähän extra arvoa jos saan setin kerralla, edikalla ei mitään väliä, ja vaihtelen toki yksi kerallakin. Meni siinä vuosia, mutta vihdoin ymmärsin ettei tämän kortin rajoitukset oikeasti haittaa mitään, onse kuitenkin niin täsmä isku kierroksella 1

)
4
Dark Ritual (nämä kolme myös ovat hyviä siitä että maksavat yhden manan joten flipin/stormin voi tehdä myös pelaamalla näitä)
25 Muuta
Tuo celebrant oli kiva keksintö, esim
Swamp+ritual+celebrant+erayo, no ei se flippaantunut, mutta se on jo tiskissä, jos menee hyvin niin seuraava kiekka land+
Duress/serum+orni+orniin
Repeal+orni ja flippaa.
Täppi ländejä en tahtois, toisaalta ekan kiekan voi monesti uhrata, mutta budjetti se budjetti.
Koska en ole oikeita pelejä tällä pelannut (idea on kytenyt päässä jonkin aikaa, tänään sain semmoisen version valmiiksi mihin olen edes vähän tyytyväinen, ja laitoin heti tänne, jotta jos joku jaksaisi auttaa), joten en tarkkaa tiedä miten tämä tekee damaa, onhan tässä hyvät mahkut tokan kiekan ninjaan mutta.... (pelkään että on taas liian agro control, eli ei tarpeeksi kumpakaan

)
JA, en lähde noihin alkuperäisen väreihin, tahdon pitää nämä värit ja tahdon tendrilssit mukaan, koska ihmiset, älkää ajatelko tätä nyt tendrills dekkinä, vaan dekkinä joka teksi damaa ninjoilla + tendrilsseillä (ja olisi tyytyväinen joskus vaikka iha 2-3 stormin tendrilssiin, siksi ehkä niitä pitäs olla lisää, toisaalta tässä pakassa niitä ei tahdo ekoilla kiekoilla, vaan silloin pitää saada erayo ja se flipattua)
Olisin tahtonut myös saada tuonne cabal rituaalit (silloin olisi pitänyt olla 4 celebranttia), mutta en saanut mahtumaan, vieläkerran hehekutan celebrantia kun se antaa mulle sinisiä rituaaleja

Manabase ois kiva olla 4x painit, 4x dualit.... mutta..... NIIN, ja ei mulla kyllä oikein manakusuja tullu.
Siinä on pientä ristiriitaa, että pakan curve on alhaalla ja se ei tarvitse paljoa manaa, mutta jos tahtoo tendrilssillä enemmän kuin +2 -2 (johon myös joskus minusta saa tyytyä), tarvisi taas enemmän manaa....
Pitäisikö joitain kortteja korvata toisilla? (vaikka olenkin köyhä, ehdottakaa silti myös kalliimpia kortteja, mutta perustelkaa, koska en varmaankaa niitä saa, mutta voin jotain oppia siitä syystä miksi ne pitäisi tuolla olla, mutta muistakaa, pakka on casual, ja ei mikään 1-2 kiekan GG ole tarkoitus (paitsi flipattu erayou voi sitä olla)).
JA jos joku näki sen mun känni korttikasan joka oli tämän syntymä hetki (kiitos eräälle, joka hävitti sen jopa kaatopaikalta

), niin heille sanon, tämä on tehty ihan selvinpäin (jostaa voi siis ehkä tulla siihen päätelmään, etten ole terve laisinkaan)

Casuaalein terveisin, Cosminen