Kyllä minä sen viestin luin ja ymmärsin mutta ei siinä silti ollut mitään järkeä..
Huomasitkohan että mainitsin omassa viestissäni etteivät melko varmasti ala edes vaatia kuvan poistamista? 100% varmuudella en tietenkään voi sanoa, jos lehden toimituksessa onkin töissä jotain katkeria nassikoita jotka pitävät kiinni kynsin ja hampain omastaan. Mutta siis jos siellä on normaaleja järkeviä ihmisiä niin jos ja kun joskus kuukausien päästä sattuvat törmäämään netissä lehdestä napsaistuun kuvaan, ei se aiheuta yhtään mitään tunteita.
Ja onko se nyt sitten maailman pahin asia jos kuvan joskus joutuisikin poistamaan jos nyt sitten paljastuisikin että lehden esim. omistaa joku idiootti?
Luuletko ihan tosissaan että joku valvoo kaikkia nettisivustoja päivittäin? Ja vaikka valvoisikin niin mikä ihmeen syy jollain Pelit-lehdellä olisi nostaa haloo kuvasta, josta eivät edes omista suurinta osaa? Viittasin tässä toki tuohon:
Tietysti se ehtisi olla näkyvillä pari päivää, mutta sinä aikana kaikki halukkaat sitä eivät ehtisi nähdä.
Kai sinulla on joku tosimaailman esimerkki missä näin on tapahtunut että ihan parin päivän aikana olisi noinkin mitättömästä asiasta tullut joku juttu?
Esimerkiksi omilla sivuillani oli seiskalehdestä otettu ja jumalattomasti suurennettu kuva loordin naamasta, eikä kukaan tullut piuhoja pitkin käsiksi, vaikka sekä itse lördi että seiska olisivat voineet ihan hyvin tulla. Tai jotkut vihaiset fanit tms. Sitten kyllästyin itse siihen kun lordi ei enää ketään kiinnostanut ja otin kuvan pois paremman materiaalin edestä.
P.S.
Ei kai ihmiset tosissaan pelkää jotain kostotoimia?
Huomasithan nk. pluraalimuodon? Itse taisit käsittää sen tässä muodossa:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pluralis_Majestatis