Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kysymys mana palosta. (Magus of the mirrorin takia)  (Luettu 3280 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa NIB

Olipa kera sanotaanpa Marttyr tron.
MT pelaajalla on 100 potenssiin x elämä pistettä.
Minulla vaikka 10 elämä pistettä, toinen on tap outissa, pelaan Magus of the Mirrorin.
Luovutan vuoron pelaaja sanoo lopettavansa vuoronsa täpin 3 (3 kipuländiä) ländiä ja otan 3(+3kipua ländeistä mana burnii), toinen sanoo responssina ampuvansa minua tai magusta poltolla/poistolla.
Manan ottohan ei käytä stäkkiä? siihenhän ei voi responssia? offi
i
(Ja omalla upkeepilläni vaihdan elämä pisteemme ja rymistelen voittoon toteemalla.)offii

..Vai pitääkö mana ottaa pooliin ennen kuin toinen sanoo lopettavansa vuoronsa?
En ole varma.

Kiitoksia.

EDIT: Eli jos otan manaa vain ottaakseni siitä manaburnia, vastustajalla on vielä mahdollisuus. OK kiitos tiedosta.
« Viimeksi muokattu: 14.03.07 - klo 19:39 kirjoittanut NIB »

Poissa duracel

Re: Kysymys mana palosta. (Magus of the mirrorin takia)
« Vastaus #1 : 14.03.07 - klo 19:34 »
Mana abilityn pelaamiseen ei voi responsata, mutta vastustaja saa kuitenkin vielä omalla vuorollaan priorityn, jos otat manaa pooliin hänen vuoronsa lopussa. Peli menee eteenpäin priorityn pyörimättä edestakaisin vain jos molemmat ovat tekemättä mitään.

(En ihan päässyt jyvälle mitä oikeastaan kysyt, mutta koitetaan tällaista.)

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!