Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Experiment Kraj ja Simic Ragworm  (Luettu 3194 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Snowman

Experiment Kraj ja Simic Ragworm
« : 13.03.07 - klo 20:07 »
Okei, eiköhän täällä olla tyhmempiäkin kysymyksiä nähty:

Elikkä jos pistän Experiment Krajin abilityllä +1/+1 countterin Simic Ragwormille, niin onko Krajin ability sen jälkeen '' Untap Simic Ragworm '' vai '' Untap Experiment Kraj '' ? Luulen tietäväni vastauksen, mutta haluan varmistaa sen joltain minua viisaammalta. Kiitos jo etukäteen.

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Experiment Kraj ja Simic Ragworm
« Vastaus #1 : 13.03.07 - klo 20:13 »
Experiment Kraj saa abilityn untap [this], eli se untappää itsensä, ei Simic Ragwormia.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.