Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Celestial Dawn ja Urborg, Tomb of Yawgmoth  (Luettu 3650 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa AnKKa

Celestial Dawn ja Urborg, Tomb of Yawgmoth
« : 24.02.07 - klo 17:35 »
Eli jos minulla on molemmat pelissä, niin onko landini silloin Plains Swamppeja vai Plainsseja, jos ei kumpaakaan, niin mitä ne ovat?
Kiitos jo etukäteen!
« Viimeksi muokattu: 24.02.07 - klo 17:40 kirjoittanut AnKKa »

Poissa Polari

Vs: Celestial Dawn ja Urborg, Tomb of Yawgmoth
« Vastaus #1 : 24.02.07 - klo 22:55 »
Heti kärkeen muistutus säännöistä: "Palstalla saavat kysymyksiin vastata vain DCI-tuomarit, jotka tunnistaa Judge-nimikkeestä. Muiden vastaukset poistetaan palstalta." Tämä pätee kaikkiin yhtäläisesti, mutta älkää nyt herranjestas ainakaan ruvetko arvauksia tänne lähettämään.


Lyhyt vastaus: Landisi ovat Plainsseja, eikä Urborgilla ole mitään vaikutusta edes vastustajasi landeihin.


Pitkä vastaus [Celestial Dawnin kolmesta abilitystä ainoastaan ensimmäisellä (Lands you control are Plains.) on tässä väliä, joten viittaan Celestial Dawnin abilityllä tässä siihen.]:

Kummatkin abilityt vaikuttavat layerissa 4. Koska Urborgin abilityllä ei ole mitään vaikutusta Celestial Dawnin abilityyn, mutta Celestial Dawn poistaa Urborgin abilityn, Urborgin ability on riippuvainen Celestial Dawnin abilitystä. Siispä Celestial Dawn käsitellään ennen Urborgia, jolloin Urborgilla ei ole minkäänlaista vaikutusta. Timestampeilla ei ole tässä väliä.

Jos et saanut ylläolevasta selityksestä mitään selvää, sinun ei luultavasti tarvitsekaan - useampien continuous effectien käsitteleminen on yksi sääntöjen monimutkaisimpia alueita. Jos haluat lukea tarkemmin, kts. Comprehensive Rulesista kohta 418.5. Interaction of Continuous Effects, erityisesti kohdat a, c ja d.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)