Poromagia

Kirjoittaja Aihe: B/W isolla finisherillä  (Luettu 14780 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hall0n

Vs: B/W isolla finisherillä
« Vastaus #30 : 04.03.07 - klo 18:02 »
Jos välttämättä haluat pelata Archonia, niin kannattaa lisätä niiden 3 puuttuvan kortin tilalle 1 landi ja 2 signettiä, niin se voi joskus tulla ajoissa tiskiinkin.

Kuutta sinettiä ei varmaan kannata pelata... Puuttuvien korttien tilalle vaikka sitten 2x Plains ja 1x Swamp tai vice versa.

EDIT: Kämmi, en osaa ajatella off-color sinettejä.
« Viimeksi muokattu: 04.03.07 - klo 18:07 kirjoittanut Quiet Nomad »

Poissa vodel

« Vastaus #31 : 04.03.07 - klo 18:04 »
Jos pakan voittokeinona on Archon on 6 signettiä ja 22 maata parempi, kuin 4/24.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa Teroin

« Vastaus #32 : 04.03.07 - klo 18:04 »
Jos välttämättä haluat pelata Archonia, niin kannattaa lisätä niiden 3 puuttuvan kortin tilalle 1 landi ja 2 signettiä, niin se voi joskus tulla ajoissa tiskiinkin.

Kuutta sinettiä ei varmaan kannata pelata... Puuttuvien korttien tilalle vaikka sitten 2x Plains ja 1x Swamp tai vice versa.

Kuutta sinettiä voi pelata. Blazing Archonia ei.
23:35 <@Rancid-> lekahomo tarjoo muna pystyssä cursecalan foilista
23:35 < ilpo-> mulla on semmonen

23:10 <@teemuhy> surffaan muiden osaamisella

Poissa Massiivinen

« Vastaus #33 : 04.03.07 - klo 18:24 »
Mistä lähtien on saanut 6 samma korttia pelata??
Ostin Overgrown tombin ja Temple garden 20 sentillä xD

Poissa Teroin

« Vastaus #34 : 04.03.07 - klo 18:27 »
23:35 <@Rancid-> lekahomo tarjoo muna pystyssä cursecalan foilista
23:35 < ilpo-> mulla on semmonen

23:10 <@teemuhy> surffaan muiden osaamisella

Poissa mahonen

« Vastaus #35 : 04.03.07 - klo 18:28 »
Mistä lähtien on saanut 6 samma korttia pelata??
Noh joko tässä on tarkoitettu että kannattaa tunkea muunkin värisiä sinettejä, mutta itse ainakin sain tästä viestistä:
Lainaus
Jos pakan voittokeinona on Archon on 6 signettiä ja 22 maata parempi, kuin 4/24.
sen käsityksen että mukana taisi olla pikkuriikkisen sarkasmia  ::)

Poissa hall0n

« Vastaus #36 : 04.03.07 - klo 18:29 »
Tai ehkä siinä vain tarkoitettiin off-color-sinettien pelaamista.

Poissa Massiivinen

« Vastaus #37 : 04.03.07 - klo 18:44 »
Selvä juttu  ::)

Poissa vodel

« Vastaus #38 : 04.03.07 - klo 19:18 »
Lainaus
Tai ehkä siinä vain tarkoitettiin off-color-sinettien pelaamista.

Juuri näin.

Poissa mahonen

« Vastaus #39 : 04.03.07 - klo 19:28 »
Noniin. Rakensimme tämän pakan MWS:ään. Kaveri pelasi tällä ja minä omalla boroksellani.
Lainaus
Boros aggro on voitettu
Ei kyllä millään usko. Sillä kun pelasimme sain pöytään koko pelin aikana 2 ländiä joka hidasti vähän peliä. Sacred Foundryn ja Mountainin. Peli venyi jopa kierrokselle 16  :o . Pakka olisi hävinnyt jo paljon aikaisemmin ilman Charmeja ja Last Gaspeja... No kuitenkin voitin pakan kierroksella 16 kahdella landilla. Minulla oli laiffia 18 ja ne kaksi elämäpistettä olin menettäny itse ottamalla Sacred Foundrystä kaksi päähän. Tämä kertoo jo jotain pakan tasosta..

Ps. On tällä pakalla yksi hyvä erikoisuus. Tämä pakka tappaa vastustajan nauruun. Kaverini meinasi kuolla kun huomasi että olin voittanut pakan kahdella landilla  ;) Joten onnea turnauksiin  :)

Poissa Hivemind

« Vastaus #40 : 04.03.07 - klo 19:43 »
Ps. On tällä pakalla yksi hyvä erikoisuus. Tämä pakka tappaa vastustajan nauruun. Kaverini meinasi kuolla kun huomasi että olin voittanut pakan kahdella landilla  ;) Joten onnea turnauksiin  :)

Hauskaa kuin se onkin pahoinpidellä henkisesti muita pelaajia, niin jos ei kuitenkaan jatkettaisi tällä linjalla. Tarkoituksena on varmaankin auttaa pakan kanssa, eikä kilpaa arvostella sitä. Pakka on heikko, ok. Mutta voipa siitä sitten vain saada paremman  :)

Poissa Hivemind

« Vastaus #41 : 04.03.07 - klo 19:53 »
Tarkoitus ei ollut mitenkään "pahoinpidellä" henkilöä. Laitoin viestin siksi, ettei tämän pakan omistaja voi väittää että pärjäisi kunnon borossille vaikka niin tuolla aikaisemmin mainitsi.

Eiköhän tämä ole jo selvä asia.

Poissa vodel

« Vastaus #42 : 04.03.07 - klo 21:05 »
Lainaus
Tarkoitus ei ollut mitenkään "pahoinpidellä" henkilöä. Laitoin viestin siksi, ettei tämän pakan omistaja voi väittää että pärjäisi kunnon borossille vaikka niin tuolla aikaisemmin mainitsi.

Eiköhän tuo ollut jo selvä kaikille ihan alusta saakka. Ei siitä välttämättä tarvitse ottaa mitään elämäntehtävää.

Poissa DragonSlayer

« Vastaus #43 : 04.03.07 - klo 21:14 »
Alkaa mennä jo hieman "ohi aiheen"...

Jos välttämättä haluaa rakentaa pakan Blazing Archonin ympärille. Niin voisi aloittaa sen Urza-Tronilla ja heittää sekaan Weathered Wayfarereita. Paras yhdistelmä olisi Sini-valkoinen, mutta jos haluaa pysyä B/W väreissä niin mikäs siinä. Mukaan vaikka Ivory Mask ja Mana Tithe... Jonkinlaista nostoa olisi myös hyvä pelata, Dark Confidant taitaa olla huono vaihtoehto Archonin takia... Siinä muutamia mietteitä.

Poissa Massiivinen

« Vastaus #44 : 04.03.07 - klo 23:07 »

Hauskaa kuin se onkin pahoinpidellä henkisesti muita pelaajia, niin jos ei kuitenkaan jatkettaisi tällä linjalla. Tarkoituksena on varmaankin auttaa pakan kanssa, eikä kilpaa arvostella sitä. Pakka on heikko, ok. Mutta voipa siitä sitten vain saada paremman  :)

Tämä on jo tälläistä oikeea henkeä mitä hain  ;) Mahtaa mahosen kaveri olla hiukan retard jos ei vuorolla 16 ole sinun borostasi piessyt, en ymmärrä miten se voi olla mahdollista  :D Mutta pelailehan sinä KUNNON borossilla joka on muilta kopioitu pakka, i dont give a damn. Ja sitten järkeviin kommentteihin vastailu: Tuo sini-valkea ei ole ollenkaan tyhmä ehdotus, saatan jopa toteuttaa ;D Sudden Deathin jättäminen kyllä hirvittää  :D Ja kyylä sen boroksen olen voittanut, se etä uskotteko te on sitten toinen juttu  :D Kiitän ihmisiä jotka ovat antaneet RAKENTAVAA kritiikkiä tähän mennessä, keep it up  ;)

Poissa cosminen

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
« Vastaus #45 : 05.03.07 - klo 22:32 »
Mielelläni siirsin tämän casual osastolle. Koska selvästi semmoista palautetta tarvitset. Ja juu, omat topikit voi poistaa itse.
Jos kerran alun perin tämän tänne turnaus puolelle postasit, miksi et kuuntele sinulle kerrottavia parannus mahdollisuuksia, jotka tähätäsivät siihen, että tällä olisi paremmin turnauksissa pärjännyt?
Mitä hyödyt tuosta pelkästä vastaan väittämisestä enemmän kuin siitä että miettisit ja koittaisit muiden tarjoamia ideoita?
Jos tahdot archonia pelata, pelaa sitten reanimaattoria, ainoa tyyli missä sitä edes jotenkin kannattaa pelata, juuri tuon sinunkin mainitsemasi manacostin vuoksi.
JA kyllä olen sanonut että ei se voittaminen ole kaikki kaikessa, mutta olen myöskin sanonut että jos ei turnaus-palaute kiinnosta, kannattaa käyttää casual osastoa. Mutta siellähän tämä nyt onkin.
Kun tämän nyt kerran tein, niin lueppa tämä :)

Poissa Massiivinen

« Vastaus #46 : 06.03.07 - klo 09:59 »
Kiitos, nyt tämä saataa olla paremmalla puolella.Näistäparannus ehdotuksista ei oikeinnapannut, suurinosa kun halusi repiä dekin alkutekiöihin. Mutta tuo mustan vaihtaminen siniseen oli mainio idea,                                                                                                                  ja joitakin hyviä ehdotuksiakin oli, mutta suurimmassa osassa tuli rahakysymys vastaan, ei ole varaa ostaa 4x Akromaa  ;) Olisin toki voinut mainita tämän viestissäni  :-[