Poromagia

Kirjoittaja Aihe: "Can't be blocked exept by creatures with flying" + Dust Corona.  (Luettu 3701 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tutka

Kysymys kuuluu seuraavasti: Onko ei-lentävä "Can't be blocked exept by creatures with flying" -abilityn omaava ukko (esim. Silhana Ledgewalker) Dust Coronalla tms. varustettuna täysin unblockable(Flash Foliagea ja Curtain of Lightiä yms ei huomioida) vai voiko sen ottaa kiinni ei-lentävällä "can block as though it had flying" ukolla (esim. Needlepeak Spiderillä)? Hämishän ei lennä.
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa duracel

Se on käytännössä unblockable. Hämähäkitkään eivät voi blockata sitä, koska niillä blockaamista (ja vain blockaamista) ajatellen on flying.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Dumster

Eikös ihan perus flying creature + dust corona ole ihan yhtä ei blockattavissa kuin edellämainittu silhana + dust coronakin?

Poissa duracel

Kyllä näin on.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!