Siiretty, ja sen verran kompaan että Deep Reconnaissance ei kyllä kummonen kortti juu ole, itse vähän pelannut highlanderina GB FlashbackDredge pakkaa, eikä tuolla edes siellä tehnyt mitään (samaa pakkaa olen pelannut myös normi 60kortin dekkinä, erittäin kova ainakin casualissa, ja sielläkään en reconnaissancea kaivannut).
Pistä
Brawn pakkaan, saat siitä joko "unblockablen" tai sitten saat kaikkille tramplen, jippiaijee
Ja vaikka tuo deep recoinssance ei ole niin hyvä, flashback on kyllä highlanderiin hyvä, koska rikkoo vähän satunnaisuuttaa, joten siitäpä tuli mieleen (taas, tästä olen tainnut joskus jonkun verran kirjoitella....)
Että, jos kiinnostaa musta lisätä, niin voisin tuota dredgen ja flashbackin yhdistelmää kehua, että kun sitä pakkaa pelailin, niin graveyardini oli periaateessa = käsi, koska, joko ne pystyi pelaamaan sieltä fb:llä tai sitten dredgeämään käteen, ja highlanderissa tuo dredgellä graven täyttö dredge ja fb korteilla rikkoo kivasti tuota highlanderin randomneisuutta (jos nyt siis sitä tahtoo tehdä) ja poistaa aika paljon tutoreiden tarpeen. Paitsi ländi tutoreiden, taino, sekin riippuu curvesta tietenkin.
Toki sehän siinä on että ne ländit voi pamahdella sinne gravelle, mutta
mulch on täydellinen kortti siihen avuksi (se nostaa ne non-bascitkin), ja tietenkin 1 loami matkaan, ja kaikki 4 cycle ländiä (jos siis puhutaan 2 väri pakasta), koska niillä voi kivasti kikkailla lisää kortteja tai dredgen kanssa, ja kaikki neljä, eli siis molemmista väreistä sekä sillä kyseisellä värillä cyclaava + kahdella värittömällä cyclaava... tai oikeastaan 5 cycleländiä kun on vielä
Blasted Landscapekin. Ja sitten kun meillä on kaikki tämä, voi sekaan hyvin heittää muutamat treshold kortit, ainakin
werebearin... itse vaan huomasin että 80 kortin highlanderiin ei mahdu nuo kaikki kolme, flash+dredge+treshold, ja treshold oli se mistä kannatti luopua (paitsi tietysti väriin sopivat treshold ländit, varsinkin siinä normi versiossa, mustat dreshold ländit + loami toimi ihan kivana tuho enginenä)...
Mutta... enhän minä tiedä kiinnostaako tämmöinen sinua ollenkaan
Tulipahan jaariteltua