Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Sulfur Elemental  (Luettu 3208 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vodel

Sulfur Elemental
« : 14.03.07 - klo 15:03 »
Vastustajalla on pöydässä 2 Icatian Javelineers (molemmilla counter jäljellä) ja Scorched Rusalka. Pelaan omalla vuorollani Sulfur Elementalin, eli voiko vastustaja vastata Elementin pöytään tuloon ampumalla sitä tai minua Javelinereilla ja vielä ampua minua Rusalkalla uhraamalla Javelinerit, vai menevätkö Javelinerit hautuumaalle niin ettei mitään ehdi tehdä? Voiko vastustaja myöskään pelata jotain spelliä esim. Warrior's Honor niin että Javelinerit säilyvät hengissä vuoron loppuun?
« Viimeksi muokattu: 14.03.07 - klo 15:05 kirjoittanut vodel »
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa duracel

Re: Sulfur Elemental
« Vastaus #1 : 14.03.07 - klo 15:52 »
Sulfur Elementalilla on Split Second, joten se resolvaa ennen kuin voit responsata. Kun se resolvaa, sen efekti on voimassa välittömästi, jolloin Javelineersit ovat kuolleita ennen kuin voivat tehdä mitään tai ennen kuin niitä voidaan pelastaa jollain. Et voi ampua Elementalia, etkä syöttää keihäsmiehiä Rusalkalle.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!