Ehdottomasti Crucible tai Life from the Loam. Jälkimmäisellä synrgiaa myös Terravoren kanssa.
Root Maze on aika jäynä. LD:n kanssa sopivat myös Spheret, Trini- ja of Resistance.
Creeping Moldien tilalle voisi pistää Smokestackeja, mutta sitten pakasta tuleekin jo monovihreä Staxi.
Masticore >> Serrated Arrows.
pitänee laittaa life from the loam(siksi yksi kun ei ole enempää eikä cruciblea löydy), mutta minkä tilalle?
root mazet olisivat kivoja, mutta niitä liikkuu niin vähän että hankalaksi menee hankkiminen, Trinispherejä on setti, mutta itse olen kaavaillut juuri tuota sphere of resistancea, mutta nekin pitäisi hommata, joten jos Trinispherejä laittaa niin kuinka monta ja minkä tilalle ?
Smokestackit voisivat olla kivoja, pitää yrittää ostaa jostain
masticore on kyllä parempi, kuin arrows, pistetään nekin ostoslistalle.
Onko Winter's Graspienkin osalta kyse korttien saatavuudesta? Eiköhän kolmen manan LD:tä haluaisi ainakin ne kahdeksan.
juuri tämä on syy miksi niitä ei ole settiä
Kolmen manan vihreää LD:tä on myös Ice Storm. Niistä voi jonkin verran joutua rahaa tai kortteja luovuttamaan mutta ei kuitenkaan ainakaan omasta mielestäni ihan kamalan paljoa liikaa.
noita olin laittamassa heti ensimmäisenä kun pakkaa tein, mutta niin on paljon hintaa ettei rahat tällä hetkellä riitä, joten nuo jäävät.