Aluksi ajattelin että lukisin koko ketjun läpi ja siten saisin vastauksen, mutta hyydyin puoliväliin. Ehkä se on toi kello.
Tosiaan itse alotin katsomalla Hellsingiä Canal plussalta joskus todella pienenä, sillon kun en vielä tiennyt sen olevan animea. Siinä ollaan sit katseltu kaikenlaista. Sitten siirryin mangan lukemiseen ilmaiseksi netistä, ja sitä on tultu tehtyä paljon enemmän kun animen katsomista. En edes jaksa ajatella paljonko sitä on luettu, mutta mieleenpainuvin sarja minulle mangasta on varmaankin Gantz. Cowboy Bebop ja Samurai Champloo iski todella hyvin animena, samoin Kids on a Slope (Wanataben uusin), joka oli kyllä tosin ehkä vähän liian bromance.
Kaipaisin uusia sarjoja lukea/katsoa. Siispä osaisko joku ehdottaa minulle vähän "aikuisempaa" materiaalia, kuten joku asian taisi ilmaista.
En osaa näitä genrejä käyttää mutta en ole kiinnostunut Fairy Tailin, Naruton, DB:n tai One Piecen kaltaisista jutuista, ainakaan tänään. Ecchi ei myöskään oikein kiinnosta, katon mieluummin vaikka hentaita.