Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vastaamisesta abilityyn  (Luettu 3395 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa one fool

Vastaamisesta abilityyn
« : 03.04.07 - klo 18:44 »
Oletetaan, että minulla on pelissä Savannah Lions ja vastustajalla on Goblin Sharpshooter. Sharpshooter ampuu jellonaa, vastaan siihen pelaamalla Faith's Fettersin targettina sharpshooter. Mitä tapahtuu?  :o
Muistelisin joskus nähneeni samantapaisen kysymyksen, mutten onniStunut sitä löytämään.

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Vastaamisesta abilityyn
« Vastaus #1 : 03.04.07 - klo 20:15 »
Fettersin pelaaminen responsena mihinkään on hieman hankalaa, enchantmentejä kun ei saa pelata instantina.

Jos jotenkin (vaikka Vedalken Orrery:llä) saisit responsena pelattua Fettersin tapahtuisi seuraavaa:

1. Fetters tulee peliin, saat 4 lifeä
2. Sharpshooterin ability resolvaisi tappaen leijonan. Sharpshooterin untappaaminen triggeröityisi
3. Goblin Sharpshooter untappaisi

Ja Fetters estäisi abilityn käyttämisen uudestaan.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.