Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Magic Reward Program  (Luettu 19459 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kolatatti

Magic Reward Program
« : 25.10.06 - klo 10:55 »
Hei,

Olen nyt ehkä 20-30 kertaa yrittänyt rekisteröityä tuohon Wizards of the Coastin Magic Rewards -ohjelmaan mutta joka kerta sieltä tulee aina niin ihana vastaus: "An error occurred on the server when processing the URL. Please contact the system administrator."

Onko muille käynyt näin ja pystyykö tuon kiertämään jotenkin? Onko joku viimeisen 3 kuukauden aikana pystynyt onnistuneesti rekisteröitymään tuohon ja miten se onnistuu?
EHLO you say? I'm interested...

Poissa SnowCrow

Vs: Magic Reward Program
« Vastaus #1 : 28.10.06 - klo 12:08 »
Minä alaikäisenä jouduin lähettämään sen lomakkeen postissa, ja lähetin sen jo viime kesänä, mutta ei ole mitään tullut. :]
Aika tympeätä.

Poissa deFreak

« Vastaus #2 : 28.10.06 - klo 15:13 »
Minä alaikäisenä jouduin lähettämään sen lomakkeen postissa, ja lähetin sen jo viime kesänä, mutta ei ole mitään tullut. :]
Aika tympeätä.

Tämä ongelma on ollut useammallakin alaikäisellä. Laitanpa kyselyä ylemmälle portaalle asiasta.

Poissa Eritoten

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • "mies meni kauppan, lapio! "
« Vastaus #3 : 28.10.06 - klo 15:57 »
Aika tympeätä.

itse laitoin tämän "lipukkeen" faxilla joka parin kuukauden päästä päivittyi dci tietokantaan.

Poissa Anssi

« Vastaus #4 : 28.10.06 - klo 16:50 »
Itsekin laitoin alaikäisenä faksilla silloin joskus pari vuotta sitten.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Nastaboi

« Vastaus #5 : 29.10.06 - klo 18:36 »
Tulin juuri kotiin ja avasin Player rewards -palkintopussin. Siellä komeili tekstitön foili Wrath of God. Mutta kun avasin kaksi muuta pussia, löytyi niistä kaksi vanhaa tekstitöntä korttia, sekä kaksi muuta Wrathin foilia? Lieneekö tullut WotC:n pojille virhe? Mieluista sellainen joka tapauksessa.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Vilhis

« Vastaus #6 : 29.10.06 - klo 18:39 »
Mikä ihmeen Magic Reward Program?
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa u0200423

Poissa jobim

« Vastaus #8 : 31.10.06 - klo 23:19 »
SAIN TÄNÄÄN 3 MPR FOIL WOGIA.
« Viimeksi muokattu: 01.11.06 - klo 10:05 kirjoittanut duracel »

Poissa Eritoten

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • "mies meni kauppan, lapio! "
« Vastaus #9 : 01.11.06 - klo 08:58 »
SAIN TÄNÄÄN 3 MPR FOIL WOGIA.

No kukapa ei olisi saanut? ... No en ainakaan minä sillä rewardsni menevät väärään maahan  >:(

Edit1: Kun palkinnot menee väärään osoitteeseen onko niitä mahollista saada uusia oikeaan osoitteeseen??
« Viimeksi muokattu: 01.11.06 - klo 10:05 kirjoittanut duracel »

Poissa vodel

« Vastaus #10 : 07.11.06 - klo 00:54 »
Lainaus
Tulin juuri kotiin ja avasin Player rewards -palkintopussin. Siellä komeili tekstitön foili Wrath of God. Mutta kun avasin kaksi muuta pussia, löytyi niistä kaksi vanhaa tekstitöntä korttia, sekä kaksi muuta Wrathin foilia? Lieneekö tullut WotC:n pojille virhe? Mieluista sellainen joka tapauksessa.

Ilmeisesti on tässä postituksessa enemmänkin virheitä sattunut, sillä itse sain textless WoGin vaikka laskeskelin tähän postitukseen kertyneen 10-11 eventtiä ja lisäksi yhdessä pussissa oli vielä textless reciprocaten kaverina toinen WoG  ;D
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa Silens

« Vastaus #11 : 07.11.06 - klo 07:09 »
No siis mitä nyt olen ymmärtänyt niin melkein jokaiselle on tullu noita WoG:eja enemmän kuin piti, jos piti edes tulla.

Itse Faxitin tuon kyseisen rekisteröintilapun vanhempani allekirjoituksella varustettuna, kesti about 2 kk, kun tuli mailia, että sinut on rekisteröity...

Poissa miinin

« Vastaus #12 : 07.11.06 - klo 09:35 »
Onkohan tämä nyt sitten reilua?:( Itse passailin tuota 20:ttä turnausta niin, ettei sitä Hypnoa joutuisi ottamaan, vaan saisin sen uuden, mikä oli juuri tämä WoG - kuitenkaan en saanut ensimmäistäkään sellaista, enkä edes textless-kortteja tarpeeksi:)

Poissa Silens

« Vastaus #13 : 07.11.06 - klo 15:42 »
Onkohan sitten muiden textless spellit menneet muille ihmisille?
Esim, itse sain 2 Mortify, Condemm, Zombify, Recipriocate, Putrefy, 3 WoG, ja mielestäni todellakaan ei olisi pitänyt näin paljoa kortteja saada...?

Poissa kolatatti

« Vastaus #14 : 07.11.06 - klo 15:46 »
Onneksi minä en ole päässyt tuohon systeemiin kirjautumaan etten vaan vahingossa saisi kortteja nyt kun niitä tulee lapiollisia..

Poissa veijari

« Vastaus #15 : 07.11.06 - klo 15:51 »
Jep kyllä siellä taitaa olla isomminkin virheitä tehty lähetysten kanssa. Edellisten rewardien jälkeen en ole hirveän montaa turnausta pelannut ja sain wrathin(vain yhden :'( ) ja 3x Mortify, Condem, Zombify sekä vielä jotain muitakin siellä oli... ainakin lightning helix ja giant growth. Hyvät palkinnot arviolta 5-8 turnauksesta

Poissa king4aday

« Vastaus #16 : 09.11.06 - klo 11:59 »
Koitin rekisteröityä tänään tohon, mutta se herjaa että sivua ei löydy.. Kenellekään tuttu tilanne..?
Lainaus käyttäjältä: Akspee
olen tardi.

Poissa kolatatti

« Vastaus #17 : 17.11.06 - klo 13:32 »
Minulle kävi juurikin noin ja ratkaisu oli että otin sähköpostilla yhteyttä heidän tukeensa ja he pyysivät lähettämään tiedot sähköpostilla. Nyt _ilmeisesti_ olen tuossa ohjelmassa mukana mutta mistäpä sitä tietää ennen kuin kortteja alkaa luukusta tippumaan.

Ilmeisesti sivun ylläpitäjillä ei ole siis aikomustakaan korjata tuota kirjautumista kun sama ongelma on nyt ollut kuitenkin jo monta kuukautta. Sanoivat että vika on käyttämässäni DCI-numerossa mutta minähän käytän sitä numeroa mikä on annettu.

Poissa Nastaboi

« Vastaus #18 : 17.11.06 - klo 14:04 »
Kaikki DCI-numerot ovat nykyään kymmennumeroisia. Saat tietää omasi esim. Sunnuntain Vintageturnauksen tuomarilta ilmoittautumisen yhteydessä. Vanhan kahdeksannumeroisen alkuun tulee siis X0 (esim. omani on 90+vanha numero).
Lainaus
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa king4aday

« Vastaus #19 : 23.11.06 - klo 16:28 »
Minulle kävi juurikin noin ja ratkaisu oli että otin sähköpostilla yhteyttä heidän tukeensa ja he pyysivät lähettämään tiedot sähköpostilla. Nyt _ilmeisesti_ olen tuossa ohjelmassa mukana mutta mistäpä sitä tietää ennen kuin kortteja alkaa luukusta tippumaan.

Ilmeisesti sivun ylläpitäjillä ei ole siis aikomustakaan korjata tuota kirjautumista kun sama ongelma on nyt ollut kuitenkin jo monta kuukautta. Sanoivat että vika on käyttämässäni DCI-numerossa mutta minähän käytän sitä numeroa mikä on annettu.

En löydä sivuilta edes sähköposti osotetta, mihin lähettäisin tietoni..!
Lainaus käyttäjältä: Akspee
olen tardi.

Poissa Nastaboi

« Vastaus #20 : 24.11.06 - klo 09:37 »
Kirjautumalla DCI Personal Information Centeriin näkyy kohdassa "Current Memberships" ohjelmat, joissa olet mukana. Itselläni näkyy:

Current Memberships
 Brand    Type                 Level
 Magic     Player          Active
 Magic     Reward Player     Active
Lainaus
HW
OM

« Vastaus #21 : 30.01.07 - klo 17:21 »
eli ajattelin itsekin ilmoittautua tuohon MRP:hen ja kysyisin mihin osoitteeseen tuo pitäisi faxata?

Poissa luma

« Vastaus #22 : 30.01.07 - klo 17:33 »
eli ajattelin itsekin ilmoittautua tuohon MRP:hen ja kysyisin mihin osoitteeseen tuo pitäisi faxata?
Faxata? Ilmoittautuminen onnistuu ihan vain antamalla DCI-numeronsa ja syntymäaikansa tämän sivun alareunassa.

E: ai joo, alaikäiseltä ei ilmeisesti onnistu?
« Viimeksi muokattu: 30.01.07 - klo 17:35 kirjoittanut luma »

« Vastaus #23 : 30.01.07 - klo 17:35 »
Faxata? Ilmoittautuminen onnistuu ihan vain antamalla DCI-numeronsa ja syntymäaikansa tämän sivun alareunassa.

niin niin mutta miten saan osoite tietoni sun muut lähtemään niille?

Poissa Vilhis

« Vastaus #24 : 30.01.07 - klo 18:05 »
Yritin rekisteröityä tuohon, mutta tuon sivun jälkeen, missä on antanut omat kaikki tietonsa, tulee vain virheilmoitus:

Lainaus
Microsoft VBScript runtime  error '800a0006'
Overflow: 'CLng'
/person/rewardshandler.asp, line 183

Pitänee siis ottaa yhteyttä tuonne sähköpostilla. Harmi etten ole rekisteröitynyt tuonne aiemmin, sillä olen ollut viimeaikoina mukana jopa 3 dci-sanktioidussa turnauksessa, joka on siis minulle melko paljon.

Miten tuonne muuten voisi loggautua sisään, kun ei ole käsitystäkään mistään salasanasta? Kun etsin itseni hakujärjestelmästä, lukee asinkaupunkinakin vielä entinen kotipaikakkuntani, eli vois kyllä hieman päivitellä.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa hespa

« Vastaus #25 : 25.10.08 - klo 23:37 »
Tuntui jotenkin tyhmältä tehdä aiheesta toinen saman niminen topic, joten kysympä nyt tässä.
Eli siis miten tuo tarkalleen ottaen toimii? Kun 20 eventtiä on käyty, niin mitä silloin saa ja kuinka paljon? Milloin noita postitellaan, eli säännöllisin ajoin, vai kun 20 eventtiä on täynnä?

Poissa luma

Re: Vs: Magic Reward Program
« Vastaus #26 : 25.10.08 - klo 23:50 »
Tuntui jotenkin tyhmältä tehdä aiheesta toinen saman niminen topic, joten kysympä nyt tässä.
Eli siis miten tuo tarkalleen ottaen toimii? Kun 20 eventtiä on käyty, niin mitä silloin saa ja kuinka paljon? Milloin noita postitellaan, eli säännöllisin ajoin, vai kun 20 eventtiä on täynnä?
Postitellaan säännöllisin väliajoin, viimeksi reilu pari viikkoa sitten. Jokaisesta viidestä turnauksesta saa kahden textlessin setin (yksi uusi ja yksi vanha), ja jokaisesta kahdestakymmenestä sen lisäksi textless foilin (tällä hetkellä Cryptic Command).

Poissa hespa

« Vastaus #27 : 25.10.08 - klo 23:54 »
Kiitos! Entäs nämä korti, jotka saa viidestä turnauksesta, tulevatko ne siinä samassa kun on käynyt 20 turnauksessa?

Poissa luma

Re: Vs: Magic Reward Program
« Vastaus #28 : 25.10.08 - klo 23:58 »
Kiitos! Entäs nämä korti, jotka saa viidestä turnauksesta, tulevatko ne siinä samassa kun on käynyt 20 turnauksessa?

Samassa lähetyksessä tulevat jos on tarpeeksi ehtinyt  turnauksissa käydä. Tilannettahan voi tarkkailla täältä, siellä näkyy onko kortteja lähetetty ja minkä verran.

Poissa Jukseri

« Vastaus #29 : 30.10.08 - klo 11:17 »
Juuri tulivat kortit postista. 1 Foil Textless Cryptic Command, 2 Textless Flame Javelin, 1 Txtl Unmake, 2 Txtl Mortify ja 1 Txtl Pyroclasm. Lisäksi mukana tuli uusi MPR-kortti(Sarkhan Vol) ja varsin suuri Feral Hydra. Kiitos Wizards  :)