Poromagia

Äänestys

Commonien kohtalo ?

Syön.
49 (56.3%)
Hyvää kakkapaperia..
21 (24.1%)
Toimii hyvin käsipyyhkeenä.
17 (19.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 84

Äänestys päättynyt: 17.06.04 - klo 22:31

Kirjoittaja Aihe: Commonien kohtalo ?  (Luettu 30282 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa NaPsu^

Commonien kohtalo ?
« : 17.06.04 - klo 22:31 »
Mikä on commoniesi / korttiesi kohtalo ?
Jyväskylä

Poissa kivi

• L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Ei tällä kuuhun mennä
Commonien kohtalo ?
« Vastaus #1 : 17.06.04 - klo 22:47 »
Kredutin shopille 19 kiloa kerralla. Vielä jäi vielä vähän yli kymmenen tuhatta yksikköä pyörimään jalkoihin.

En suosittele syömistä, ei maistu hyvältä. Perseen pyyhkimiseen myös liian teräviä. Kissakaan ei suostu niiden päälle kusemaan. Mutta palavat kyllä iloisesti kun näyttää vähän sytytysnestettä. Ja tapetointiin käyvät nätisti!
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Anssi

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #2 : 17.06.04 - klo 22:54 »
Huuto.net. Isoissa määrissä.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Shaba

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #3 : 17.06.04 - klo 23:00 »
Naapurin rakki kyllä syö niitä aika ilosesti :)

Poissa oltrak

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #4 : 17.06.04 - klo 23:05 »
EIH! Ei saa tehdä pahaa commoneille! Ei minulla olisi yli 30 pakkaa ilman commoneita. Lopettakaa se turnauspelleily ja ruvetkaa tekemään kunnon casualpakkoja, siihen niitä kuluu. Jos ei muuten, niin ruvetkaa pelaamaan Ironmania (http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/daily/mg94). Tai antakaa minulle.

Poissa NaPsu^

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #5 : 17.06.04 - klo 23:14 »
Lainaus käyttäjältä: "kivi"
Kredutin shopille 19 kiloa kerralla. Vielä jäi vielä vähän yli kymmenen tuhatta yksikköä pyörimään jalkoihin.

En suosittele syömistä, ei maistu hyvältä. Perseen pyyhkimiseen myös liian teräviä. Kissakaan ei suostu niiden päälle kusemaan. Mutta palavat kyllä iloisesti kun näyttää vähän sytytysnestettä. Ja tapetointiin käyvät nätisti!

Lainaus käyttäjältä: "Shaba"
Naapurin rakki kyllä syö niitä aika ilosesti :)

Heh, kylläpäs sain hyvät naurut.. :D
Jyväskylä

Poissa tervatorakka

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #6 : 17.06.04 - klo 23:25 »
Ei suostunut koirani syömään, kun taittelin kortin makkaran sisään ja syötin sen sille. Lähinnä niitä olen ilmaiseksi pois antanut.
Without warriors there can be no war

Poissa mishrak

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #7 : 18.06.04 - klo 00:03 »
Polttelen niitä joskus, ja revin palasiksi, yhden olen jopa syönyt vaan eipä ollut hyvää.

Poissa Tonzza

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #8 : 18.06.04 - klo 12:43 »
itse juuri ajattelin syödä mutta kun täällä ollaan sitä mieltä että ei maistu niin eipä sitten varmaan kannata maistaakaan ;) itse olen nyt keräillyt niitä kenkälaatikoihin, mietin vielä että mitäs niille kannattais tehä. tapetointi kuulostaa kyllä aika jännältä, täytynee kokeilla =)
"-Watch out! Here comes the ultimate nightmare!
-What are you talking about ? That's Morphling.
-Exactly."

Poissa xapanthe

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #9 : 20.06.04 - klo 13:41 »
Minulla on jonkunlaisia pieniä rituaaleja, että revin aina tylsyydessäni commoneita ja viskelen lattialle.  Syömiseen ei kelpaa ilman kunnon mausteita tai pastakastiketta (testattu on  o_O )

Haavoja tekee paskapaperina ja kädet ei valitettavasti kuivaannu noilla. :D

Joten kiven neuvojen mukaan tapetointiin!
xapan Have/want

Poissa DogMeat

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #10 : 20.06.04 - klo 18:22 »
Commonit voi antaa mulle sitten kun näyttää hieman siltä että te ette niitä tarvi  ;)  Itse en anna pois niitä tai syö tai mitään semmoista... Ties vaikka joskus tarvitsisikin niitä  :D

Poissa Farseer

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #11 : 22.06.04 - klo 03:45 »
Kaappeihin on raivattu oma tilansa commoneille. Mummokin sanoi ettei mitään saa heittää pois mistä voisi olla hyötyä  :D
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa DogMeat

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #12 : 22.06.04 - klo 10:02 »
Nerokas mummo, mun mummo olis aatellu varmaan "no hyvää takka lämmikettähän se on"  o_O

Poissa Farseer

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #13 : 22.06.04 - klo 14:24 »
Pitääkin ottaa turhat commonit joskus mummolaan mukaan ja katsoa että kuinka nopeasti ne ovat takan sytykkeenä.  :D
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

Poissa smo

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #14 : 22.06.04 - klo 15:07 »
Myin aikanani n. 4000 Commonia hintaa 20 mk. Muistelen niin siinä tais menna tyyliin 23x Diabolic Edict, 18x Ice Age Brainstorm jne.

Poissa Farseer

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #15 : 22.06.04 - klo 23:01 »
Taitaa kyllä vähän ketuttaa, mutta kuka tietää jos vaikka joku random commoni kuten moment peace nousee diabolic edictin arvoon joskus viiden vuoden päästä, kun on niin harvinainen (kaikki olemassaolevat versiot sisältävät hampaanjälkiä jne.).

Nyt kaikki keräämään random sonta commoneita ja jos ei arvo nouse niin eiköhän niistä ainakin jonain vuonna sirppi ja vasara ole juhannuskokoksi  :D

Poissa Tonzza

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #16 : 25.07.04 - klo 20:57 »
tulipa sitten yks suo syötyä ropeconissa.. todistajiakin löytyy ;)
ei mitään erityistä herkkua, suosittelen ennemmin vaikka tapetoimaan ;)
-Exactly."

Poissa xapanthe

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #17 : 26.07.04 - klo 21:12 »
Joo, tuo Tonzza päätti syödä yhden swampin, kun näytti olevan niin kova nälkä, koko ajan kyseli, jotta onko jollain sämpylää (!). Kello oli sellaisen 04:00 luokkaa ja jutut alkoi käymään sairaiksi 7 tunnin pöydän ääressä istumisen jälkeen joten Tonzza täytti ruokahalunsa ;)
xapan Have/want

Poissa Silvos

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #18 : 26.07.04 - klo 22:34 »
Elkee nytt hyvät immeiset tehkö commoneille pahhaa, antakee vaikka miulle ja voin jopa maksaa hiukan niistä. Eli en ainakaan itse tulisi toimeen ilman commoneita

Poissa Tonzza

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #19 : 27.07.04 - klo 14:33 »
Lainaus käyttäjältä: "Silvos"
Elkee nytt hyvät immeiset tehkö commoneille pahhaa, antakee vaikka miulle ja voin jopa maksaa hiukan niistä. Eli en ainakaan itse tulisi toimeen ilman commoneita

täällä olis kuule pari kenkälaatikollista, tarjouksia saa tehä
-Exactly."

Poissa tervatorakka

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #20 : 27.07.04 - klo 19:27 »
Jyväskylän Fantasiapelien commonien kohtalo oli se, että jotkut pikku ipanat tyhjensivät ne reppuihinsa (kaksi muovirasiallista, jos oikeassa olen), eikä jäänyt yhtään jäljelle. Jotkut vain arvostavat roskaa...
Without warriors there can be no war

Poissa instiqma

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #21 : 04.08.04 - klo 01:07 »
maksan kilosta commoneita 1e +pk:t. Tosin jos joku on lähettämässä 100 kiloa commoneita niin jätän ehkä osan ostamatta mutta... :D

Poissa Farseer

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #22 : 04.08.04 - klo 02:06 »
LOL!

Joku on vielä ahneempi kuin Safe  :D

Poissa Warden

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #23 : 04.08.04 - klo 11:26 »
Lainaus käyttäjältä: "Farseer"
LOL!

Joku on vielä ahneempi kuin Safe  :D

Haha  :D  Itse antelen korteja , kaverit tosin intoutu syämään kaikki Fogit  ;)  Pelattiin porukoiden kanssa ja AINA kun joku käytti Fogin se joko lensi ikkunasta kolmannesta kerroksesta tai se syätiin .
Useammin syätiin  o_O
Share your destiny with me

Have ja Want

Poissa Juzam Djinn

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #24 : 01.12.04 - klo 11:13 »
Koskaan en ole korteille pahaa tehnyt, ilmaiseksi olen kyllä antanut aika paljonkin pois, mut vaan jäte commoja. Mut ei ne kyllä pitemmän päällle mahdu enää minnekkään

Poissa kivi

• L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Ei tällä kuuhun mennä
Commonien kohtalo ?
« Vastaus #25 : 01.12.04 - klo 13:23 »
Lainaus käyttäjältä: "instiqma"
maksan kilosta commoneita 1e +pk:t.

Käytännön vinkkinä Safe ottaa kiloboksitavaraa sisään noin 4-5e/kilo (kreduina) ja myy kilobokseja ulos 13e/kpl. Eli tuo euron kilo hinta on kyllä suoraan sanottuna naurettava, joten oletan että et ollut aivan tosissaan liikkeellä.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Juzam Djinn

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #26 : 01.12.04 - klo 14:33 »
jesh, jos vie safeen 25kg commoja, niillä saa boosteriboksin jossa on 1kg kortteja. Erittäin taloudellista kierrätystä. Huuto.net myynti on paljon suositeltavampaa

Poissa omou

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #27 : 12.12.04 - klo 21:10 »
Olis se nöyrää hävitä Worshipille, Platinumille yms. jos kaikki Disenchantit ja Naturalizet on syöty... ainii mut teillä kaikillahan on tietysti WoG:it sun muut.

Poissa instiqma

Commonien kohtalo ?
« Vastaus #28 : 12.12.04 - klo 21:14 »
Lainaus käyttäjältä: "kivi"
Lainaus käyttäjältä: "instiqma"
maksan kilosta commoneita 1e +pk:t.

Käytännön vinkkinä Safe ottaa kiloboksitavaraa sisään noin 4-5e/kilo (kreduina) ja myy kilobokseja ulos 13e/kpl. Eli tuo euron kilo hinta on kyllä suoraan sanottuna naurettava, joten oletan että et ollut aivan tosissaan liikkeellä.

Oletatpa täysin oikein.

Poissa cosminen

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Commonien kohtalo ?
« Vastaus #29 : 29.12.04 - klo 01:21 »
Commonit, the final frontier!!
Uskokaa hyvällä :)

T: Köyhä common poika :)