Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Pari kysymystä turnauksista  (Luettu 4388 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Separi

Pari kysymystä turnauksista
« : 23.11.06 - klo 20:25 »
Niin sitä vaan, että eikös sen DCI-numeron saa sieltä paikanpäältä, kun ensi kertaa käväsee DCI-sanktioudussa turnauksessa?

Ja semmoinen kysymys vielä, että kuinkas paljon noissa Helsingin Havenin ja Fantsun FNM boosterdräfteissä muhii yleensä porukkaa? Entäs mitä palkintoja voittaja(t) saa?

Poissa papana

Vs: Pari kysymystä turnauksista
« Vastaus #1 : 23.11.06 - klo 22:17 »
Kyllä... DCI-numeron saa paikan päältä...

Ja porukkaa on yleensä ollut semmoiset 10-13 henkeä (keskimäärin). Ainakin silloin kun itse olen ollut pelaamassa. Palkintona on yleensä pusseja riippuen osallistuja määrästä ja tietenkin joku foili riippuen turnauksesta...  8)
H/W   

''Kun syöt, kannattaa niellä...''

Poissa Separi

« Vastaus #2 : 23.11.06 - klo 22:59 »
Kyllä... DCI-numeron saa paikan päältä...

Ja porukkaa on yleensä ollut semmoiset 10-13 henkeä (keskimäärin). Ainakin silloin kun itse olen ollut pelaamassa. Palkintona on yleensä pusseja riippuen osallistuja määrästä ja tietenkin joku foili riippuen turnauksesta...  8)

Jeps, kiitokset vastauksesta. Tulenpa joskus joulukuussa sinne riehumaan.

Poissa Nastaboi

« Vastaus #3 : 23.11.06 - klo 23:47 »
FNM-palkintofoileja jaetaan joka FNM-turnauksessa neljä kappaletta: kaksi pöytien parhaille ja kaksi arvotaan viimeisellä kierroksella mukana olevien kesken, kuitenkin siten, että kukaan ei voi saada kahta foilia.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Separi

« Vastaus #4 : 26.11.06 - klo 23:32 »
OK, kiitos infosta. Sellainen kysymys vielä, että pitääkös näihin turnauksiin ilmottautua etukäteen vai vasta paikanpäällä(esim. FNM dräfteihin)?

Niin ja läpinäkyvät suojat ovat varmaan ok, jos omistaa hyväkuntoiset laput?
« Viimeksi muokattu: 26.11.06 - klo 23:47 kirjoittanut Separi »

Poissa löllerö

« Vastaus #5 : 26.11.06 - klo 23:57 »
OK, kiitos infosta. Sellainen kysymys vielä, että pitääkös näihin turnauksiin ilmottautua etukäteen vai vasta paikanpäällä(esim. FNM dräfteihin)?

Niin ja läpinäkyvät suojat ovat varmaan ok, jos omistaa hyväkuntoiset laput?

Yleensä vain preliikka turnauksiin on ennakkoilmoittautuminen, mutta on myös muitakin tapuksia. FNM turnauksiin osallistutaan paikan päällä, vähän enne kuin turnaus aloitetaan, ja läpinäkyvät suojat kelpuutetaan, jos kortit on ehjät.