0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
+0
Minä alaikäisenä jouduin lähettämään sen lomakkeen postissa, ja lähetin sen jo viime kesänä, mutta ei ole mitään tullut. :]Aika tympeätä.
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.
Mikä ihmeen Magic Reward Program?
SAIN TÄNÄÄN 3 MPR FOIL WOGIA.
Tulin juuri kotiin ja avasin Player rewards -palkintopussin. Siellä komeili tekstitön foili Wrath of God. Mutta kun avasin kaksi muuta pussia, löytyi niistä kaksi vanhaa tekstitöntä korttia, sekä kaksi muuta Wrathin foilia? Lieneekö tullut WotC:n pojille virhe? Mieluista sellainen joka tapauksessa.
olen tardi.
Minulle kävi juurikin noin ja ratkaisu oli että otin sähköpostilla yhteyttä heidän tukeensa ja he pyysivät lähettämään tiedot sähköpostilla. Nyt _ilmeisesti_ olen tuossa ohjelmassa mukana mutta mistäpä sitä tietää ennen kuin kortteja alkaa luukusta tippumaan.Ilmeisesti sivun ylläpitäjillä ei ole siis aikomustakaan korjata tuota kirjautumista kun sama ongelma on nyt ollut kuitenkin jo monta kuukautta. Sanoivat että vika on käyttämässäni DCI-numerossa mutta minähän käytän sitä numeroa mikä on annettu.
Minulle kävi juurikin noin ja ratkaisu oli että otin sähköpostilla yhteyttä heidän tukeensa ja he pyysivät lähettämään tiedot sähköpostilla. Nyt _ilmeisesti_ olen tuossa ohjelmassa mukana mutta mistäpä sitä tietää ennen kuin kortteja alkaa luukusta tippumaan.
eli ajattelin itsekin ilmoittautua tuohon MRP:hen ja kysyisin mihin osoitteeseen tuo pitäisi faxata?
Lainaus käyttäjältä: fallen angel 91 - 30.01.07 - klo 17:21eli ajattelin itsekin ilmoittautua tuohon MRP:hen ja kysyisin mihin osoitteeseen tuo pitäisi faxata?Faxata? Ilmoittautuminen onnistuu ihan vain antamalla DCI-numeronsa ja syntymäaikansa tämän sivun alareunassa.
Microsoft VBScript runtime error '800a0006'Overflow: 'CLng'/person/rewardshandler.asp, line 183
Tuntui jotenkin tyhmältä tehdä aiheesta toinen saman niminen topic, joten kysympä nyt tässä.Eli siis miten tuo tarkalleen ottaen toimii? Kun 20 eventtiä on käyty, niin mitä silloin saa ja kuinka paljon? Milloin noita postitellaan, eli säännöllisin ajoin, vai kun 20 eventtiä on täynnä?
Kiitos! Entäs nämä korti, jotka saa viidestä turnauksesta, tulevatko ne siinä samassa kun on käynyt 20 turnauksessa?